Książka Coaching Line to fascynująca i niebanalna podróż po krainach teorii i praktyki coachingu.
Książka, przeznaczona głównie dla: coachów i kandydatów na coachów, ale również menedżerowie, oraz osoby zainteresowane rozwojem umiejętności menedżerskich, osoby prowadzące działalność gospodarczą, trenerzy i konsultanci zajmujący się zarządzaniem, i szkoleniem, także osoby pracujące w kadrach i każda osoba zainteresowana życiem i problemami nowoczesnego przedsiębiorstwa, psychologią i socjologią.
Sukces w biznesie to połączenie wielu elementów: dobrego pomysłu na biznes, zorganizowania go w formie firmy i fachowego zarządzania nią w burzliwych czasach.
Autorzy wskazują w książce, co jest istotą zarządzania, jak ważny jest kontekst, w jakim się ono odbywa, jakie umiejętności i narzędzia pomagają menedżerom w ich codziennej pracy oraz jak rozwiązywać typowe problemy firmy.
Książka Coaching Line to fascynująca i niebanalna podróż po krainach teorii i praktyki coachingu.
Książka, przeznaczona głównie dla: coachów i kandydatów na coachów, ale również menedżerowie, oraz osoby zainteresowane rozwojem umiejętności menedżerskich, osoby prowadzące działalność gospodarczą, trenerzy i konsultanci zajmujący się zarządzaniem, i szkoleniem, także osoby pracujące w kadrach i każda osoba zainteresowana życiem i problemami nowoczesnego przedsiębiorstwa, psychologią i socjologią.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?