Duża dynamika otoczenia, gwałtowny postęp technologiczny, rosnące napięcia polityczne, wzmożenie znaczenia interesów narodowych i pandemia COVID-19, związane z coraz większą złożonością, niepewnością i podwyższonym ryzykiem, spowodowały powstanie wielu wyzwań znacząco wpływających na zmiany w sposobach zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami i kreowaniu ich systemów logistycznych. Procesy logistyczne coraz bardziej determinują wyniki współczesnych przedsiębiorstw i łańcuchów dostaw. Monografia jest szczególnie wartościową pozycją ze względu na aktualność tematu, a zwłaszcza jej walory naukowe oraz aplikacyjne. Książka przedstawia rozważania koncentrujące się na problematyce zarządzania procesami logistycznymi we współczesnych przedsiębiorstwach i kreowanych przez nie łańcuchach dostaw w kontekście kształtowania wyników przedsiębiorstwa. Rozważania i analizy oparto na najbardziej aktualnej, krajowej i zagranicznej, literaturze z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i logistyki oraz najnowszych badaniach empirycznych przeprowadzonych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów. Prezentowane w pracy autorskie wyniki badań empirycznych istotnie powiększają wiedzę o zarządzaniu procesami logistycznymi we współczesnych polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i usługowych w kontekście kształtowania wyników ekonomicznych i rynkowych przedsiębiorstwa przed pandemią COVID-19 i w pierwszych miesiącach pandemii.
Będące domeną logistyki zarządzanie strumieniami przepływów fizycznych i informacji w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi uczestniczącymi w dostarczaniu produktu do klienta w warunkach globalizacji i bezprecedensowego poziomu zmienności jest bardzo złożonym procesem, determinuje niezakłócone funkcjonowanie, wyniki działalności oraz konkurencyjność przedsiębiorstw. W książce przedstawiono w szerokim zakresie problematykę logistyki w procesie budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. Zaprezentowano w niej logistyczny model, pozwalający osiągnąć odpowiedni poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa w dynamicznym otoczeniu oraz wnioski z teoretycznych rozważań i prezentowanych badań empirycznych będące wkładem własnym autorki w rozwój nauk o zarządzaniu. Publikacja napisana została na podstawie studiów literatury z zakresu nauk o zarządzaniu, ekonomii i finansów w skali światowej, wyników badań wykonanych przez ośrodki naukowe i instytuty badawcze z różnych krajów oraz własnych badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?