Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego.
Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategię na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników – największym call center w Polsce.
W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych. Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu.
Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.
Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich handlowców na szczyty ich możliwości.
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć? Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży. Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem.
100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba.
Dlaczego powinieneś przeczytać tę książkę?
To zbiór 10-letnich doświadczeń w biznesie i sprzedaży, wniosków z ponad 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek, osiągniętych sukcesów oraz wiedza zdobyta z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów, podana w skondensowanej formie. Zastosowanie opisanych zasad i wskazówek zapewnia sukces w sprzedaży i w biznesie.
O autorze:
Karol Froń zamknął kilka tysięcy sprzedaży oraz zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i menedżerskich. Wydobywa z ludzi ich potencjał za pomocą autorskich, sprawdzonych metod opartych na doświadczeniu, intuicji, empatii i głębokim słuchaniu. Od dekady związany z branżami contact center i rozwojem osobistym.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?