KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Odczytując kod wartości

89,25 zł 67,56 zł


Autorzy pokazują, że najbardziej spektakularne sukcesy gospodarcze ostatnich lat stały się możliwe dzięki umiejętnemu zarządzaniu całym portfelem aktywów materialnych i niematerialnych. Autorzy proponują nowe podejście do analizy przedsiębiorstw i budowania wartości, które nazywają Modelem Dynamiki Wartości - teoretyczny schemat łatwo przekładalny na praktyczną strategię działania.
Okładka książki EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa

89,00 zł 67,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Okładka książki Zarządzanie przez wartość

40,00 zł 30,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Autor omawia pojęcia wartości przedsiębiorstwa i wartości dla właścicieli, a następnie proponuje model wyceny, w którym szczególny nacisk kładzie się na wpływ struktury kapitałowej oraz koncepcję opcji rzeczywistych. W części drugiej przedstawiony został praktyczny system zarządzania firmą przez wartość.
Okładka książki Wartość dla akcjonariuszy

156,00 zł 118,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać swoimi firmami oraz do inwestorów giełdowych, którym zależy na bardziej świadomym wyborze spółek. Twórca podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem przez pryzmat wartości dla akcjonariuszy przedstawia nowe uzasadnienie tej metody. Według Rappaporta, wartość firmy z punktu widzenia akcjonariuszy powinna być podstawowym kryterium przy ocenie strategii przedsiębiorstwa.
Okładka książki Fuzje i przejęcia w Polsce

116,00 zł 87,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Przedsiębiorstwa działające w naszym kraju podlegają już takim samym regułom gry jak firmy działające w rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym fuzji i przejęć na rynku polskim, gdzie - jak się zdaje - praktyka często wyprzedza teorię. Można jednak w niej znaleźć również odniesienia do szerszego kontekstu międzynarodowego, w tym charakterystykę kierunków ewolucji i perspektyw światowej aktywności konsolidacyjnej.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj