KATEGORIE [rozwiń]

Filipiak Beata

Okładka książki Budżetowanie w przedsiębiorstwie. Aspekty rachunkowe, finansowe i zarządcze (wyd. IV)

62,00 zł 41,02 zł


Publikacja stanowi kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami. Istotnym elementem wyróżniającym jest wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce, zwłaszcza mikro- i małych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, przeprowadzają dyskusje teoretyczne, nie unikając jednak zamieszczenia praktycznych rozwiązań, a także przykładów doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej.W książce szczegółowo omówione są:- system budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie,- procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie,- budżetowanie przychodów i wpływów,- budżetowanie kosztów i wydatków,- procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach,- wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami.
Okładka książki Fundusze pożyczkowe w finansowaniu rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw

59,00 zł 46,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Monografia skupia się na zagadnieniach określenia optymalnego kształtu i struktury sektora funduszy pożyczkowych oraz na ustaleniu zakresu wpływu instytucji prowadzących fundusze pożyczkowe na rozwój mikro i małych przedsiębiorstw. Autorzy starają się w praktyczny sposób wskazać jak należy prowadzić pomiar rozwoju mikro i małych firm wobec potrzeby kreowania nowych modeli biznesowych. W książce zaprezentowano syntetyczną miarę zintegrowanego rozwoju jako narzędzie wspierające wykorzystanie funduszy pożyczkowych. Opracowano praktyczne narzędzia i scenariusze współpracy mikro i małych przedsiębiorstw z instytucjami prowadzącymi fundusze pożyczkowe, mające na celu podwyższenie jakości współpracy oraz zwiększenie absorpcji środków pożyczkowych. Publikacja może również stanowić źródło informacji dla małych, mikro i średnich przedsiębiorstw poszukujących środków finansowych na działalność gospodarczą, również w bieżącym czasie wyhamowania czy „lockdownu” gospodarki.
Okładka książki Budżetowanie w przedsiębiorstwie

55,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Informacja jest podstawą racjonalnego działania, wypracowywania pozytywnych rezultatów finansowych oraz skutecznej gry rynkowej. W zmieniającej się rzeczywistości cenną metodą zarządzania i to zwłaszcza finansami jest budżetowanie. Celem, jaki przyświecał zespołowi autorskiemu, było stworzenie kompendium wiedzy na temat budżetowania i jego wykorzystania w zarządzaniu finansami. Ponadto, wykroczenie poza do tej pory przyjmowane ramy i pokazanie nowych trendów oraz możliwości zastosowania budżetowania w praktyce zwłaszcza mikro i małych przedsiębiorstw. Nie są tu obce problemy i dylematy finansowe, rachunkowe i zarządcze, prowadzone są dyskusje teoretyczne, ale również przedstawione są rozwiązania praktyczne oraz przykłady doświadczeń zagranicznych, które z powodzeniem mogą być adaptowane na grunt polskiej praktyki finansowej i księgowej. W książce szczegółowo omawiane są: ? system budżetowania w przedsiębiorstwie, ? budżetowanie a funkcje zarządcze w przedsiębiorstwie, ? procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie, ? budżetowanie przychodów i wpływów, ? budżetownie kosztów i wydatków, ? procedury budżetowania w mikro- i małych przedsiębiorstwach, ? wpływ budżetowana na proces zarządzania finansami.
Okładka książki Instytucje otoczenia biznesu

50,00 zł 40,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj