Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką
fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało?
Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart?
Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremu
się powiodło, opowiada przyjacielowi pewną legendę...
Szczęście czy fart? pokazuje różnice między fartem a szczęściem
i ujawnia sekrety szczęścia. Właśnie szczęścia, nie fartu. Szczęścia,
które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”.
Bestseller w 50 krajach, który odkrywa 10 sekretów, dlaczego jedni mają szczęście, a inni nie
Inspirująca, piękna i mądra jak Mały Książę przypowieść pokazuje różnice między fartem a szczęściem i ujawnia sekrety szczęścia. Właśnie szczęścia, nie fartu. Szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Szczęście mu nie sprzyjało?
Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart?
Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremu się powiodło, opowiada przyjacielowi pewną legendę...
To książka powstała z doświadczeń nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm, światowych gigantów.
ÁLEX ROVIRA CELMA i FERNANDO TRÍAS DE BES, ekonomiści z dyplomami MBA, wykładają w słynnej szkole zarządzania ESADE w Barcelonie, drugiej według „The Wall Street Journal” w rankingu najbardziej prestiżowych uczelni w Europie.
Prowadzą firmę konsultingową Salvetti & Llombart. Do ich klientów należą największe koncerny, m.in.: Microsoft , Pepsico, Sony, Nestlé, Dannon, Hewlett -Packard, Mercedes-Benz, Credit Suisse, Frito-Lay.
Na życzenie czytelników
nowe wydanie książki sprzedanej w 2004 roku w ponad 16 000 egzemplarzy
Wspaniały prezent, książka, która poprawia nastrój, do której się wraca.
Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Powiastka fi lozofi czna stanie się klasyką literatury biznesowej!
A zafascynuje wszystkich: dorosłych i dzieci, jak Mały Książę.
Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketi ngu, autor bestsellerowych poradników i podręczników
akademickich, m.in.: Marketi ng, Marketi ng narodów, Marketi ng od A do Z
Ta książka w 2004 roku podbiła świat!
Ukazała się w ponad 50 krajach i trafi ła na najwyższe miejsca światowych list bestsellerów.
Jej premiera w Polsce z udziałem autorów uświetniła obchody 15-lecia Wydawnictwa
AMBER. Dziś wznawiamy na nasze 25-lecie.
Piękna, mądra przypowieść pełna inspirujących aforyzmów, ujawnia tajemnicę szczęścia, właśnie szczęścia,
nie fartu. Szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”.
Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Miał pecha?
Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart?
Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremu się powiodło, opowiada przyjacielowi
pewną legendę...
To książka niezwykła, bo powstała z doświadczeń niezwykłych ludzi: nauczycieli i architektów sukcesów
wielu fi rm, światowych gigantów.
-epicka opowieść o wielkiej miłości oparta na historii Tristana i Izoldy
-intrygujący triller o uczuciu, bliskości i śmierci
-dziewiętnastowieczne Niemcy, świat opery i wielkich dzieł muzyki klasycznej
Słynny tenor Ludwig Schmitt od najmłodszych lat posiada niezwykły dar: rozkłada dźwięki na części pierwsze, dociera do ich esencji i przechowuje je w umyśle. Wśród wszystkich gromadzonych dźwięków brakuje jednak tego jedynego, najważniejszego: dźwięku muzyki miłości.
Wyrzucony ze szkoły, zaczyna studia w konserwatorium w Monachium i zostaje najsławniejszym tenorem Niemiec. Odkrywa jednak kolejną, straszną, prawdę o sobie: podczas aktów miłosnych kolejne jego kochanki umierają z niewyjaśnionych przyczyn.
Ludwig rozpaczliwie poszukuje przyczyny swojego przekleństwa, zwraca się do lekarza, do księdza, do wróżki, by w końcu odkryć, że jest "dziedzicem Tristana"...
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?