KATEGORIE [rozwiń]

Fazlagić Jan

Okładka książki Szkoła przyjazna kreatywności

60,00 zł 46,11 zł


Szkoła przyjazna kreatywności to najnowsza książka znanego w Polsce eksperta i propagatora nowoczesnych metod zarządzania szkołą. Każdy nauczyciel, dyrektor szkoły, badacz zajmujący się edukacją czy pracownik administracji oświatowej znajdzie w tej książce olbrzymią liczbę cennych i praktycznych porad odnośnie do tego, jak organizować pracę szkoły w XXI wieku w epoce sztucznej inteligencji oraz dojścia do głosu pokoleń Z i Alfa. Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zrozumieć kreatywność uczniów i jak się o nią troszczyć. Wiedza i umiejętności, które są propagowane w tej książce, nie są nauczane ani na studiach nauczycielskich, ani na większości szkoleń dla nauczycieli. Książka będzie także bardzo przydatna rodzicom zainteresowanym wychowywaniem kreatywnych dzieci. Spis treści: Wstęp 1. Istota i rodzaje kreatywności Wprowadzenie 1.1. Definicja i sposoby rozumienia kreatywności 1.2. Rodzaje kreatywności 1.3. Mity i nieporozumienia dotyczące rozumienia kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 2. Teorie i modele opisujące kreatywność Wprowadzenie 2.1. Teorie wyjaśniające istotę kreatywności 2.2. Istota procesu kreatywnego 2.3. Proces twórczy a sztuczna inteligencja Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 3. Cechy kreatywnych uczniów Wprowadzenie 3.1. "Wzorowy uczeń" w epoce sztucznej inteligencji 3.2. Zasoby osobiste związane z kreatywnością 3.3. Zachowania i działania charakterystyczne dla osób kreatywnych 3.4. Domeny kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 4. Motywowanie do kreatywności Wprowadzenie 4.1. Teorie motywacji 4.2. Co motywuje do kreatywności? 4.3. Tworzenie klimatu szkoły sprzyjającego kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 5. Organizacja szkoły przyjaznej kreatywności Wprowadzenie 5.1. Kreatywność a wiedza encyklopedyczna w szkole 5.2. Czy warto mierzyć kreatywność uczniów w szkole? 5.3. Metody pomiaru kreatywności 5.3. Dalsze metody wspierania rozwoju kreatywności uczniów w czasie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych 5.4. Pomiar kreatywności uczniów w systemie edukacji Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli 6. Działania na rzecz rozwoju kreatywności uczniów w polityce oświatowej Wprowadzenie 6.1. Na czym polega innowacyjność w sektorze edukacji? 6.2. Polityka oświatowa a edukacja na rzecz rozwoju kreatywności 6.3. Profil absolwenta polskiej szkoły przyjaznej kreatywności Podsumowanie Rekomendacje, wnioski i zachęty do refleksji dla nauczycieli Zakończenie Spis tabel, ramek i schematów Bibliografia Pamięć i (nie)obecność. Wspomnienie Profesor Wity Szulc Wybrane książki Profesor Wity Szulc
Okładka książki Kreatywni w biznesie. . Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie? Co robić, aby byli szczęśliwi dla dobra firmy?

39,90 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

We współczesnym biznesie wygrywają kreatywni: Apple, Nike, Honda, CD PROJEKT, Reserved – i wiele innych firm, które zatrudniają ludzi kreatywnych. Autor wyjaśnia, czym jest kreatywność, jak wykorzystać ją w biznesie i jak zarządzać firmą kreatywną. Książka zawiera wiele ciekawych przykładów ze świata i z Polski praktycznego wykorzystania kreatywności w biznesie. Polskiego czytelnika zainteresują przede wszystkim przykłady polskich firm, które postawiły na kreatywność – i wygrywają. Książka łączy ciekawą narrację z elementami poradnika zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Prof. Jan Fazlagić specjalizuje się w zarządzaniu wiedzą, zrealizował ponad 40 projektów badawczych, był stypendystą Komisji Europejskiej Marie Curie Research Fellow oraz Komisji Fulbrighta, wykłada na uczelniach krajowych i zagranicznych, jest autorem 10 monografii naukowych oraz ponad 200 innych publikacji. 
Okładka książki Innowacyjne zarządzanie wiedzą

57,00 zł 46,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na zajęciach oraz zadania samokształceniowe. Publikacja jest też poradnikiem dla menedżerów zainteresowanych rozwojem i zwiększaniem efektywności firm, ponieważ opisuje skuteczne metody zarządzania wiedzę i podaje bardzo wiele przykładów dobrych praktyk. Unikalne w publikacji jest połączenie teorii z praktyką. Odbiorcami publikacji są wykładowcy i studenci kierunków i przedmiotów związanych z zarządzaniem wiedzą, zarządzaniem innowacjami, informatyki oraz menedżerowie praktycy.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj