Torebki Chanel to niezaprzeczalny synonim luksusu, elegancji i szyku. Ponadczasowe, zawsze modne, są chętnie wybierane jako dopełnienie stylizacji przez miłośniczki mody i dobrego stylu. Od czasu premiery modelu 2.55 w 1955 roku marka Chanel wprowadziła na rynek wiele torebek , które osiągnęły status kultowych.W książce, której autorką jest Laia Farran Graves, przedstawiona została historia niezwykłej kobiety stojącej za stworzeniem wielkiego domu mody, Gabrielli "Coco" Chanel, oraz produkowanych przez niego torebek. Pokazano tu najsłynniejsze modele, ich liczne sezonowe warianty, limitowane edycje i specjalne funkcje. Każdy z nich został dokładnie opisany, z uwzględnieniem cech charakterystycznych oraz detali wykonania.Autorka przedstawia szczegóły związane z procesem produkcji torebek oraz techniki wykorzystywane przy tworzeniu tych modowych arcydzieł, a także podpowiada, jak rozpoznać, czy mamy do czynienia z oryginalnym wyrobem marki Chanel.To najlepszy przewodnik po świecie ekskluzywnych akcesoriów, dzięki któremu nie tylko poznasz historię kultowych torebek jednej z największych modowych marek, ale także zyskasz pomoc przy zakupie wymarzonej torebki na rynku wtórnym.
Synonymous with tradition, innovation and sophistication, and revered the world over, Milan is the style capital of the world.
From Valentino to Versace, alla moda to artisan, and from Sophia Loren to Elsa Schiaparelli, Little Book of Milan Style is the beautifully illustrated guide to the quintessential craftsmanship, classic creativity and care-free confidence that define what it is to be “Made in Italy”.
Renowned for its attention to detail, innovative design and signature 'double F' logo, the family firm has conquered the fashion industry and acquired cult status among celebrities and fashionistas with the iconic Croissant, Peekaboo and Baguette 'It' bags.
Through stunning photographs and expert text, Little Book of Fendi tells the story of one of Italy's oldest fashion dynasties, from the Fendi sisters, early days of fur and Dolce Vita period, to Karl Lagerfeld, Kim Jones and a global empire that remains as deeply embedded in popular culture as it ever was.
'Don't be into trends. Don't make fashion own you, but you decide what you are, what you want to express by the way you dress...' - Gianni Versace
From Elizabeth Hurley's safety pin dress to Jennifer Lopez's plunging green gown, Versace has always been a brand at the cutting edge of fashion. With a foot firmly placed in pop culture, Versace is beloved by fashionistas and celebrities alike, providing iconic moments like Lil Nas X's gold armour at the 2021 Met Gala, many of Elton John's eclectic tour outfits and the gown worn by Lady Diana in her posthumous tribute in Harper's Bazaar.
Exquisitely illustrated and expertly written, this book explores the story of the brand, from its creation in 1978 by Gianni Versace to its iconic status today. Featuring images of red-carpet moments, key pieces and stunning catwalk shows, this is a fabulous collection of all things Versace.
Understated elegance and luxury, technologically advanced fabrics and sublime originality of design are all hallmarks of the House of Prada. In this miniature monograph, Laia Farran Graves documents the history and heritage of the brand, from the company's origins as a leather-goods manufacturer to the global fashion empire created by Miuccia Prada.
Little Book of Prada explores the evolutions and innovations of the brand, as well as a design ethos informed by an interest in minimalism and contemporary art. Images of individual garments, catwalk shots and fashion photography pay tribute to one of the world's most influential fashion houses and the woman behind it.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?