Zapraszamy do zapoznania się z najbardziej interesującymi bestsellerami z kategorii fantastyka i horror. Oto najciekawsi autorzy, najlepszych bestsellerów z literatury fantastycznej i horroru: Stephen King, Harlan Coben, Herbert George Wells, Brandon Sanderson, Wojciech Siudmak, Siri Pettersen,
J.R.R. Tolkien, Anna Karnicka, Andrzej Sapkowski i wiele innych. Zapraszamy do mrożącej krew w żyłach literatury.
,,Biała Reduta"" to nowy wymiar fantastyki. Tomasz Kołodziejczak wysoko podniósł poprzeczkę i stworzył powieść dla tych, którzy pragną od literatury czegoś więcej. Wszechogarniające Zło, by zapanować nad światem, nie cofnie się przed niczym. Stale rodzi się i odnawia z większą siłą w mrocznych przestrzeniach Gehenny. Zarówno w Warszawie, jak i w Zachodnich Kresach Rzeczpospolitej, a także w zagrożonej kolonii na Marsie trwa nieustanne śledztwo i rozpaczliwa próba zbudowania powłoki ochronnej z pomocą zaklęć. Mariaż prawdziwego fantasy z solidnym sf udaje się niewielu. Kołodziejczak jest w tym mistrzem. Wstrząsająca wizja, epicka i jedyna w swoim rodzaju. Jarosław Grzedowicz - autor Pana Lodowego Ogrodu Cykl Kołodziejczaka to niezwykła, autorska mieszanka. Rozmach i bogactwo jego wizji kojarzy się z ""Hyperionem"" Simmonsa, w nazewnictwie odwołuje się do Tolkiena, a całość osadza głęboko w polskiej tradycji religijnej i patriotycznej. Wrogiem zaś są totalitaryzmy - zarówno czarne jak czerwone - które w jego powieściach mają dosłownie demoniczną naturę. Jerzy Rzymowski - redaktor naczelny Nowej Fantastyki
Opowieści ze świata bestsellerowego cyklu o Wróżkach. W najnowszym, doskonale napisanym zbiorze opowiadań Melissa Marr postawi Was w obliczu niebezpiecznych obietnic, porwie Was wir zagrożenia, zauroczy krainą czarów, gdzie światłość i ciemność nie zawsze są tym, co znamy z życia codziennego...
„Nikt nie kreuje światów tak, jak Melissa Marr”
– Charlaine Harris
Patronat: Bookgeek.pl
Świat, jaki znaliśmy, już nie istnieje. Nie ma władzy. Nie ma supermarketów. Nie ma telewizji. Za to są STWORY. Ciągle głodne, bezustannie polujące na ludzi i zwierzęta. Poruszają się dzięki dziwnej namiastce życia, choć tak naprawdę są martwe. ŻYWE TRUPY. W świecie opanowanym przez śmierć nie wystarczy rozpamiętywanie utraconych dni. Musimy walczyć, by kiedyś móc rozpocząć nowe życie.
Śledząc tę fascynującą opowieść, czytelnik co chwila przypomina sobie nazwiska innych znanych twórców, nie tylko Hermana Melville'a, ale także Franka Herberta, autora Diuny... Miville ma szczególny dar nawiązywania do innych książek, jednocześnie przesycając opowieść swoim własnym, niepowtarzalnym stylem"". ""Los Angeles Times"" Z pokładu kretownika Medes, Sham Yes ap Soorap obserwuje swoje pierwsze łowy na kretoryje. Olbrzymie krety wynurzające się z ziemi, harpunnicy mierzący do swych ofiar, wielka bitwa zakończona śmiercią jednej i chwałą drugiej strony. A jednak... nieważne, jak bardzo spektakularny jest to widok, Sham nie może się pozbyć wrażenia, że życie nie kończy się tylko na bezkresnych połaciach toromorza, nawet jeśli kapitan Medesa wciąż myśli tylko o wielkim, żółtawym krecie, który wiele lat temu pozbawił ją ręki. Gdy trafiają na wrak rozbitego pociągu, Sham odnajduje w jego szczątkach niezwykłe znalezisko serię zdjęć przedstawiających coś niemożliwego. Już wkrótce sam staje się celem poszukiwań ścigają go piraci, kolejarze, potwory i poszukiwacze odzysku i wygląda na to, że ta przygoda na zawsze zmieni nie tylko życie Shama. Może odmienić całe toromorze... Miville ani na chwilę nie daje czytelnikowi odetchnąć: emocjonujące dramaty, szalejące potwory pokroju Godzilli i wartka przygoda, jaką można poczuć tylko wówczas, pędzi się po torach pełną parą. ""USA Today"" Fikcyjne społeczności Miville'a są wprawdzie wytworem fantazji... ale wydają się prawdziwe, jakby były z krwi i kości . . . Cudownie zaraźliwa wizja. ""Daily Telegraph
Wolność, równość, braterstwo - lub śmierć. Oficjalny album Assassin's Creed® Unity przeniesie graczy w samo serce Paryża, wprost na brudne i ponure ulice miasta pogrążonego w bohaterskich walkach Wielkiej Rewolucji Francuskiej. Książka stanowi skarbnicę nigdy niepublikowanych grafik prezentujących szkice z kolejnych faz powstawania gry, uzupełnionych szczegółowymi komentarzami jej twórców. Paryż Asasyna Arna Doriana odtworzono z niespotykanym wcześniej rozmachem, z zapierającymi dech w piersi detalami. Artyści z Ubisoft Montreal i całego świata, mając do dyspozycji największe płótno, jakim kiedykolwiek dysponowano, stworzyli tętniące życiem miasto, pełne niespokojnych mieszkańców walczących na barykadach w cieniu górujących nad wszystkim gilotyn. Odkryj pałac w Wersalu, wdrap się na katedrę Notre Dame i szturmuj Bastylię razem z ludem Francji. Poznaj Napoleona, Robespierre'a i owianego złą sławą markiza de Sade'a. Zobacz wspaniałe grafiki koncepcyjne i prześledź kolejne etapy powstawania gry Assassin's Creed ® Unity. Podziwiaj piękno i grozę rewolucyjnego Paryża miejsca akcji najbardziej widowiskowej odsłony serii o słynnych Asasynach.
Na początku był przełomowy i świetnie oceniany komiks… Żywe Trupy to synonim nieprzemijającej, wysokiej jakości. - Paweł Deptuch, „Carpe Noctem” i „Nowa Fantastyka” Potem pojawił się rewelacyjny serial… The Walking Dead – kompletnie przerażający, najlepszy, najbardziej niezwykły serial, jaki kiedykolwiek pojawił się na małym ekranie – powraca. Kocham każdą jego obrzydliwą minutę - Linda Stasi, „New York Post” Aż w końcu przyszedł czas na serię bestsellerowych powieści opowiadających historię kultowych postaci z uniwersum The Walking Dead. Przeczytaj o tym, czego nie pokazali w serialu! Imperium Philipa Blake’a chwieje się w posadach. Fundamenty kruszeją, fasady pokrywają się pęknięciami, a z mozołem wznoszone mury rozpadają się w proch. Upadek Gubernatora, okupiony krwią, potem i łzami, staje się faktem. Rick, Glen i Michonne otworzyli ostatni rozdział historii sadystycznego tyrana. Philip Blake uwolnił drzemiącego w nim potwora. Kreśli linię frontu pomiędzy swoimi poplecznikami a zdesperowanymi mieszkańcami pobliskiego więzienia. Mroczna podróż Gubernatora dobiega końca. Szokującego i pełnego cierpienia. Dopełni się los ocalałych. Bądźcie świadkami prawdziwego końca. *** W 2000 roku przebojem wdarł się na rynek komiksowy miniserią Battle Pope. Jego pierwszym wielkim sukcesem był ukazujący się do dziś Invincible, łamiący wszelkie schematy gatunku superbohaterskiego. Status jednego z najlepszych i najbardziej pożądanych scenarzystów przypieczętował serią Żywe Trupy, która stała się kanwą świetnie przyjętej ekranizacji telewizyjnej. Zdobył wiele prestiżowych nagród (m.in. Harveya, Eisnera, Eagle), był Człowiekiem Roku 2010 przemysłu komiksowego. Magazyn „The Time” oba wspomniane tytuły zaliczył do dziesięciu najważniejszych komiksów minionej dekady, a wszystkie jego nowe produkcje nieustannie okupują listy bestsellerów „New York Timesa” i Amazona. - Robert Kirkman Szybko ugruntował sobie pozycję jednego z najbardziej pomysłowych autorów thrillerów. „Jego zakręcone, zapadające w pamięć opowiadania rozgrywają się w onirycznym uniwersum, przy którym prace jego rówieśników wyglądają wręcz niewinnie” – tak pisze o nim „The Chicago Tribune”. Jego powieści Perfect Victim, Shattered, Twisted i Frozen zostały przetłumaczone na dziewięć języków, a debiutancka The Black Mariah znalazła się w finale nagrody imienia Brama Stokera. - Jay Bonansinga *** Żywe Trupy to największy sukces zarówno Roberta Kirkmana, jak i wydawnictwa Image Comics. Miesiąc w miesiąc każdy zeszyt i wydania zbiorcze zajmują szczytowe pozycje w statystykach sprzedaży, nieprzerwanie zbierając pozytywne opinie. Opowiadają o dramatycznych losach Ricka Grimesa i jego towarzyszy próbujących odnaleźć się w apokaliptycznym świecie opanowanym przez zombie. Siłą tego komiksu nie jest estetyka gore i efektowne sceny przemocy, ale bardzo wyraziste relacje pomiędzy bohaterami oraz niecodzienne i trudne sytuacje, w jakich umieszcza ich autor scenariuszy. Tak poruszającej i pełnej emocji opowieści ze świecą szukać w literaturze mainstreamowej. Najlepszym tego dowodem są zdobywane rokrocznie liczne nagrody i wyróżnienia, a także rzesze fanów, do których zaliczają się Frank Darabont, Simon Pegg, Edgar Wright, Nick Frost i George A. Romero
Imperium, które połączyło siły z Sithami, by pokonać Sojusz Galaktyczny w wojnie o dominację nad galaktyką, zostało następnie zdradzone przez Dartha Krayta i rzeszę jego zwolenników. W poszielonym Imperium szturmowcy walczą ze szturmowcami, sithańscy zabójcy ścigają obalonego imperatora Roana Fela, a szpiedzy różnych stron szukają tajemniczego spadkobiercy legendarnego dziedzictwa - Cadea Skywalkera.
Salivan - baza Federacji znajdująca się w odległym układzie planetarnym C-2 - została zaatakowana przez Muunów. Dzięki błyskawicznej ucieczce agenci Nino: Tajfun i Kriss unikają pojmania. Po złożeniu raportu w sztabie powracają do układu C-2 aby zbierać informacje o działaniach Muunów oraz odnaleźć swoją współpracowniczkę Maar, która pozostała na Salivanie. ""Zagadka Układu C-2"" miała swoją premierę w 1984 roku na łamach ""Świata Młodych"". Można powiedzieć, że od razu komiks ten stał się kultowym. Ówczesnych czytelników zachwycały przede wszystkim liczne nawiązania do amerykańskiej popkultury (np. filmów ""Gwiezdne Wojny"" czy ""Świat Dzikiego Zachodu"") oraz naładowana akcją kosmiczna przygoda. Raczkiewicz snuł tę opowieść zupełnie swobodnie rzucając bohaterów na kolejne planety, a nawet do ""czarnej dziury"". A jaki dziś jest ten komiks, po trzydziestu latach? Nadal pozostaje dziełem kultowym. Bo tylko w nim można znaleźć scenę przecinania planety na pół!
Nieodległa przyszłość. Zjednoczone Obwody Ruskie. Świat u schyłku zagłady. 35-letni profesor Ilja Andrejewicz Pawluczenko, oficjalnie ekspert do spraw bezpieczeństwa atomowego, pracuje w instytucie naukowym w Kutuzowsku, mieście-widmie, gdzie jeszcze nie tak dawno rozbrzmiewał śmiech dzieci, a pełne zieleni aleje wypełniały tłumy spacerujących po pracy mieszkańców. Dziś miasto znajduje się w stanie oblężenia przez owianą tajemniczą aurą Błękitną Armię. Etat w instytucie profesor traktuje jedynie jako pretekst. W rzeczywistości przybył do oblężonego miasta po to, by na zlecenie architekta światowego kryzysu, byłego prezydenta Rumianowa, zorganizować tajną ekspedycję do centrum zakazanej Strefy Pawłowa, by zniszczyć legendarną Świątynię Zagłady. Przy pomocy lokalnego półświatka i w tajemnicy przed wojskowym dowództwem tworzy czteroosobową drużynę, która wydostaje się z miasta i rozpoczyna dramatyczną wędrówkę przez spalony słońcem step. Jakie są prawdziwe motywy profesora? Co znajduje się w centrum Strefy Pawłowa i kto tak naprawdę zamierza ocalić ludzkość? Czy można ją jeszcze ocalić? Czy mordercza wędrówka przez skażone atomem terytorium w ogóle ma sens. Powieść ,,Strefa Pawłowa"" zajęła I miejsce w III edycji konkursu ,,Literacki Debiut Roku"" organizowanego przez Wydawnictwo Novae Res pod honorowym patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polskiej Izby Książki.
Gdzie są moi Chłopcy?!Krótkie wakacje Dzwoneczka nieomal kończą się tragedią. Gdy wróżka budzi się po wielomiesięcznej śpiączce, odkrywa, że całe życie, jakie znała, to tylko twór podświadomości, a prawda jest zupełnie inna. Jaką rolę w intrydze odgrywa Cień i sam Piotruś Pan? I gdzie podziali się Chłopcy? Za odpowiedzi na te pytania Dzwoneczek będzie musiała zapłacić wysoką cenę. O ile w ogóle zdąży je poznać...Zguba to książka, przy której Czytelnik będzie miał poczucie, że opuścił stary, poczciwy lunapark i właśnie pędzi Skrótem na złamanie karku. Świat Chłopców 3 jest bezwzględny i brudny (tak jak bezwzględna i brudna bywa dorosłość), a jednocześnie niebywale pociągający. Najlepsza część bestsellerowego cyklu!***Jakub Ćwiek bestsellerowy pisarz młodego pokolenia, ma już na swoim koncie 16 książek. Znany jest z zamiłowania do klasycznego rocka oraz popkultury, a także komiksów które popularyzuje na polskim rynku.Żyje w Drodze spędza w podróży ponad dwie trzecie roku. Wymyślił oraz zrealizował Rock&Read Festival, największą w kraju trasę promującą czytelnictwo. W 2013 roku w ramach R&R wziął udział w 41 spotkaniach z czytelnikami w ciągu czterech tygodni.Powołał do życia Chłopców, gang motocyklowy założony przez dawnych towarzyszy Piotrusia Pana, Kłamcę nordyckiego boga kumplującego się z gwiazdami kina oraz aniołami szukającymi luk w bożych przykazaniach oraz Świetlika w ciemności owada walczącego z Ciemnością w dwujęzycznej baśni dla dzieci. Podczas pracy nad powieścią Ciemność płonie przez pół roku mieszkał na katowickim dworcu.Teksty Jakuba Ćwieka doczekały się adaptacji teatralnych, LARP-owych, teledysków, komiksu, gry karcianej, dwóch filmów krótkometrażowych oraz linii odzieżowej. Prace nad filmem pełnometrażowym już rozpoczęte!
Najlepsza książka o ludziach i ich kopiach od czasów Lema i Dicka!Pełna ciepła opowieść o rodzinie i dojrzewaniu w świecie, w którym być może nie będzie jutra. Gdy ludzie zaczynają wymierać, nawet dzieci zostają zastąpione przez androidy. Teknoid Tanya to nastolatka bardzo ludzka. Musi jednak wrócić do Oxted, miejsca swego stworzenia. Czy istnieje sposób, by Tanya mogła zostać w ludzkim świecie, w którym przeżyła tak wiele?
W ENGELSFORS ZBLIŻA SIĘ KONIEC.Minął niespełna miesiąc od tragedii na sali gimnastycznej w liceum w Engelsfors, lecz Wybrańcy nie mają czasu, żeby dojść do siebie. Niebawem ich świat znowu stanie na głowie. Pytania znajdą odpowiedzi, tajemnice zostaną wyjawione, a lojalność będzie wystawiona na ciężką próbę. Czasu jest coraz mniej, a Wybrańcy mogą być pewni tylko jednego - że wszystko się zmieni. Klucz to ostatnia część trylogii o miasteczku Engelsfors. Poprzednie dwa tomy, Krąg i Ogień odniosły ogromny sukces zarówno wśród krytyków, jak i czytelników. Krąg został w 2011 r. nominowany do prestiżowej nagrody literackiej Augustpriset w kategorii ,,literatura dla dzieci i młodzieży"".
Statek Życia, ogromna jednostka wybudowana dla ekspedycji ratunkowej, wyrusza w rejs, zabierając około tysiąca Piotrusiów. Na lądzie postępy Entropii, która zdaje się powstrzymywać na krótko tylko woda, dają nikłe nadzieje na długie przetrwanie Edenu. Niestety, Piotrusie dopiero na oceanie zauważają, że jest wśród nich zdrajca albo wróg. Zaczynają się dziać rzeczy groźne, niespodziewane ataki ze strony istoty mającej przemianę niewidzialności.
Na pierwszy papierowy album z serii Incognito będą się składać trzy pierwsze numery, dotychczas wydane w wersji cyfrowej, uzupełnione o narysowany specjalnie na potrzeby tego wydania, krótki komiks o przeszłości Alicji oraz liczne materiały dodatkowe.?
Ten gotycki thriller zaczyna się od wyznania: dobrze zorientowany w teologii człowiek twierdzi, że jest wampirem. Barwnie opisuje, jak zabił księdza i młodego chłopca. Rzecz dzieje się w Barcelonie, w 1936 roku, na początku wojny domowej w Hiszpanii, w czasie gdy masowo ginęli księża i ludzie przyznający się do bliskości z religią, jak palono kościoły, a klasztory rabowali antyklerykalni anarchiści, nie zaś złe nieśmiertelne istoty. Podczas gdy detektyw Gregori Munoz bada morderstwa, siostry kapucynki stają się zakładniczkami w klasztorze, a wraz z nimi biskup Barcelony (rzekomo zamordowany) – a sędzia i lekarz sądowy tworzą własnego potwora. Pomimo licznych przejawów zdolności człowieka do czynienia zła, młoda nowicjuszka daje Munozie siłę, by sądzić, że da się je zwalczyć. Zaskakujące zakończenie ukazuje, że potwory ostatecznie nie muszą być tak złe jak ludzie i że życie jest w stanie pokonać zło. Intrygujący okres historyczny, bogata wielowarstwowa proza. Ta powieści stawia poważne pytania, ale zachowuje szybkie tempo kryminału. Sebastia Alzamora (ur. 1972) – poeta i prozaik. Jest laureatem wielu nagród literackich, w tym prestiżowej Josep Pla Award w 2005 roku. Zbrodnia krwi, jego najnowsza powieść, otrzymała 2011 nagrodę Sant Jordi. Mieszka na Majorce.
`Dzieje się to w przyszłości nieokreślonej i w mieście też nie całkiem określonym. Tylko nieliczne realia wskazują, może niechcący, że to Anglia czy Stany Zjednoczone i poniekąd Londyn raczej niż Nowy Jork. W późniejszej o ćwierć wieku adaptacji scenicznej autor wyraźniej powiedział, że miejscem akcji jest `jakaś stolica w nieprzewidywalnej przyszłości`, umieszczając zaś nad wejściem do baru jego rosyjską nazwę cyrylicą stwierdził, że może się to dziać również za Żelazną Kurtyną, ale od razu dodał, że ta cyrylica może być po prostu kaprysem projektanta szyldu. Więc jakby science fiction w tej specyficznej i nadzwyczaj ważkiej odmianie zwanej dystopia: na krytyce politycznej i społecznej zbudowany, posępny, do katastrofizmu skłaniający się rodzaj utopii. Kolejne w szeregu imponujących dzieł, jakie stworzyli nie tylko George Orwell, bo i Zamiatin, Aldous Huxley, Ayn Rand, Karin Boye i wielu innych. A teraz Anthony Burgess. Jednak niedaleka to przyszłość i pod niektórymi względami łatwo kojarząca się z dniem dzisiejszym. Ta przerażająca dystopia czyni chwilami wrażenie prawie rozhisteryzowane. Nie bardzo wiadomo: czy ganić jej plakatowe uproszczenia? czy zachwycać się ich konstrukcją? Burgess ją sam kiedyś określił jako zbyt dydaktyczną, zbyt ekshibicjonistyczną językowo. U mnie w pierwszej lekturze tak się pomieszały podziw i sprzeciw, że z jednej strony porwałem się od razu na karkołomny trud przełożenia dwóch pierwszych rozdziałów, a z drugiej napisałem i ogłosiłem w miesięczniku Literatura na Świecie pamflet na nią zatytułowany: Horrorshow! czyli bój się Pan jeża. Skąd ów tytuł? Jest anegdota o poniewieranym przez długie lata drobnym urzędniku, który wreszcie odchodząc postanowił się zemścić na znienawidzonym szefie. Wybrawszy odpowiedni moment narobił mu na biurko, po czym nawtykał w to zapałek i zostawił kartkę z napisem: Bój się Pan jeża! Za podobne straszenie uznałem wówczas tę powieść."" / Z posłowia Roberta Stillera /
Assassin''s Creed: Pojednanie to siódma część niezwykle popularnego cyklu powieści Olivera Bowdena z uniwersum gry Assassin''s Creed.Rok 1789: nad wspaniałym Paryżem wschodzi świt Rewolucji Francuskiej. Bruk ulic spływa krwią, lud powstaje przeciwko uciskowi arystokracji. Ale rewolucyjna sprawiedliwość ma wysoką cenę...W czasach największej przepaści między bogatymi i biednymi, kiedy kraj rozdzierają wewnętrzne napięcia, młody mężczyzna i młoda kobieta walczą, by pomścić wszystko, co stracili.Arno i lise zostają wkrótce wciągnięci w odwieczną wojnę Asasynów z Templariuszami - w świat pełen niebezpieczeństw straszniejszych, niż mogli sobie wyobrazić.Wciągająca siódma powieść Olivera Bowdena z uniwersum Assassin''s Creed kontynuuje opowieść o Asasynach, rozpoczętą w poprzednich częściach: ""Renesans"", ""Bractwo"", ""Tajemna krucjata"", ""Objawienia"", ""Porzuceni"" i ""Czarna Bandera"".
`Wrak milionowego miasta, głównego ośrodka obwodu i okręgu, bramy Kaukazu, portu pięciu mórz...` A pod nim nieukończone metro z tymi nielicznymi mieszkańcami, którzy mieli szczęście przetrwać. Szczęście? Ze zmiennym powodzeniem bronią swoich podziemnych enklaw przed agresją nowych gospodarzy zniszczonego świata. Ale oto nadciąga zagrożenie, które zmusza do ucieczki panoszące się na powierzchni stwory, a mieszkańców metra sama jego nazwa przyprawia o dreszcze i rodzi nocne koszmary. Czy to już ostateczny kres ludzi? Czy jest jeszcze jakaś nadzieja? Autor straszy, ale i oczarowuje. Ściana płomieni dokonała tego, z czym nie poradził sobie niedokończony kamienny mur - ogromne, szybko rozpalone ognisko skutecznie odcięło mutanty od ludzi. I stało się tak dlatego, że ktoś nie bał się jednym ruchem palca wznieść ścianę ognia i stać się jej częścią. Ktoś spłonął żywcem, dając innym szansę na ocalenie. Choćby maleńką, ale jednak. `Kiedy pierwszy raz usłyszałem tytuł Mrówańcza, zapytałem, pewnie podobnie jak i Wy: Co?! A potem przeczytałem książkę i nie miałem żadnych wątpliwości. Dlatego że mimo dziwnego tytułu to mocna i sugestywna powieść. Z pewnością jedna z najlepszych w Uniwersum Metra 2033. Niepodobna do innych. Pasjonująca, a do tego mroczna i liryczna`. Dmitry Glukhovsky
Dawno, dawno temu anioł i diablica zakochali się w sobie. Nie skończyło się to dobrze.
Bo ośmielili się marzyć o świecie bez wojny i rozlewu krwi.
Ale to nie był ich świat…
Na całym świecie muzea historii naturalnej donoszą o tajemniczych włamaniach.
Uskrzydlone armie przekraczają portal dzielący ich świat od naszego.
Odwieczna wojna wybucha ze straszliwą siłą.
A ci, którzy tak bardzo się kochają, stoją po przeciwnych stronach…
Siedemnastoletnia Karou, utalentowana artystka i uczennica tajemniczego Dealera Marzeń, znalazła wreszcie odpowiedź, której tak długo szukała. Już wie, kim jest – i czym jest. Lecz ta wiedza niesie następną prawdę, której z całego serca chciałaby zaprzeczyć: że kocha wroga i że jej ukochany ją zdradził. A świat zapłaci za to krwawą cenę...
Teraz Karou musi wybrać ostatecznie, kim chce być. I zdecydować, jak daleko się posunie, by pomścić swoją rasę.
Tymczasem Akiva bez wytchnienia szuka Karou, bez której nie potrafi już żyć. I prowadzi własną walkę: o odkupienie i o nadzieję.
Lecz czy jakakolwiek nadzieja ocaleje z popiołów ich zniszczonych marzeń?
Cztery wieki po wielkiej wojnie nad królestwem Estremarchii zaczyna panować zabójcza dla ludzi ciemność. Towarzyszy jej seria makabrycznych i niewyjaśnionych zbrodni. Ich tropem podąża Charles Errington, bystry i męski mimo siwizny mag, a jednocześnie oficer tajnej policji. Co łączy z pozoru odległe wątki kapitana Charlesa, żonglerki Lili i kata Fahrida? Ciemność zagarnia kolejne miasta. Czas się kończy, a wciąż nikt nie zdaje sobie sprawy, jak wielkie zagrożenie zawisło nad ich światem. Czy można jeszcze zapobiec katastrofie?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?