Zapraszamy do zapoznania się z najbardziej interesującymi bestsellerami z kategorii fantastyka i horror. Oto najciekawsi autorzy, najlepszych bestsellerów z literatury fantastycznej i horroru: Stephen King, Harlan Coben, Herbert George Wells, Brandon Sanderson, Wojciech Siudmak, Siri Pettersen,
J.R.R. Tolkien, Anna Karnicka, Andrzej Sapkowski i wiele innych. Zapraszamy do mrożącej krew w żyłach literatury.
To nie jest Dziki Zachód, jaki znamy!Zbuntowany generał Konfederacji Oleander Hume czeka na uwolnienie zbyt nikczemny i wypaczony, by umrzeć, zbyt opętany żądzą krwi, by porzucić swą czarną magię. Pożąda swej najcenniejszej i utraconej własności, starożytnej broni zapowiadającej zagładę. To ostatni i najpotężniejszy z sześciu rewolwerów, który znalazł się w rękach niewinnej dziewczyny, jest kluczem do uwolnienia siły nie do powstrzymania.Ale zanim generał Hume, wraz ze swą niegodziwą żoną i czterema wynaturzonymi jeźdźcami, zdoła przywołać armię nieumarłych, by odebrać swą własność, na jego drodze stanie Drake Sinclair rewolwerowiec trzymający karty przy orderach.Jednak Sinclair nie jest rycerzem w białej zbroi i sam poluje na sześć rewolwerów...
John, młody chłopak marzący o tym by zostać gwiazdą rocka, rozpoczyna pracę w agencji nieruchomości pana Vane’a w Streatham. Właściciel to dziwny i tajemniczy osobnik, skrywający mroczny i niebezpieczny sekret. Bohater szybko odkrywa, że pan Vane posiada specjalną listę domów, których sprzedażą nie pozwala się zajmować nikomu. Okazuje się, że ludzie odwiedzający te domy znikają w tajemniczych okolicznościach. Tymczasem w jednym z budynków robotnicy natrafiają na dziesiątki szkieletów. John wraz z grupką przyjaciół odkrywa przerażającą prawdę na temat potężnych mocy zagnieżdżonych w ścianach domostw.
Rozpęta się koszmar, jakiego nawet nie śnili.
Do powieści zostały dołączone trzy opowiadania Grahama Mastertona: Szara Madonna, Kształt bestii i Pośpieszny Potwór, które spotęgują Wasze przerażenie i doprowadzą na skraj wytrzymałości psychicznej.
Drugi, papierowy album zbierający dostępne dotychczas w wersji cyfrowej dwa zeszyty serii Incognito, z historią pt. "Wrogowie moich wrogów":
Do miasta trafia tajemnicza przesyłka zaadresowana do Barona. Ktoś jednak zabija kuriera i zabiera walizkę. Baron za wszelką cenę usiłuje odzyskać swoją własność. Incognito i Alicja również próbują położyć na niej swoje ręce.
Incognito i Alicja zdobyli walizkę adresowaną do Barona. W środku znaleźli jednak coś, czego zupełnie się nie spodziewali. Kto wysłał krwawe ostrzeżenie królowi lokalnego podziemia? Czy była to tajemnicza zakapturzona postać? Jak na kradzież walizki zareagują Baron i Fritz? I w końcu jaką rolę w tym wszystkim odegrają... Wrogowie moich wrogów?
Siedemnasta część bestsellerowej serii science fiction o przygodach Navis, jedynej przedstawicielki ludzkiej rasy w Armadzie wielkim konwoju statków kosmicznych przemierzających wszechświat. Navis nie pracuje już w służbach specjalnych Armady, obecnie wraz z Bobo i Snivelem prowadzi własną agencję do zadań specjalnych. Chociaż jej stosunki z władzami konwoju nie są najlepsze, zgadza się przyjąć od przewodniczącego rady Armady propozycję odbycia tajnej misji, kiedy dowiaduje się, że ma polecieć na planetę Tri-JJ 768. Właśnie tam przed laty przeżyła największą miłość, także tam nadal mieszka ojciec jej jedynego dziecka. A poza tym na tej wyprawie agentka spodziewa się sporo zarobić. Musi tylko wykraść z najlepiej strzeżonego muzeum planety pewien kamień o niezwykłych mocach, ale to nie powinno sprawić jej większych problemów. Okazuje się jednak, że nie ona jedna pragnie zdobyć ten przedmiot, co więcej, na Tri-JJ 768 nadal trwa krwawa wojna domowa. Niezbyt trudne zadanie zamienia się więc w walkę o przetrwanie... Armada jest tworzona przez duet francuskich autorów scenarzystę Jeana Davida Morvana i rysownika Philippe'a Bucheta, którzy współpracują też przy kilku innych seriach: W poszukiwaniu odpowiedzi, Nomad, Spirou i Fantasio, Navis.
Seria była niegdyś wielkim przebojem na rynku europejskim i do dziś ma wiernych fanów. Dzięki spotkaniu artystów z obu stron żelaznej kurtyny historia powstawania Yansa jest równie zajmująca, jak sama fabuła cyklu. Pod koniec lat 80. XX wieku, kiedy prace nad Thorgalem stały się bardzo intensywne, rysownik Yansa Grzegorz Rosiński postanowił znaleźć godnego zastępcę, który kontynuowałby historię o przygodach kosmicznego agenta. Wybrał Zbigniewa Kasprzaka, pseudonim Kas, absolwenta krakowskiej ASP, którego styl najbardziej pasował do serii. Zaprosił Kasprzaka do współpracy przy tomie 5., pt. Prawo Ardelii. Artystyczny efekt tego spotkania zaskoczył zarówno wydawców, jak i samych twórców i w efekcie Kas został nowym rysownikiem kolejnych części Yansa. W końcowych epizodach serii scenarzysta A.-P. Duchteau dokonał istotnych zmian w fabule. Centralne miejsce opowieści zajęły nowe postaci, córki Orchidei i Yansa, które wzbogaciły uniwersum fantastycznego dreszczowca. Kas uwielbiał je rysować. Dzięki nowym elementom mogłem nadać serii moje własne piętno. Ten podcykl silniej koncentruje się na rodzinie i dzieciach wspominał. Trzeci tom wydania zbiorczego zawiera cztery ostatnie pełnometrażowe epizody serii, a ponadto bogato ilustrowany materiał przedstawiający twórczość Zbigniewa Kasprzaka, wewnętrzne przemiany zachodzące w serii.
Trzecia część serii fantasy opowiadającej o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego pośród wikingów Północy. Thorgal wyrasta z wieku dziecięcego i staje się młodym mężczyzną. Codziennie ćwiczy się w sztuce walki, gdyż ma plan, dzięki któremu będzie mógł zacząć wieść wspólnie z Aaricią życie z dala od nieprzyjaznych ich związkowi współplemieńców. Tymczasem w osadzie wikingów trwają przygotowania do święta powitania lata. Na ceremonię ma przybyć wielu możnych gości oraz konkurenci do ręki córki króla Gandalfa czyli właśnie Aaricii. Pośród przybyszów są zarówno bogaci jarlowie, jak i wodzowie zbrojonych drużyn, a nawet tajemnicza skjaldm dziewica wojowniczka. Niektórzy goście mają jednak niecne plany wobec gospodarzy... Czy Thorgalowi uda się uchronić ukochaną od niechcianego zamążpójścia za któregoś z zalotników? I po co na święto przyjechała piękna skjaldm, która potrafi walczyć lepiej niż najmężniejszy drużynnik Gandalfa? Autorami serii Thorgal: Młodzieńcze lata są francuski scenarzysta Yann Le Pennetier oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Oprócz tego cyklu wspólnie tworzą też inną historię z uniwersum Thorgala Louve, opowiadającą o przygodach córki ciemnowłosego wikinga.
Trzecia część serii fantasy opowiadającej o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego pośród wikingów Północy. Thorgal wyrasta z wieku dziecięcego i staje się młodym mężczyzną. Codziennie ćwiczy się w sztuce walki, gdyż ma plan, dzięki któremu będzie mógł zacząć wieść wspólnie z Aaricią życie z dala od nieprzyjaznych ich związkowi współplemieńców. Tymczasem w osadzie wikingów trwają przygotowania do święta powitania lata. Na ceremonię ma przybyć wielu możnych gości oraz konkurenci do ręki córki króla Gandalfa czyli właśnie Aaricii. Pośród przybyszów są zarówno bogaci jarlowie, jak i wodzowie zbrojonych drużyn, a nawet tajemnicza skjaldm dziewica wojowniczka. Niektórzy goście mają jednak niecne plany wobec gospodarzy... Czy Thorgalowi uda się uchronić ukochaną od niechcianego zamążpójścia za któregoś z zalotników? I po co na święto przyjechała piękna skjaldm, która potrafi walczyć lepiej niż najmężniejszy drużynnik Gandalfa? Autorami serii Thorgal: Młodzieńcze lata są francuski scenarzysta Yann Le Pennetier oraz rosyjski rysownik Roman Surżenko. Oprócz tego cyklu wspólnie tworzą też inną historię z uniwersum Thorgala Louve, opowiadającą o przygodach córki ciemnowłosego wikinga.
Dawno, dawno temu w odległej galaktyce starły się siły ciemności i światła do walki z Galaktycznym Imperium stanęli rebelianci. A wszystko miało swój początek na pustynnej planecie Tatooine... Oto obszerny przewodnik po serii Gwiezdne Wojny! Dzięki tej książce znowu spotkasz swoich ulubionych bohaterów oraz poznasz wiele nowych informacji dotyczących Imperium Galaktycznego. Zagraj w gry, które rozstrzygną o losach rebeliantów i Imperatora. Rozwiąż zadania i quizy sprawdzające twoją znajomość filmów George'a Lucasa. Wykorzystaj do zabawy kolekcję naklejek. Chcesz dowiedzieć się wszystkiego o różnych modelach droidów albo odkryć, jak jest zbudowana Gwiazda Śmierci? Dzięki temu przewodnikowi Gwiezdne Wojny nie będą już miały przed Tobą żadnych tajemnic.
Klasyczna opowieść o walce dobra ze złem, osadzona w odległej galaktyce, szybko stała się zjawiskiem kulturowym i inspiracją dla miłośników oraz twórców opowieści. Teraz oryginalna trylogia Gwiezdne wojny powraca w nowej niezwykłej formie. Ta bogato ilustrowana książka to wspaniałe połączenie słynnych obrazów Ralpha McQuarrie'ego legendarnego artysty koncepcyjnego, który pracował przy filmach Nowa nadzieja, Imperium kontratakuje i Powrót Jedi z tekstem bestsellerowego autora i ilustratora Tony'ego DiTerlizziego. Koncepcyjne obrazy i szkice McQuarrie'ego oraz wprawna, zwięzła narracja DiTerlizziego przedstawiająca drogę, którą przebył Luke Skywalker od chłopca z farmy na Tatooine do rycerza Jedi z pewnością olśnią starszych i młodszych fanów, a także będą zachwycać kolejne pokolenia czytelników.
Drugi tom bestsellerowej trylogii Lian Tanner. Wartka, trzymająca w napięciu akcja, tajemnice czyhające za każdym zaułkiem oraz ujmująca historia o sile przyjaźni i odwadze przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającemu czytelnikowi.
Minęło pół roku, odkąd udało się pokonać zdradzieckiego Naczelnika i wyswobodzić Klejnot. Złotka Roth otrzymuje z Muzeum Duntu kolejny list z prośbą – ma zostać piątym opiekunem Muzeum. Nie jest jednak w stanie opuścić chorych rodziców. Tymczasem podczas wędrówki do Muzeum Duntu niespodziewanie znika w tajemniczych okolicznościach siostra najlepszego przyjaciela Złotki, Żabismarka. Dziewczynka i Żabismark rzucają się w pogoń za porywaczami, jednak chłopiec również zostaje schwytany. Złotka Roth nie ma wyboru – musi znaleźć sposób, by uwolnić przyjaciół. Czy przypadkowo spotkane uliczne smarki Sus i Mycha oraz zbłąkany kot zdobędą zaufanie Złotki? Na czym polega tajemnicze Święto Kłamstw? Porwanie Krasy i Żabismarka to tylko mały element większej intrygi…
Mroczna, alegoryczna wizja przyszłości Stanów Zjednoczonych. Stu wybranych chłopców wyrusza w doroczny morderczy marsz - meta będzie tam, gdzie padnie przedostatni z nich. Tu nie ma miejsca na sportową rywalizację, ludzkie uczucia ani na zasady fair play, ponieważ gra toczy się o bardzo wysoką stawkę. Najwyższą z możliwych.
Haven, idylliczne miasteczko w stanie Maine, przeobraza sie w niebezpieczna pulapke dla kazdego nowego przybysza. Diabelska przemiane wywoluje na pozor blahe wydarzenie - Bobbi Anderson potyka sie w lesie o dziwny metalowy przedmiot i bezskutecznie stara sie go wykopac. Wkrotce tajemnicza rzecz, zagrzebana w ziemi od tysiacleci, zaczyna sie rozrastac i zmieniac ksztalty, upodabniajac sie do ruin starozytnej budowli. Bobbi i jej partner popadaja w dziwne uzaleznienie od tego wykopaliska, a wszyscy mieszkancy Haven zostaja obdarzeni moca nieznana zwyklym smiertelnikom... Powiesc doskonale laczy elementy fantastyki i grozy. Oprocz sporej dawki horroru, humoru i napiecia, czytelnicy znajda w niej znakomite obrazki obyczajowe z zycia amerykanskiej prowincji. Wszystko to, za co kochamy horrory - autentyczny strach, wciagajaca fabula i tajemnica odkrywana bardzo, baaardzo powoli. Az do ostatniej strony. - Zycie Warszawy Nieprawdopodobnie przerazajaca historia - od tej ksiazki nie mozna sie oderwac. - Los Angeles Times
Zazwyczaj przeprowadzka to początek nowego życia, ale dla rodziny Creedów stała się początkiem ich końca. Mistrz horroru Stephen King zaprasza czytelników na wycieczkę do piekła i z powrotem! Na świecie istnieją dobre i złe miejsca. Nowy dom rodziny Creedów w Ludlow był niewątpliwie dobrym miejscem - przytulną, przyjazną wiejską przystanią po zgiełku i chaosie Chicago. Cudowne otoczenie Nowej Anglii, łąki, las; idealna siedziba dla młodego lekarza, jego żony, dwójki dzieci i kota. Wspaniała praca, mili sąsiedzi - i droga, po której nieustannie przetaczają się ciężarówki. Droga i miejsce za domem, w lesie, pełne wzniesionych dziecięcymi rękami nagrobków, z napisem na bramie: CMĘTARZ ZWIEŻĄT (cóż, nie wszystkie dzieci znają dobrze ortografię...). Ci, którzy nie znają przeszłości, zwykle ją powtarzają... i nie chcą słuchać ostrzeżeń. Stephen King napisał tę powieść podczas pobytu w wynajętym domku w Orrington, w stanie Maine. Fakt ten nic by nie znaczył, gdyby nie cmentarz zwierząt, który znajdował się za domkiem... Powieść zekranizowano w 1989 roku, scenariusz napisał sam autor książki (film znany w Polsce pod tytułem ""Smętarz dla zwierzaków""). King wystąpił w filmie w roli księdza odprawiającego mszę podczas pogrzebu.
Pierwszy tom serii fantasy wymyślonej przez Billa Willinghama oraz wspaniale narysowanej przez Lana Medinę, Steve'a Leialohę oraz Craiga Hamiltona. W tym zbiorze czytelnik znajdzie także opowiadanie napisane i zilustrowane przez Billa Willinghama. Pomysł na serię był bardzo prosty. Willingham postanowił umieścić najpopularniejszych bohaterów bajek w świecie zwykłych ludzi. I tak Królewna Śnieżka pełni rolę prawej ręki burmistrza, a potrafiący zmieniać kształty Wilk jest detektywem. Do tak zbudowanego świata autor wprowadził brutalną zbrodnię - w pokoju Róży Czerwonej, siostry Śnieżki, znaleziono ślady walki i litry krwi rozmazane na ścianie.
W 1994 roku Mike Mignola rozpoczął jedną z najbardziej niezwykłych i porywających wizualnie serii komiksowych, jakie kiedykolwiek wydano. Dekada wystarczyła, by bohater i jego twórca odnieśli wszelkie możliwe sukcesy w branży komiksowej i zdobyli ogólnoświatowe uznanie. Dla uczczenia dziesiątej rocznicy ukazania się Hellboya Mikea Mignoli na ekrany kin trafiła filmowa adaptacja komiksu, a do księgarń zbiór Hellboy: Weird Tales.Oddajemy do rąk Czytelników polskie wydanie tej bestsellerowej antologii. Zebrane w niej historie naśladują i parodiują niezwykły świat Mignoli, a także wprowadzają do niego nowe, świeże elementy. Autorami zbioru są najwięksi rysownicy i scenarzyści pracujący dziś w branży komiksowej, w tym weterani, którzy wywarli wpływ na Mignolę, oraz młodzi utalentowani twórcy wychowani na lekturze Hellboya.
Album legendy europejskiego komiksu - Enkiego Bilala, twórcy Trylogii Nikopola, Tetralogii potwora i Polowania. W nieodległej przyszłości Ziemia pada ofiarą Krwotoku, jak zostaje nazwana seria katastrof naturalnych, które niszczą naszą planetę i powodują masowe wymieranie ludzi. Świat pogrąża się w chaosie. Transport przestaje funkcjonować, rozpadają się więzi społeczne. Nieufni wobec siebie ludzie wędrują w poszukiwaniu wody pitnej i miejsc, w których mogą się schronić. Na wodach śródziemnomorskiego przesmyku P17 spotyka się kilkoro zagubionych ludzi, którzy zdają się nie mieć przed sobą żadnej przyszłości. Są wśród nich ofiary dziwacznych eksperymentów genetycznych. Ich nowe, nieludzkie zdolności mogą się przydać w świecie opanowanym przez nieprzewidywalną naturę...
Mike Carey i John Bolton opowiedzieli dalszy ciąg znanych z serii Sandman losów Lyty Hall - będącej zarazem zwykłą kobietą i wcieleniem starogreckiej Furii. Jednocześnie przedstawili postać nowego Pana Snów - zaginionego w dziwnych okolicznościach syna Lyty? Zrozpaczona kobieta przyłącza się do wędrownej trupy aktorskiej i trafia do Aten. Jednak zamiast powrotu do greckich korzeni swego rodu, poznaje mroczną otchłań Hadesu. Staje się pionkiem w niebezpiecznej grze pomiędzy potężnymi bogami z helleńskich mitów: Kronosem, Hermesem i Furiami. Na szczęście wśród okrutnych niebian trafiają się też tacy, którzy potrafią pomagać zwykłym ludziom? A swoje trzy grosze, jak zwykle, musi też wtrącić Sandman. Mike Carey jest scenarzystą m.in. Lucyfera, Hellblazera i kilku miniserii z cyklu Sandman przedstawia. Rysownik John Bolton współpracował z najsłynniejszymi twórcami przemysłu komiksowego, tworząc Menz Insan, User i Gifts of the Nigth. Pracował także z Neilem Gaimanem przy Arlekinie i walentynkach.
Drugi tom fantastycznej opowieści o Lucyferze Gwieździe Zarannej - upadłym aniele, który dziś mieszka w Los Angeles. Bohater ten pojawiał się wcześniej jako postać drugoplanowa w znakomitej serii mistrza komiksu, Neila Gaimana: Sandmanie. W dzieciach i potworach Lucyfer po długim wygnaniu postanawia odbudować swoją dawną potęgę. I doskonale wie, jak to zrobić. Tom składa się z dwóch historii. W pierwszej z nich Lucyfer pozostawia swoją bramę pomiędzy światami pod opieką wiernej demonicy, a sam wyrusza do piekła bogów japońskich, by odzyskać swe dawno utracone anielskie skrzydła. Właśnie dzięki nim będzie mógł stać się równie potężny jak kiedyś. W drugiej opowieści aniołowie postanawiają zniszczyć Lucyfera, gdyż obawiają się, że może zagrozić niebu. Jednak Gwiazda Zaranna ma inne plany niż wojna z aniołami i zdobywanie nieba...
Edgar Freemantle w ciężkim wypadku samochodowym traci rękę i zdrowe zmysły. Nękany niekontrolowanymi napadami szału, musi zacząć życie od początku. Za radą psychologa wyrusza na Duma Key, olśniewająco piękną i odludną wyspę na wybrzeżu Florydy, należącą do sędziwej Elizabeth Eastlake. Wynajmuje tam dom, wiedząc tylko jedno: chce rysować. Tworzone z chorobliwą pasją obrazy Edgara są owocem talentu, nad którym stopniowo przestaje mieć kontrolę. Kiedy tragiczne dzieje rodziny Eastlake'ów zaczynają wyłaniać się z mroków przeszłości, nieposkromiona moc dzieł Freemantle'a objawia swe coraz bardziej przerażające i niszczycielskie możliwości.
Tak jak Spiderman czuwa nad Nowym Jorkiem a Batman nad Gotham City, tak swojego superbohatera ma także Warszawa. Jest nim CEO Slayer – pogromca prezesów. Odziany w płaszcz i kapelusz, rusza na pomoc jednostkom poszkodowanym w starciu z koncernami, korporacjami oraz wszelkimi instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi. Dysponuje najnowszymi technologiami, którymi bezkompromisowo wymierza sprawiedliwość. Po swojej stronie ma opinię publiczną, zaś przeciw sobie –najpotężniejszych ludzi w kraju i nadzwyczaj sprytną i wyrachowaną panią detektyw.
Lekka, przyjemna lektura, błyskawiczny rozwój akcji i spora dawka humoru!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?