Zapraszamy do zapoznania się z najbardziej interesującymi bestsellerami z kategorii fantastyka i horror. Oto najciekawsi autorzy, najlepszych bestsellerów z literatury fantastycznej i horroru: Stephen King, Harlan Coben, Herbert George Wells, Brandon Sanderson, Wojciech Siudmak, Siri Pettersen,
J.R.R. Tolkien, Anna Karnicka, Andrzej Sapkowski i wiele innych. Zapraszamy do mrożącej krew w żyłach literatury.
Przed świtem, ostatni tom sagi, odkrywa sekrety niezwykłej miłości Belli i Edwarda. Ich losy porwały miliony czytelników. Odkąd Bella zakochała się w wampirze, jej życie przypomina sen, który jednak często zamienia się w koszmar. Rozdarta pomiędzy Edwardem a Jacobem musi podjąć ostateczną decyzję: czy stać się częścią świata nieśmiertelnych, czy pozostać człowiekiem?
Turniej w Gorlanie. Prequel z udziałem jednego z naszych ulubionych Zwiadowców - Halta! Halt i Crowley odkrywają, że ambitny Morgarath infiltrował zwiadowców aby znieprawić Korpus. Młodzi Zwiadowcy wyruszają więc na północ, by znaleźć Księcia Duncana i zdobyć królewski nakaz, dzięki któremu zatrzymają Morgaratha zanim będzie za późno. Osłabiając Zwiadowców, najpotężniejszą siłę wspierającą króla, Morgarath planuje zagarnąć tron. Gdy Halt i Crowley docierają do Gorlanu, odkrywają, jak bliski sukcesu jest Morgarath. Ma on plan by skompromitować księcia i oddalić go od ojca. W tym samym czasie Baron Gorlanu knuł, aby zdobyć zaufanie i podziw Rady Baronów i wspomóc realizację swego planu. Jeśli młodzi zwiadowcy mają zapobiec dalszym nadużyciom, będą musieli wstąpić na niebezpieczną ścieżkę, której kres spotka ich na corocznym turnieju w Gorlanie. Tam musi zostać stoczona i zwyciężona seria zajadłych pojedynków. Ta oryginalna opowieść przenosi czytelnika do czasów zanim Will był uczniem i kładzie podwaliny dla epickich bitew, które skumulują się w "Ruinach Gorlanu" i "Płonącym moście".
Ósmy tom cyklu "Fundacja"Po latach umacniania władzy Muł postanawia odkryć wreszcie położenie Drugiej Fundacji i rozprawić się ze swoim największym wrogiem. Generał Pritcher wpada jednak w pułapkę i wciąga w nią również mutanta. Druga Fundacja triumfuje, lecz nie na długo. O jej istnieniu dowiadują się konspiratorzy z Pierwszej Fundacji i decydują się walczyć o suwerenność. Na przeszkodzie stają im jednak nie tylko mentaliści, lecz także następca Muła - Stettin. Rozpoczyna się krwawa wojna...
Minęło 8 miesięcy od rytuału przebudzenia Wielkiego Przedwiecznego, a Max i Helenaprzygotowują się na Jego ostateczne nadejście. Zdają sobie jednak sprawę, że nikt niebędzie odporny na wynikające z tego czynu szaleństwo, ale w przeciwieństwie do resztyświata, są gotowi do ostatecznego poświęcenia się dla Niego, aby powstał na nowoi zajął należyte mu miejsce.
PRZEDSPRZEDAŻ. WYSYŁKA OD 13 CZERWCA.Zakończenie trylogii OŚMIORNICA!!!ZALECAMY ZAOPATRZENIE SIĘ WE WSZYSTKIE TOMY, PONIEWAŻ TWORZĄ CAŁOŚC HISTORII.Minęło 8 miesięcy od rytuału przebudzenia Wielkiego Przedwiecznego, a Max i Helenaprzygotowują się na Jego ostateczne nadejście. Zdają sobie jednak sprawę, że nikt niebędzie odporny na wynikające z tego czynu szaleństwo, ale w przeciwieństwie do resztyświata, są gotowi do ostatecznego poświęcenia się dla Niego, aby powstał na nowoi zajął należyte mu miejsce.
W marchii wybijającej się na niepodległość dochodzi do morderstwa. A po nim do następnego. Zbrodnie to tak niesłychane, że władca nie umie się do nich dobrać. Cuchną jakąś siłą nieczystą. Na szczęście pojawia się bohaterka, pokazuje na co ją stać, rozprawiając się z nieludzkim stworem zawłaszczającym gospodę na odludziu. Bohaterka jest sprawna, ale nietypowa i zrozumieć ją trudno, ponadto gra, a tak, że dla ludzi jej muzyka co najmniej niebezpieczna. Po namowach zabiera się do roboty. Czas płynie, ona niby szuka, lecz efektów nie widać. W końcu znajduje sprawcę. Sama nie rozumie cóż to za persona, ale co miała zrobić, zrobiła, a później za to płaci. Konsekwencje znosi, jak umie, ratując, kogo może, by wreszcie wędrować na skraj świata w poszukiwaniu tego, czego znaleźć nie zdoła ? spokoju. Jednakże nic nie zostało domknięte. Zbrodnie się powtarzają, władca bardziej szaleje, bo wcześniej to one gminu dotyczyły, a teraz zło zagnieździło się w jego siedzibie. Nasza muzyczka znowu poszuka tego, czego szukać trzeba, a znajdując, zadziwia oszołomionych odkryciem zleceniodawców. Pojawieniu się Taniki Mari Ki w marchii towarzyszy seria zatrważających zbrodni. Jednakże władca nie uznaje przybyłej za sprawczynię tychże uczynków. Przeciwnie, najmuje ją, by wykryła, czemu te mordy się zdarzyły. I niewiasta robi swoje, posługując się przedziwnym talentem, którym została obdarzona, a którego nie cierpi. Poznając także bliżej się z ludźmi, lecz takimi, że nie tęskni do nich, wszakże pomocy im nie odmówi. A tak zabierze się do sprawy, że niejeden pożałuje, iż miał z nią do czynienia.
Wyjątkowa opowieść o magii, wojnie i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii gier firmy Blizzard Entertainment.
Dawno temu, w spowitych mgłą niepamięci czasach, Azeroth zamieszkiwały najprzeróżniejsze niezwykłe stworzenia. Tajemnicze elfy i śmiałe krasnoludy współistniały z plemionami ludzi w harmonii, ciesząc się pokojem. Było tak do chwili, w której przybycie demonicznej armii, znanej jako Płonący Legion, na zawsze zburzyło porządek świata. Dziś orkowie, smoki, gobliny i trolle toczą walkę o dominację nad rozproszonymi, skłóconymi królestwami. W ten oto sposób realizuje się złowieszczy plan, który zadecyduje o losach świata Warcraft.
W wyniku niepokojących napięć między najwyżej postawionymi czarodziejami świata, buntowniczy mag Rhonin wyprawia się w niebezpieczną podróż na opanowane przez orków ziemie Khaz Modan. Podczas swojej ekspedycji Rhonin odkryje zatrważający spisek, mroczniejszy niż wszystko, z czym do tej pory się zetknął. Jeśli w świecie Azeroth ma nastać kolejny świt, Rhonin będzie musiał zawrzeć niebezpieczny sojusz z pradawnymi istotami powietrza i ognia.
Blizzard Entertainment prezentuje serię Blizzard Legends
Po 25 latach tworzenia znakomitych, wielokrotnie nagradzanych gier, takich jak „World of Warcraft”, „StarCraft” i „Diablo”, Blizzard Entertainment ponownie wydaje swoje najlepsze książki, tym razem w kolekcjonerskiej szacie graficznej. Wśród nich znajdują się bestsellerowe powieści z listy „New York Timesa”, które wciągną każdego miłośnika fantastyki – nie tylko fanów gier Blizzarda. Zaś ci ostatni – starsi i młodsi – będą mieli okazję poznać wykraczające poza ramy gier historie ich ulubionych bohaterów.
Z przysypanej śniegiem gospody wysoko w Alpach czwórka nieprawdopodobnych sojuszników wyruszy przeciwko potędze Bizancjum, żeby zapewnić tron Ryszardowi księciu Gloucester i uczynić go Ryszardem III. Arystokratyczny bizantyjski najemnik.Florencka lekarka.Wiekowy walijski czarnoksiężnikTajemniczy książę Sforza.Razem zmienią los milionów... Gdyby [John M. Ford] wziął "Czekanie na smoka" i napisał pięć kolejnych książek o tym świecie, z taką samą mocą, stałby się George'em R.R. Martinem. Neil Gaiman Najlepsze połączenie historii z historyczną magią, jakie kiedykolwiek widziałem Gene Wolfe
Kiedy Cecily Bain, agentka do zadań specjalnych wampirzej elity Dwóch Miast – Minneapolis i Saint Paul – bierze pod swoje skrzydła tajemniczą, świeżo przemienioną wampirzycę, zostaje wciągnięta w wir podstępnego spisku. Tymczasem na peryferiach grupka wampirzych wyrzutków, tworzących buntowniczą rodzinę z wyboru, bada sprawę krwawego zabójstwa.
Nieżycia Spokrewnionych splatają się ze sobą, a na światło nocy wychodzą kolejne zdrady. Czy Cecily uda się uciec i ocalić to, co pozostało z jej rodziny, czy też będzie jeszcze jednym pionkiem, poświęconym po to, by zachować odwieczny sekret: istnienie wampirów pośród żywych?
Debiutancki tom serii Wampir: Maskarada, komiksowego odniesienia do bestsellerowej gry fabularnej, przedstawia porywającą tragiczną historię o bestii, która kryje się w każdym z nas.
Przyszłość jako kuchcik i rodzinna oberża w spadku. Jim Hawkins wie, że nie pozostanie długo na stałym lądzie. Spogląda gdzie indziej, z oczyma utkwionymi w kierunku linii, którą morze rysuje na horyzoncie; obietnicy nieznanego i wielu tajemnic. Wystarczyłby tylko jeden krok ku kierunku morskiej toni, by odmienić swoje życie i stać się kimś innym.
Wystarczyłby uśmiech losu albo Bill Bones, stary wilk morski, który dopiero co zszedł na ląd ze swoją cenną mapą, by Jim wpadł w wir przygody. Lecz jeśli istnieje na tym podłym świecie jedna niebezpieczna rzecz, to na pewno jest nią kawałek papieru, który prowadzi do wielkiego bogactwa…
Komiksowa adaptacja „Wyspy Skarbów” R.L. Stevensona zabierze Was w podróż pełną przygód i niebezpieczeństw, na której końcu czekają skrzynie pełne złota!
Polskie wydanie zawiera wszystkie trzy tomy serii.
Ekscytująca pierwsza część nowej trylogii fantasy napisanej przez autora Malazańskiej księgi poległych Minęło wiele lat, odkąd trzech teblorskich wojowników przyniosło do Srebrnego Jeziora chaos i zniszczenie.Członkowie północnych plemion nie zapuszczają się już na południe. Miasteczko wróciło do równowagi, lecz wspomnienie przeszłości nadal żyje. Jednego z tych trzech wojowników, Karsę Orlonga, czci się jako boga, aczkolwiek obojętnego. W malazańskim świecie powstało też wiele innych religii. Niektórzy oddają cześć Coltaine'owi, Czarnoskrzydłemu Władcy. Wśród żołnierzy imperium popularny zaś jest kult Sui Etkara, Strażnika Umarłych.Wśród plemion mieszkających za granicami imperium narasta niepokój i w związku z tym do Srebrnego Jeziora wysłano legion piechoty morskiej. Żołnierze nie są pewni, z czym będą mieli do czynienia, lecz choć w malazańskiej armii wiele się zmieniło i piechota morska nie jest już tym, co kiedyś, jedno pozostaje bez zmian. Poradzą sobie ze wszystkim, co mogą spotkać, albo zginą.Wśród mieszkających w wysokich górach Teblorów pojawił się nowy wódz wojenny. Zraniony przez czyny Karsy Orlonga zamierza stawić czoło nowemu bogu, choćby musiał w tym celu wyrąbać sobie drogę przez całe imperium.Dalej na północy pojawiło się jednak nowe zagrożenie i teraz to Teblorom zaczyna brakować czasu. Zaczyna się nowa migracja, której od dawna się obawiano, i tym razem nie będzie to tylko trzech wojowników. Dziesiątki tysięcy Teblorów są gotowe ruszyć na południe, a na ich drodze stoi tylko jedna kompania malazańskiej piechoty morskiej...Do Srebrnego Jeziora wraca przeszłość, a to nigdy nie jest dobra wiadomość.
Nocni Łowcy z Los Angeles są głównymi bohaterami powieści „Pani Noc”, pierwszej odsłony najnowszego cyklu Cassandry Clare zatytułowanego „Mroczne Intrygi”, kontynuacji bestsellerowej serii „Dary Anioła”.
Minęło pięć lat od wydarzeń przedstawionych w „Mieście Niebiańskiego Ognia”, po których Nocni Łowcy znaleźli się na skraju zagłady. Emma Carstairs nie jest już pogrążoną w żałobie dziewczynką, lecz młodą kobietą, która zamierza za wszelką cenę dowiedzieć się, kto zabił jej rodziców, i pomścić ich śmierć.
Wraz ze swoim parabatai, Julianem Blackthornem, musi się nauczyć ufać swojemu sercu i rozumowi, gdy odkrywa demoniczny spisek obejmujący zasięgiem całe Los Angeles, od Sunset Strip aż po morskie fale roztrzaskujące się na plażach Santa Monica. Gdyby jeszcze serce nie prowadziło jej na manowce…
Jakby mało było tych komplikacji, brat Juliana Mark – uprowadzony przez faerie przed pięcioma laty – zostaje teraz uwolniony w geście dobrej woli ze strony porywaczy. Faerie rozpaczliwie poszukują mordercy, który zbiera wśród nich krwawe żniwo – i w tych poszukiwaniach potrzebują pomocy Nocnych Łowców. Kłopot w tym, że w krainie faerie czas płynie inaczej i Mark nie tylko prawie się nie postarzał, ale na dodatek nie rozpoznaje nikogo ze swoich bliskich. Czy będzie w stanie naprawdę wrócić na łono rodziny? I czy faerie naprawdę na to pozwolą?
Oto rozdzierające serce wprowadzenie do nowej serii Cassandry Clare, „Mroczne Intrygi”, wciągająca gra pozorów, pełna magii i obfitująca w przygody Nocnych Łowców.
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki "Wieczór Wybrzeża" w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934-2008) opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy "Kajko i Kokosz" - w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz samym Januszu Chriście. Czytelnicy znajdą też liczne archiwalne zdjęcia, okładki, ilustracje i szkice. Tom czwarty kolekcji zawiera cztery komiksy: SZKOŁA LATANIA, WIELKI TURNIEJ, NA WCZASACH i ZAMACH NA MILUSIA. Komiks poprzedza wstęp Sławomira W. Malinowskiego, przyjaciela Janusza Christy, dziennikarza, podróżnika i autora filmu dokumentalnego o rysowniku. Posłowie omawia przejście Janusza do "Świata Młodych" i "Relaxu", dzięki którym poznała go cała Polska.
Szukając odpowiedzi, możesz znaleźć kolejne pytania
Sójcza Łapa wierzy, że klucz do potęgi, która według przepowiedni przypadnie jemu i jego rodzeństwu, leży zakopany w dalekiej przeszłości, wraz ze starożytnymi kotami, które wiele sezonów temu kroczyły ścieżkami dzisiejszych wojowników. Młody medyk odpowiedzi na swoje pytania szuka wśród górskich szczytów - w domu Plemienia Płynącej Wody. Lwia Łapa i Ostrokrzewiasta Łapa również ruszają w góry, mają jednak ku temu zupełnie inne powody. Jeśli trójce młodych kotów uda się dotrzeć na miejsce, odkryją więcej, niż się spodziewali…
Pojawiła się nowa przepowiednia!Los zmieni wszystko, co zapowiadały gwiazdy Klany dzikich kotów od wielu księżyców żyły w pokoju – jednak przodkowie mają dla nich przerażające wieści. Nadchodzi nowa przepowiednia i nieznane wcześniej zagrożenie. Młody wojownik, Jeżynowy Pazur, nieoczekiwanie dla siebie, zostaje wskazany jako ten, od którego zależy przyszłość lasu. Zbiera drużynę i wyrusza w podróż, która zmieni losy wszystkich klanów. „Wielki powrót «Wojowników»! Po raz kolejny nad lasem zbierają się mroczne chmury, pojawia się nowa przepowiednia, która zapowiada kolejne kłopoty. Czy waleczne klany będą w stanie połączyć siły, by uratować siebie i las? Wszystko się może wyjaśnić jedynie, jeśli północ przemówi. Więc nie czekaj - dowiedz się, co ma do powiedzenia!”.Weronika Leśniewska, onlybooks-jdb.blogspot.com
Ptaszyna to uznana przez krytyków opowieść sci-fi stworzona przez wielokrotnie nagradzany zespół pisarza/filmowca Darcy'ego Van Poelgeesta i artysty Iana Bertrama.
Urodzona w czasie niekończącej się wojny między opresyjnym Amerykańskim Imperium a słabnącym ruchem oporu, Ptaszyna jest ostatnią nadzieją rebelii. Gdy jej wioska została zniszczona, matka wzięta jako zakładniczka, a kraj leży w gruzach, młoda bojowniczka musi przemierzać dystopijny kanadyjski krajobraz z misją uwolnienia legendarnego Topora i wskrzeszenia ruchu oporu - by ocalić swój kraj, swoich ludzi i odkryć swoją prawdziwą tożsamość w świecie, który płonie.
Książka otrzymała Nagrodę Eisnera 2020 za najlepszą serię limitowaną, była także nominowana do Książki Roku Harvey Awards 2020.
Darcy Van Poelgeest jest wielokrotnie nagradzanym pisarzem i reżyserem, mieszkającym w Vancouver. Jego prace filmowe były wyświetlane na międzynarodowych festiwalach, pokazywane w telewizji, prezentowane w galeriach i stały się bestsellerem iTunes. “Ptaszyna" to jego pierwsza powieść graficzna.
Ian Bertram, absolwent School of Visual Arts, został uznany za najlepszy talent przez Comicbookjesus.com w 2011 roku i znalazł się na krótkiej liście do stypendium 2021 Society of Illustrators. Regularnie publikuje dla INK magazine i pracuje dla DX, Marvela, Dark Horse i Image Comics. Wystawia swoje prace w Nowym Jorku, gdzie mieszka.
Matt i jego przyjaciel Paul chodzą do tej samej klasy i wiodą spokojne życie na planecie zwanej Argonią. Wszystko się zmienia, kiedy dowiadują się, że Ziemianom grozi niebezpieczeństwo. Chłopcy bez wahania decydują się wyruszyć na Ziemię z arcytrudną misją. Do tego niełatwego zadania przygotowuje ich mistrz Amados, który zna prawdę o pochodzeniu Matta. Okazuje się, że jego biologicznym ojcem jest bojownik Skyman..."Matt - obywatel Uniwersum" to niezwykła i pełna zwrotów akcji opowieść o odwadze, sile, walce z przeciwnościami losu i mierzeniu się z przeszłością. Śmiało, wyrusz z bohaterami w fascynującą międzyplanetarną podróż, a nie pożałujesz!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?