Family Office
Teoria i praktyka działania na rynkach polskim i międzynarodowym
- ISBN: 978-83-01-21464-7
- EAN: 9788301214647
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Format: 235x165x13mm
- Język: polski
- Liczba stron: 246
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
50,34złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,14 zł
x
Family Office to podmioty świadczące usługi międzypokoleniowego, kompleksowego zarządzania majątkiem zamożnych rodzin, zabezpieczające także realizację osobistych potrzeb członków rodziny.
Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, zawarte w niej treści mogą w szczególności zainteresować osoby prowadzące firmy rodzinne, a także osoby pracujące w podmiotach świadczących usługi na rzecz zamożnych klientów, takich jak firmy consultingowe, banki i inne wyspecjalizowane instytucje finansowe. Bez wątpienia będzie to również ciekawa lektura dla wszystkich osób zainteresowanych innowacyjnymi rozwiązaniami na rynku finansowym, zwłaszcza studentów i pracowników naukowych jednostek badawczych.
Książka jest znakomitym kompendium wiedzy z problematyki stosunkowo mało znanej w Polsce. Istotną jej zaletą wydaje się to, że nie tylko pokazuje różne możliwe rozwiązania problemów, zarówno bieżących, jak i systemowych, jakie występują w funkcjonowaniu firm rodzinnych, lecz także charakteryzuje sposoby zapobiegania zagrożeniom związanym z utrzymaniem i ochroną ich majątku.
prof. dr hab. Leokadia Oręziak (z recenzji)
Jest to jedno z pierwszych na polskim rynku kompleksowych opracowań dotyczących zagadnień rynku usług Family Office, skądinąd jeszcze niszowego, ale dynamicznie się rozwijającego w miarę wzrostu zamożności społeczeństw.
prof. dr hab. Sławomir I. Bukowski (z recenzji)
Książkę tę traktuję jako polskie naukowe otwarcie w obszarze tematyki Family Office. Jestem pod wrażeniem pracy autorów, którzy podjęli się opracowania zagadnienia będącego na początkowym etapie rozwoju w Polsce. Publikację polecam przede wszystkim właścicielom majątków rodzinnych, którzy muszą zmierzyć się z długoterminową strategią zarządzania oraz sukcesją.
Michał Zawisza, Partner Zarządzający