Książka zawiera podstawy wiedzy na temat rozwojowych zaburzeń koordynacjiwraz z opisem ich symptomatologii i kryteriów diagnostycznych,w tym tych, które pozwolą odróżnić to zaburzenie od innych, podobnych.Autorzy przedstawili krótki zarys rozwoju wiedzy na temat DCD i zmianzachodzących w rozumieniu ich istoty, uwarunkowania etiologiczne orazrozwój i powiązania z innymi sferami funkcjonalnymi człowieka: percepcjąwzrokową, słuchową oraz złożoną i wielomodalną aktywnością związanąz czynnościami mowy.Publikacja adresowana jest do nauczycieliprzedszkoli, szkół, terapeutów zajęciowych, terapeutów wczesnej interwencji,wczesnego wspomagania, rodziców. Czytelnik może ją wykorzystać równieżw swojej pracy zarówno do diagnozy (narzędzia diagnostyczne,kwestionariusze, wskazówki do obserwacji), jak i wsparciaw codziennych czynnościach poprzez zwrócenie uwagi na występujące problemyz koordynacją, oraz do konkretnych działań wspomagająco-terapeutycznych,podnoszących efektywność procesu koordynacji ruchowej i podnoszącychjakość życia osób doświadczających problemu niezręczności, niezborności czywręcz niezdarności.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?