Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów przy użyciu spinnera.Bohater książki "Przetrwać w dżungli" rusza na ratunek zaginionemu miastu w puszczy amazońskiej. Musi się spieszyć, aby dotrzeć do pradawnej świątyni boga Jaguara i ochronić ją przed łowcami skarbów. Jednak nic nie idzie tak, jak powinno. Wypada bowiem z pontonu do spienionej rzeki w dżungli i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach.W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieści go w wyznaczonych miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, aby kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok i zabawa zaczyna się od początku!Książka ma wiele wersji fabuły i kilka zakończeń. Dzięki temu zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia niesamowitych przygód.Podobnie jak bestsellerowy gamebook "Przetrwać w górach", także "Przetrwaćw dżungli" wciąga bez reszty, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje sporo praktycznej wiedzy dotyczącej tajników sztuki przetrwania. Czytelnicy dowiedzą się np: jak zrobić tratwę, wydostać się z ruchomych piasków, odeprzeć ataki dzikich zwierząt, poradzić sobie z ukąszeniem jadowitego węża, gdzie szukać jedzenia w lesie i jak rozpalić ognisko sygnałowe.W serii ukazała się też: "Przetrwać w górach. Książka i gra w jednym".
Znalazłeś się sam w samym środku Alp i nie możesz liczyć na żadną pomoc. Na szczęście dostarczymy Ci wskazówek "Jak przetrwać w górach" na dwadzieścia pięć sposobów.
Gamebook "Jak przetrwać w górach" to innowacyjny produkt, który łączy w sobie niesamowitą opowieść i pełną przygód rozgrywkę. Czytelnik sam decyduje o tym, w jaki sposób potoczą się losy głównego bohatera.
Jako jedyny przeżył katastrofę śmigłowca i "wylądował" w Alpach. Teraz czeka go bardzo trudne zadanie, bo musi przeżyć w ekstremalnych, górskich warunkach. Towarzyszy mu jedynie spinner przetrwania, który służy do koordynacji wyprawy.
Należy się nim posługiwać bardzo uważnie, bo każdy nieostrożny ruch oznacza koniec gry. Do mety prowadzi ponad dwadzieścia dróg. Finał również ma kilka wersji. Przygód, które im towarzyszą, trudno zliczyć.
Książka rozwija wyobraźnię i logiczne myślenie oraz dostarcza przydatnej wiedzy. Uczy czytelnika: rozpalać ognisko, przewidywać pogodę z chmur, opatrywać rany, unikać dzikich zwierząt, rozpoznawać trujące i jadalne rośliny oraz mierzyć czas bez zegarka i ustalać kierunki bez kompasu.
Dokąd trafiamy po śmierci? To trudne pytanie fascynuje ludzi od tysięcy lat. Próby udzielenia odpowiedzi na to pytanie podejmowała ludzkość od zarania dziejów - na wszystkich kontynentach i we wszystkich kulturach świata. Wyobrażenia na temat życia po śmierci stanowią nieodzowny i ważny element każdej mitologii, a wizje wieczności są nie tylko fascynującymi dowodami kreatywności i wyobraźni, ale pokazują również ludzką potrzebę duchowości i wyjścia poza powłokę cielesną.Niniejszy Atlas zaświatów jest pełnym szacunku dla ludzkich wierzeń przekrojowym spojrzeniem na życie pozagrobowe - piekło, niebo oraz to, co jest pomiędzy nimi. To niesamowita podróż do pozaziemskich światów: ognistych królestw, rajskich ogrodów, mrocznych wysp duchów, upiornych galeonów czy złotych komnat Walhalli. Malując wspaniałe wędrówki dusz, sąd ostateczny w starożytnym Egipcie, kult przodków czy mroczne królestwo Hadesa, autorzy odwoływali się zarówno do źródeł historycznych, jak i magicznych elementów folkloru.
Zbiór NAJWIĘKSZYCH, NAJGROŹNIEJSZYCH, NAJSZYBSZYCH, NAJDŁUŻSZYCH, NAJGORĘTSZYCH, NAJTWARDSZYCH I NAJWYŻSZYCH rzeczy na świecie!Dzięki temu przepięknie ilustrowanemu przewodnikowi zaznajomisz się z najbardziej niewiarygodnymi rekordami świata.Poznaj nadzwyczajne rośliny i zwierzęta, oszałamiające krajobrazy i niesamowite dzieła ludzkich rąk. Poczuj respekt przed najdłuższą burzą w historii, odważ się odwiedzić najgorętsze miejsce na świecie, udaj się z wyprawą do najgłębszego podziemnego miasta i poznaj niektóre z najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej niebezpiecznych istot na ZiemiNa każdej z ponad trzydziestu przedstawionych scen młodzi miłośnicy przyrody odkrywają setki faktów i dowiadują się mnóstwa ciekawych rzeczy.Emily Hawkins jest pisarką i redaktorką, autorką Oceanologii, która została bestsellerem New York Timesa"". Ukończyła Nottingham University, mieszka z rodziną w Winchester.Lucy Letherland ukończyła Manchester School of Art (ilustracja i animacja), mieszka w Londynie. Jej prace są pełne humoru, akcji i szczegółów. Tworząc je, łączy rysunek ręczny z techniką cyfrową.Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Czy w mętnym jeziorze można dostrzec Nessie legendarnego węża wodnego z Loch Ness? Czym właściwie są yokai stworzenia, które według pradawnych opowieści można spotkać w Japonii? Czy w mieście u stóp Alp naprawdę czają się wilkołaki? Gdzie mieszka Wielka Stopa i jak upolować gryfa?Dołącz do profesora Mortimera i jego córki Millie, którzy wyruszają na wyprawę po świecie w poszukiwaniu magicznych istot i mitycznych potworów.Przygaś światło i włącz magiczną latarkę, by zobaczyć ponad trzydzieści fantastycznych stworzeń. Odszukaj je wszystkie!
Dzięki temu przepięknie ilustrowanemu przewodnikowi poznasz najbardziej fantastyczne istoty mieszkające w morzach!Przygotuj się do zanurkowania w oceanach i odkryj różnorodność życia w morskich głębinach. Powędruj przez Ocean Spokojny z żółwiami skórzastymi, zdrzemnij się z wydrami morskimi i wykąp w lodowatej wodzie z morsami przeżyj masę fantastycznych przygód wśród spienionych fal i na dnie oceanu.Dzięki każdej z ponad trzydziestu przedstawionych scen młodzi miłośnicy przyrody poznają mnóstwo ciekawych faktów.Emily Hawkins jest pisarką i redaktorką, autorką Oceanologii, która została bestsellerem New York Timesa. W Polsce ukazał się jej Atlas przygód zwierząt (napisany we współpracy z Rachel Williams). Ukończyła Nottingham University, mieszka z rodziną w Winchester.Lucy Letherland ukończyła Manchester School of Art (ilustracja i animacja), mieszka w Londynie. Jej prace są pełne humoru, akcji i szczegółów. Tworząc je, łączy rysunek ręczny z techniką cyfrową. W Polsce ukazały się zilustrowane przez nią Atlas przygód zwierząt Emily Hawkins i Atlas cudów świata Bena Handicotta.
Wkrocz do prehistorycznej krainy, gdzie czeka cię wspaniała przygoda!Dzięki tej przepięknie ilustrowanej opowieści o utraconym świecie powrócisz do epoki dinozaurów. Wędruj przez trias, jurę i kredę, by spotkać zwierzęta, które się ukrywają, polują, walczą i zjadają... często siebie nawzajem!Ta książka to prawdziwy skarbiec dla każdego młodego miłośnika dinozaurów i innych prehistorycznych zwierząt zawiera 30 szczegółowo przedstawionych scen oraz mapy zmieniających się kontynentów i wykopalisk.
Trójwymiarowa podróż po ludzkim organizmie
Nasze ciało jest wielką tajemnicą. Tuż pod skórą miliardy mikroskopijnych komórek wykonują setki precyzyjnych czynności. Z tą książką, dzięki trójwymiarowym modelom i ruchomym elementom, młody czytelnik uda się na wyprawę w głąb ludzkiego ciała.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?