KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Droga ważniejsza niż cel

Droga ważniejsza niż cel

Wartości w życiu i biznesie

  • ISBN: 978-83-62304-45-5
  • EAN: 9788362304455
  • Oprawa: twarda z obwolutą
  • Wydawca: Studio Emka
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 344
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Średnia ocena: 1,00 (2)
  • 33,52
     zł
    Cena detaliczna:  55,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,52
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Doskonały poradnik dla każdego, kto pomyśli o karierze menedżera i chciałby zajrzeć za kulisy administrowania wielkimi korporacjami. Jest to jednak absolutna antyteza „Przewodnika korporacyjnego szczura”. Sławomir Lachowski przedstawia czytelnikowi swoją autorską wizję zarządzania, w której fundamentalną rolę odgrywają wartości i drugi człowiek. Autor przekonuje – i robi to z powodzeniem, że nie można być skutecznym menedżerem, jeśli nie dąży się do bycia dobrym człowiekiem. Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej SA

Jestem pod dużym wrażeniem książki; mądrej, aktualnej, napisanej z pasją i przekonaniem, wysoce erudycyjnej. Rzadko się zdarza, aby udało się w tak umiejętny, interesujący sposób połączyć doświadczenia osobiste, wynikające z bogatej ścieżki ścieżki do sukcesu zawodowej Autora z przemyśleniami, których osnową zostały bestsellery światowej i polskiej literatury w dziedzinie administrowania. Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki
SGH, Prezes Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa


 

Droga ważniejsza niż cel, fragment

Wyzwania przyszłości w biznesie

Szereg wynalazków wdrożonych na przełomie XVIII i XIX wieku, udoskonalanych następnie na przestrzeni prawie 100 lat, całkowicie zmieniło sposób produkcji i dystrybucji towarów oraz stosunki społeczne i polityczne. Maszyny zastąpiły siłę mięśni w sferze produkcji dóbr i energii potrzebnej do ich wytwarzania. Zastosowanie powszechnie dostępnych surowców umożliwiło produkcję masową i wzrost dobrobytu. Maszyna przędzalnicza, maszyna parowa, wytop żelaza i stali z pomocą węgla, kolej i inne wynalazki popchnęły świat do przodu w ciągu wieku więcej niż przez 1000 poprzednich lat. Rozwój cywilizacji nie jest procesem liniowym, następujące po sobie fale szybkiego wzrostu i spowolnienia wynikają z twórczej siły innowacji, których masa krytyczna powoduje okresowo gwałtowne przyspieszenie. Ciągła nieciągła zmiana określa trajektorię rozwoju gospodarki i cywilizacji.
Innowacje z zakresu technologii informacyjnej, które pojawiły się w ostatnich 50 latach, zyskały masę krytyczną o sile pozwalającej na całkowitą zmianę stylu życia i sposobu pracy jednostki, zasad działania przedsiębiorstw, spo-^bu funkcjonowania partii politycznych, organizacji społecznych, a wreszcie całokształtu życia społecznego i gospodarczego w wymiarze narodowym t &obalnyitt. Żyjemy w okresie rewolucji technologicznej przechodzącej...




Droga ważniejsza niż cel
Spis Treści

 

  • Podziękowania
  • Zamiast wstępu
  • Rozdział l. Wartości zwykłych ludzi
  • Wartości w życiu człowieka
  • Szczęście jest miarą sukcesu
  • Moja DROGA wartości
  • Wartości w kulturze masowej
  • Rozdział 2. Zwykli ludzie i wspaniałe przedsiębiorstwa
  • mBank: pasja tworzenia
  • ABCXXI - cała Polska czyta dzieciom: gotowość
  • i odpowiedzialność
  • Mondragon Corporacion Cooperativa: wartości w działaniu
  • Rozdział 3. Przełomowe idee i wielcy guru zarządzania
  • Rozdział 4. Wyzwania przyszłości w biznesie i zarządzaniu Biznesem w Nowej Gospodarce
  • Wyzwania przyszłości w biznesie
  • Wyzwania w zarządzaniu biznesem
  • Rozdział 5. Zarządzanie przez wartości
  • Wartości w życiu przedsiębiorstw
  • Fundamenty zarządzania przez wartości
  • Kultura organizacyjna - niewidzialna siła, prawdziwa moc wartości
  • Zarządzanie przez wartości odpowiedzią na wyzwania przyszłości w biznesie
  • Rozdział 6. Mapa Drogowa zarządzania przez wartości
  • Identyfikacja wartości - opis procesu dla małych i dużych firm?
  • Zarządzanie przez wartości — przekładanie zasadniczych wartości na działania we wszystkich płaszczyznach
  • Zarządzanie poprzez wartości w procesie doboru personelu - szukamy właściwych, a nie najlepszych pracowników
  • Rozwój kompetencji opartych na wartościach
  • Rola wartości w zapewnianiu realizacji wysokich wyników
  • Rola wartości w budowaniu zaangażowania pracowników i kultury organizacyjnej
  • Wartości w zarządzaniu produktami, sprzedażą i wynikiem finansowym
  • Przywództwo przez wartości
  • Bibliografia

 


Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj