Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. IPET
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
-
Autor: Alicja Tanajewska Naprawa Renata
- ISBN: 9788371347313
- EAN: 9788371347313
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Harmonia
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 77
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Średnia ocena: 5,00 (1)
-
9,00złCena detaliczna: 13,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
W publikacji tej znajdują się:
- wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny;
- opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego;
- ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podstawą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
- szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
Alicja, ocena: 5/5
2016-09-04
Wykorzystanie wszystkich trzech publikacji umożliwi efektywne realizowanie i monitorowanie programu oraz dokonanie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Ocenę wykonujemy:
• na początku realizacji IPET;
• po rocznej realizacji IPET;
• po każdym etapie nauczania;
• na koniec wszystkich trzech etapów edukacyjnych.
Korzystanie ze wszystkich trzech publikacji umożliwi także ocenę (w skali: wysoki, średni, niski) stopnia opanowania poszczególnych umiejętności przez ucznia z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, zdolności
szkolnych i sprawności motorycznej oraz zapewni najlepszą ewaluację programu i pozwoli odpowiednio przygotować się do kolejnego etapu nauki.
Polecam te trzy publikacje wszystkim nauczycielom pracującym z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.