Misterna intryga, szybkie tempo oraz fascynująca historia najsłynniejszych londyńskich budowli i dzieł sztuki – opowieść trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony.
Do tej pory bez względu na to, jak bardzo niebezpieczne przygody przeżywał Art, zawsze mógł liczyć na swoją najlepszą przyjaciółkę Camille. Tym razem to ona potrzebuje pomocy. Razem udają się do Londynu, by odnaleźć ojca Camille, który nieoczekiwanie najpierw pojawił się w życiu córki, a potem – zniknął.
Szukając zaginionego, Art i Camille zostają uwikłani w groźną rozgrywkę z udziałem gotowego na wszystko bandyty oraz… dawno zmarłego monarchy. Kto rozwiąże tajemnicę zaginionej przed wiekami korony? Rozpoczyna emocjonujący wyścig…
Ukryte w książce kody QR pozwolą czytelnikom obejrzeć słynne dzieła sztuki, odgrywające ważną rolę w tej grze.
Inne przygody bohaterów znajdziecie w książkach:
Przekręt na van Gogha
Skok na Rembrandta
Narodowa Galeria Sztuki w Waszyngtonie. Samotny dwunastoletni chłopak siedzi na ławce. Nikt nie zwraca na niego uwagi. Nie pamięta kim jest, ani jak się tam znalazł. A już na pewno nie ma pojęcia, dlaczego ściga go grupa przestępców… Wie dużo o sztuce i ta wiedza to jedyne, co łączy go z przeszłością – w niej tkwi klucz do rozwiązania zagadki.
Jedyna osoba, której może zaufać to poznana w nietypowych okolicznościach dziewczyna – Camille, która nazywa go Art (jak „sztuka”). Usiłując poskładać w całość skrawki wspomnień bohatera, odkrywają szajkę fałszerzy dzieł sztuki. Czy dwójce nastolatków uda się powstrzymać przekręt stulecia?
Ukryte w książce kody QR pozwolą raz em z bohaterami obejrzeć słynne obrazy, które są kluczem do pamięci Arta.
Książka była nominowana do nagrody Sunshine State Young Readers.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?