SuperKumple wyłażą ze skóry, by pomóc DogManowi wyzbyć się złych nawyków. Gdy jego obsesje przeistaczają się w lęki, nagle pojawia się całkiem nowy straszliwy wróg! Tymczasem po wyjściu z więzienia Kot Pet za sprawą Małego Peta zaczyna nowe życie, jednak gdy z otchłani dziejów wyłania się ojciec Peta a dziadek Małego Peta, Pet musi stawić czoło zaszłościom, by zrozumieć, czym jest naprawdę dobra zmiana (i to na lepsze)!
Szósty tom przygód Dogmana! Robota dla robota i kota, bo Dogmanowi jakiś prosiak podłożył świnię! Czy winni tego nadużycia uciekną się do użycia spreju życia? Tylko Super-Kumple mogą ocalić świat!
Piąty tom przygód policjanta z głową psa!Czas, by Dogman obnażył kły! W mieście lęgną się i zaczynają kicać pasożyty, jakich świat nie widział, a na swoje usługi mają straszliwego proto-bronto-robota!
DOBRY PIES! i uwaga, ZŁY PIES! w jednym psie. Gdy przyszedł czas inwencji oraz nagłych zwrotów akcji, nastał zmierzch megarozpaczy i zajaśniał brzask nadziei!Dogman nie od dziś waruje na straży porządku, nie od dziś SZEF wariuje na straży Dogmana! To on, którego kły szczerze się szczerzą na złoczyńców, lecz co wyliże, to obślini!W tym odcinku: Kot Pet znów narobił kłop(k)otów a właściwie stworzył jednego supersłodkiego kotka-kłopotka. Dogman będzie musiał zdwoić siły, by z wywieszonym jęzorem zmóc moc tych futrzaków!!
Psiakostka, Dogman wraca i to nie sam! Najlepszy przyjaciel człowieka i najgorszy wróg złoczyńców dobrał sobie super-futer-kotka za pomocnika. Razem będą węszyć i tropić występek. Gdy na scenie pojawia się nowa kocia niania, a z filmowego planu znika przesławna gwiazdka srebrnego ekranu, Dogman i Super-Kici muszą gnać na ratunek! Co szczeka naszych bohaterów czy nie zgubią śladu i czy Kot Pet, ucieleśnienie niegkociwości, będzie miau czelność wystawić ich
Dogman, gończy ogar z psiarni twórcy Kapitana Majtasa, wytrwale podąża śladem występku. Gdy Kot Pet wydostaje się z pudła i znów spada na cztery łapy, chwyta miasto w pazury zła. Przysłowie głosi, że ryba psuje się od głowy... Czy za sprawą Dogmana Pet znów paradować będzie w mamrrrrowym try-kocie, czy też będzie miau satysfakcję z dokonania zbrodni dosko-t-nałej?
Nowe dzieło twórcy Kapitana Majtasa: Dogman, numer #1 na liście bestsellerów New York Timesa. W wątpia zbrodni wgryza się glina idealny: pół pies, pół człek i CAŁY BOHATER!
George i Harold wykreowali nowego herosa, który wygrzebuje spod ziemi ścierwo korupcji, chwyta za portki zmykających złoczyńców, rabusiom pokazuje kły wymiaru sprawiedliwości. Gdy policyjny pies Buras i aspirant Nać ulegli wypadkowi podczas pełnienia służby, epokowy zabieg chirurgiczny zmienił bieg dziejów: tak oto narodził się Dogman. Ten niestrudzony tropiciel występku ma prawdziwego nosa do trudnych śledztw! Tylko czy jego psi instynkt zdoła podkulić ogon wobec powołania, jakim jest służba prawu?
George, Harold oraz ich sobowtóry, Wczorajszy George i Wczorajszy Harold, wpadli na świetny pomysł. Dwóch z nich idzie do szkoły, a pozostała dwójka siedzi sobie w domku na drzewie i całym dniami gra na konsoli. A potem się zamieniają! Tymczasem w mieście Piqua coś zaczyna cuchnąć, a śmierdzi gorzej niż nie wyprane skarpety po lekcji wuefu. Nauczyciel chłopców, podły pan Meaner, wynalazł metodę kontroli umysłu, która zamienia uczniów w posłuszne i chętne do nauki, idealne dzieci. I teraz przyszłość całej ludzkości znowu jest w rękach George'a i Harolda, oraz Wczorajszego George'a i Wczorajszego Harolda!
Świat bez MAJTASÓW?!!!Kiedy ostatnio widzieliśmy naszych bohaterów, George'a i Harolda, zostali zamienieni w złych makabrycznych truposzów, skazanych na błąkanie się przez całą wieczność po spustoszonej, postapokaliptycznej Ziemi. Dlaczego jednak, moglibyście zapytać, nasz niesamowity Kapitan Majtas nie uratował chłopaków przed tym straszliwym losem? Otóż dlatego, że podróżujący w czasie Stefan Spodniosik w ogóle nie dopuścił do tego, żeby George i Harold zaczęli wymyślać Kapitana Majtasa! Ponieważ bieg historii ludzkości został tym sposobem odmieniony na zawsze, teraz będą musieli wykombinować, jak przywrócić światu jego PRAWDZIWE dzieje.Czyżby to był już koniec Kapitana Majtasa?!!
Myśleliście, że spuszczanie wody jest bezpieczne? Turboklozet 2000 znów atakuje! Żarłoczna ubikacja, która pochłania wszystko na swej drodze, ma naprawdę wielki apetyt… na ZEMSTĘ! Na szczęście losy ludzkości znów zależą od George’a i Harolda oraz ich prześladowcy Melvina Sneedly. Czy Moc Bawełny zwycięży? A może niesamowity Kapitan Majtas zostanie spłukany na zawsze? Krytycy szaleją na punkcie Kapitana Majtasa! „Porywający.” – Entertainment Weekly „Dla wszystkich zgnębionych dzieci, pragnących zabawy i nie lubiących czytać.” – School Library Journal „Połączenie niezależności i zrozumienia z odpowiednią do wieku dziecka akcją i humorem.” – Bulletin of the Center for Children’s Books
George i Harold cofają się w czasie do beztroskich przedszkolnych lat, kiedy to jeszcze nie bali się szalonego i złego naukowca ani nikczemnych kucharek z kosmosu, tylko łobuza z szóstej klasy, nazwiskiem Ziomal Krupp, siostrzeńca obecnego dyrektora szkoły.
George i Harold nie wynaleźli jeszcze wtedy Kapitana Majtasa, muszą więc poradzić sobie sami.
Wehikuł czasu, znany jako Karmazynowy Kibelek, zabrał George'a i Harolda w zwariowane miejsce, gdzie nauczyciele są zawsze sympatyczni, jedzenie w stołówce jest pyszne, a dyrektor Krupp uważa, że chłopcy są zabawni. Na dodatek ich ulubiony pterodaktylek Krakers i cybernetyczny chomik Sulu zostają porwani przez złych sobowtórów George'a i Harolda.
Myśleli, że już po wszystkim, a tu znów się zaczęło! Nasi bohaterowie pokonali Zasmarkanego Cyborga, ale na jego miejsce pojawiły się Robogluty. George, Harold, dyrektor Krupp, Melvin Sneedly i Cybernetyczny Chomik Sulu w swej kolejnej przygodzie zapuszczają się w najdalsze rejony kosmosu i podróżują w czasie do tajemniczej i nieznanej epoki dnia przedwczorajszego. Walka z potworami, żonglerka mózgami, tańce z figurami - zobaczcie to sami!
George i Harold znów wpakowali się w kłopoty. Melvin Sneedly – szkolny superprymus – postanawia się na nich zemścić za wszystkie ich głupie dowcipy. Pracując nad swoim kolejnym wynalazkiem, zamiast superchłopaka konstruuje Zasmarkanego Cyborga! Czy majtasowa moc obezwładni oślizłego potwora, czy też gigantyczny gil zaleje cały świat?
George i Harold stworzyli przez przypadek wstrętną, potężną i niezwykle przebiegłą SUPERKOBIETĘ! Niebezpieczne monstrum zamierza przejąć kontrolę nad światem za pomocą swoich przerażających robotów i… jeszcze okropniejszej fryzury. Czy dzielny pogromca złoczyńców i superbohater wszech czasów Kapitan Majtas zdoła i tym razem uratować świat?
Tym razem nauczyciel geografii nie wytrzymał psychicznie i postanowił odejść ze szkoły. W tym samym czasie do Ameryki przyjechał profesor Pofajdanek, geniusz i wynalazca, którego nikt nie doceniał i wszyscy się śmiali z jego nazwiska. Gdy przeczytał ogłoszenie w gazecie, że szkoła podstawowa szuka nauczyciela, postanowił się tam zatrudnić. W szkole dzieci też się z niego śmiały, nawet gdy próbował je zainteresować wynalazkiem. Któregoś dnia sfrustrowany profesor Pofajdanek wpadł w szał i postanowił zapanować nad światem
Kucharki w szkole George’a i Harolda mają ich po dziurki w nosie i zwalniają się. Na ich miejsce przyszły kucharki kosmitki. Zaczęły zamieniać wszystkich uczniów w makabryczne truposze. Postanowiły zapanować nad światem!
George i Harold znowu wymyślili kolejne psikusy. Najpierw kilkoma kawałami popsuli szkolny turniej wynalazców, a potem przez przypadek stworzyli armię straszliwych Krwiożerczych Klozetów, które zamierzały zapanować nad światem.
George i Harold założyli wydawnictwo „Domek na Drzewie”, gdzie stworzyli niezwykły komiks, w którym występuje Kapitan Majtas. Ten superbohater był szybszy niż strzelająca gumka od majtek, silniejszy od bokserek i przeskakiwał wieżowce, nie rozdzierając sobie gaci w kroku.
Na George’a i Harolda zawsze miał oko dyrektor szkoły – pan Krupp. Po tym, jak chłopaki wywinęli kolejny numer, dyrektor ich ukarał. Chłopcy pielili jego ogródek, myli mu samochód, a potem wszystkie okna w domu… Długo nie wytrzymali tej presji. Kupili pierścień hipnozy i… teraz to dyrektor Krupp wykonywał wszystkie ich polecenia. W żartach kazali mu być superbohaterem wszech czasów – Kapitanem Majtasem. Dyrektor tak wczuł się w rolę, że zaczął naprawdę wypełniać misję, ustanawiając porządek w mieście. A chłopcy nie mogli go odhipnotyzować, bo zgubili instrukcję do pierścienia. W końcu odkryli, że reaguje na pstryknięcie palcami i wtedy wraca do swojej dawnej postaci, czyli dyrektora Kruppa. Od tej pory po każdym pstryknięciu dyrektor zamieniał się w superbohatera…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?