Szkoła projektowania graficznego to podstawowy kurs z tej dziedziny, przeznaczony dla projektantów graficznych pracujących w wydawnictwach, w filmie i zajmujących się mediami cyfrowymi. Praktyczne porady obejmują wszystkie aspekty projektowania graficznego - od zagadnień fundamentalnych do opracowywania oryginalnych pomysłów i tworzenia gotowych projektów graficznych.Kurs dotyczy różnorodnych mediów - mediów cyfrowych, witryn internetowych, czasopism, książek i identyfikacji wizualnej firm. Zawiera liczne ćwiczenia, instrukcje dla studentów i pokazuje pracę nad rzeczywistymi projektami.Uaktualnione, ósme wydanie zawiera nowe zadania oraz w pełni uzupełnione listy lektur. W książce zamieszczono wiele nowych ilustracji, zarówno prace profesjonalistów, jak i świetne przykłady projektów wykonanych przez studentów. Ważnym nowym dodatkiem jest przedstawienie nowego oprogramowania oraz dawnych technik druku, takich jak risografia czy sitodruk, które ponownie zyskują coraz większą popularność.
„Szkoła projektowania graficznego” to podstawowy kurs z tej dziedziny, przeznaczony dla projektantów graficznych pracujących w wydawnictwach, w filmie i zajmujących się mediami cyfrowymi. Praktyczne porady obejmują wszystkie aspekty projektowania graficznego – od zagadnień fundamentalnych do opracowywania oryginalnych pomysłów i tworzenia gotowych projektów graficznych. Przykłady zaczerpnięte zostały z różnorodnych mediów – mediów cyfrowych, witryn internetowych, czasopism, książek i zbioru form identyfikacji wizualnej firm. Książka zawiera liczne ćwiczenia, instrukcje dla studentów i pokazuje pracę nad rzeczywiście zrealizowanymi projektami. Polska edycja to tłumaczenie szóstego, poprawionego angielskiego wydania, które prezentuje konkretne porady, w jaki sposób przystosowywać prace do różnych form projektowych.
Szkoła projektowania graficznego jest podstawowym kursem dla projektantów tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych.Praktyczne rady dotyczące wszystkich aspektów projektowania graficznego od zrozumienia podstaw do opracowania oryginalnej koncepcji i tworzenia udanych projektów.Przykłady z różnych mediów periodyków, książek, gazet, telewizji, stron internetowych i tożsamości korporacyjnej.Ćwiczenia i wskazówki dla studentów oraz przykłady rzeczywistych zamówień.To najnowsze światowe wydanie zawiera konkretne rady, jak dostosować projekt do różnych realizacji. Autorzy dzielą się informacjami na temat technik obrazowania cyfrowego, grafiki filmowej i projektowania dla potrzeb internetu oraz urządzeń z małymi wyświetlaczami.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?