Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej...
Wstęp do gender marketingu
- ISBN: 9788375566505
- EAN: 9788375566505
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 14,5x21 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 194
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
27,30złCena detaliczna: 38,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.