CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
-
Autor: Rudnicka Agata
- ISBN: 9788326438448
- EAN: 9788326438448
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Seria: SERIA AKADEMICKA
- Liczba stron: 252
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
47,76złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,76 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
Dzięki lekturze można:
- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.