KATEGORIE [rozwiń]
Okładka książki Kto jest kim Typy osobowości dla menedżerów

99,00 zł 56,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Typy osobowości MBTI® --czyli jak klonować najlepszych ludzi w firmie Ustalanie precyzyjnych kryteriów rekrutacji Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o różnych typach osobowości Ankieta: badanie typów osobowości MBTI® Gdyby tylko pracowało u nas więcej takich osób, jak Dawid... Gdyby wszyscy ludzie myśleli i działali podobnie, praca kierowników byłaby prostsza. Wystarczyłby jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, że różni ludzie różnie reagują na te same bodźce. Racjonalny ekstrawertyk będzie pracować chętniej, gdy nakreślisz mu realną i obiecującą ścieżkę kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej sięgnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywołuje do porządku, innym odbiera chęć do pracy. Poznaj koncepcję MBTI®, a osiągniesz wyższy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzegać subtelne różnice między ludźmi, z którymi pracujesz. Wyrobisz w sobie szósty zmysł, który pozwala lepiej przewidywać zachowania współpracowników. Jak działa MBTI®? MBTI® to system określania osobowości, stosowany przez kadrowców i menedżerów wielu dużych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z którym psychikę ludzką można rozpatrywać w 4 wymiarach: ekstrawertycy (E) - introwertycy (I) percepcjoniści (P) - intuicjoniści (N) myśliciele (T) - uczuciowcy (F) sędziowie (S) - obserwatorzy (O) Te wymiary, nałożone na siebie, tworzą 16 typów osobowości. I tak na przykład INTP jest kodem myślenia i zachowania teoretyków, którzy potrafią skutecznie interpretować rzeczywistość i dostrzegać w niej schematy oraz niespójności. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwiązują problemy techniczne i pracują na ogólnych modelach. Są dobrymi analitykami i lubią wyjaśniać innym, jak działa świat. MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich badań psychologów z całego świata. To klucz, którym menedżerowie otwierają umysły współpracowników. Dowiedz się, jak z niego korzystać: skąd biorą się różnice osobowości, jak zbudować zrównoważony zespół ludzi, jak odbierają rzeczywistość i jak pracują ludzie o różnych typach osobowości, mocne i słabe punkty ludzi o poszczególnych typach osobowości, cztery rodzaje temperamentów: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.
Okładka książki Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad

34,90 zł 24,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Prezentacja dopracowana w najmniejszym szczególe:Poznaj temat i słuchaczyPrzygotuj się pod każdym względem - także wizualnie i językowoAngażuj słuchaczy - pilnuj, by nie zasnęliZaprzyjaźnij się z rzutnikiem, mikrofonem i innymi ""wspomagaczami""Nie daj się omamić magii slajdówI miej zawsze własne flamastry!101 porad, czyli collage wskazówek dla prezenterów Niemal wszyscy stajemy czasem przed koniecznością przedstawienia swoich myśli innym ludziom w formie prezentacji: menedżerowie chcący zaangażować swoje zespoły w nowe przedsięwzięcia, pracownicy chcący przekonać do swoich pomysłów menedżerów, nauczyciele pragnący zainspirować uczniów, wykładowcy angażujący w naukę studentów. Często takie prezentacje determinują stosunek innych do tego, co robimy, naszych idei czy wreszcie nas samych. Dobra prezentacja nie polega na zastosowaniu jednej czy dwóch sztuczek. Pod uwagę trzeba wziąć wiele szczegółów decydujących o sukcesie lub porażce. Kiedy stajesz przed innymi, by im coś przekazać, masz zawsze dwa cele: mówić zrozumiale oraz wzbudzić zachwyt. Treść i forma. Co i jak. Dwa obszary współzależne i wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie porady służą temu, byś następnym razem podczas omawiania tematu, który masz w małym palcu, nie spotkał się z murem niezrozumienia i braku zainteresowania ze strony odbiorców. Autor napisał ten poradnik w oparciu o doświadczenia swoje i kolegów-trenerów, którzy szkolą innych od wielu lat. 101 zawartych w tej książce wskazówek to takie ""myśli nieuczesane"" o prezentacjach - konkretne rady, dzięki którym lepiej dotrzesz do słuchaczy. Tajniki wystąpień publicznych mają za zadanie pomóc Ci w rozwoju naturalnego, budującego wiarygodność stylu prezentacji. Będą też wspierać Cię w różnych codziennych wyzwaniach, przed jakimi staje każdy prezenter.
Okładka książki Depresja. Lekarz rodzinny

14,90 zł 9,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Depresja jest zaburzeniem psychicznym, które ogranicza wydajność chorego i negatywnie wpływa na jego funkcjonowanie rodzinne, zawodowe i społeczne. Nie jest to zwykłe uczucie przygnębienia, które zna każdy z nas. To cały zespół objawów, do których należą między innymi trudności z koncentracją, spowolnienie reakcji, zmęczenie, niepokój, lęk, zaburzenia snu i brak apetytu. Ta książka to pomocny przewodnik dla wszystkich, którzy chcą zdobyć wiedzę na temat przyczyn depresji oraz tego, jak odzyskać dobre samopoczucie. Dowiedz się: jak rozpoznać depresję, co może ją powodować, jakie terapie psychologiczne mogą pomóc choremu, jak działają leki antydepresyjne, jak leczyć depresję po porodzie, a także u dzieci i osób starszych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj