Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Teoria, praktyka, studia przypadków
- ISBN: 978-83-8246-123-7
- EAN: 9788382461237
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: B5
- Język: polski
- Seria: HR
- Liczba stron: 372
- Rok wydania: 2021
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
56,84złCena detaliczna: 79,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,84 zł
x
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
- historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją;
- charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy;
- przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem;
- metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji;
- wybrane aspekty coachingu kariery;
- wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami;
- etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce.
Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
- historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją;
- charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy;
- przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem;
- metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji;
- wybrane aspekty coachingu kariery;
- wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami;
- etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce.
Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.