KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków

Teoria, praktyka, studia przypadków

  • ISBN: 978-83-8246-123-7
  • EAN: 9788382461237
  • Oprawa: twarda
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: B5
  • Język: polski
  • Seria: HR
  • Liczba stron: 372
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 24h
  • Brak ocen
  • 56,37
     zł
    Cena detaliczna:  79,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37
x
x
W publikacji poruszono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu.
Ponad dwudziestu autorów, wśród których są zarówno wykładowcy akademiccy, jak i osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, w ciekawy i przystępny sposób dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i doświadczeniem.
Książka obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak:
- historia, definicje, miejsce coachingu w zarządzaniu organizacją;
- charakterystyka profesjonalnego coacha kompetencje, metody i narzędzia pracy;
- przebieg procesu zawieranie kontraktu i budowanie relacji z klientem;
- metody pomiaru efektów oraz funkcja i rodzaje superwizji;
- wybrane aspekty coachingu kariery;
- wykorzystanie coachingu do wspierania rozwoju osób z niepełnosprawnościami;
- etyczne uwarunkowania pracy coacha.
Cennym uzupełnieniem treści są studia przypadków polskich i zagranicznych organizacji, obrazujące zastosowanie opisanych w publikacji kwestii w praktyce.
Książka zainteresuje menedżerów wszystkich szczebli, pracowników działów personalnych, studentów zarządzania i psychologii, a także osoby pracujące w charakterze coacha lub pragnące podjąć taką działalność.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj