Coaching koaktywny
Umiejętności wspierające sukces klienta
- ISBN: 9788326404313
- EAN: 9788326404313
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI (HR)
- Liczba stron: 284
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
85,00złCena detaliczna: 105,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,00 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
W niniejszej książce pionierzy profesjonalnego coachingu przedstawiają model relacji coachingowej dostosowany do zapotrzebowania współczesnych klientów. Opisują umiejętności pozwalające stworzyć posiadającą moc relację, w której klient jest zachęcony do odkrywania i realizowania swojego życiowego celu. Poza przekonującymi analizami wpływu poszczególnych kompetencji na skuteczność coachingu i zaangażowanie klienta książka zawiera m.in.:
•przykłady rozmów na sesjach coachingowych, zaczerpnięte z doświadczenia autorów w pracy z tysiącami przyszłych coachów i klientów w różnych krajach,
•zestaw narzędzi coacha, obejmujący przydatne ćwiczenia, kwestionariusze, formularze i listy kontrolne,
•informacje na temat coachingu prowadzonego dla zespołów i innych systemów relacji,
•uaktualnioną terminologię.
Autorzy Coachingu koaktywnego wyjaśniają, na czym polega proces prowadzący do głębokiej zmiany, i uczą, jak można go uruchomić poprzez budowanie partnerskich relacji. W ich wizji umiejętności coachingowe powinni wykorzystywać nie tylko profesjonalni trenerzy, lecz także menedżerowie i nauczyciele, pomagając swoim współpracownikom i podopiecznym wieść satysfakcjonujące życie oraz w pełni realizować swój potencjał w ramach organizacji.