Co klient chce ci powiedzieć
-
Autor: Ram Charan
- ISBN: 978-83-61040-76-7
- EAN: 9788361040767
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 218x141
- Liczba stron: 152
- Rok wydania: 2009
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
23,61złCena detaliczna: 29,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,61 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny - frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak podpowiada Ram Charan, znany z wyjaśniania i rozwiązywania trudnych problemów biznesowych. Co chce ci powiedzieć klient? Chce, żebyś wiedział, na czym polega jego działalność i pomógł mu w jej rozwijaniu. Wydaje się to proste, ale tkwi w tym pewien haczyk: nie da się tego osiągnąć stosując tradycyjne podejście do sprzedaży. Zamiast od swojego produktu lub usługi, zacznij od problemów klienta. Skoncentruj się na tym, żeby zostać jego zaufanym partnerem, kimś, do kogo może się zwrócić w poszukiwaniu twórczych, opłacalnych rozwiązań. Opracujesz je w oparciu o dogłębną znajomość jego wartości, celów, problemów i klientów.