KATEGORIE [rozwiń]

Chrabałowska Sylwia

Okładka książki Czytaj i notuj

44,90 zł


„Czytaj i notuj" jest dla czytelników, którzy chcą zapisywać refleksje o książkach i odkrywać moc słów. Interaktywny notes czytelniczy z elementami literackiego przewodnika. „Czytaj i notuj" wzmacnia świadomych czytelników i twórców. Sylwia Chrabałowska zaprasza do literackiego laboratorium, gdzie możesz eksperymentować ze słowami i testować ich moc. „Czytaj i notuj" jest podzielone na dwie części: subiektywny przegląd pozycji, które zasługują na uwagę. (Od „Boskiej komedii" Dantego przez kamienie milowe cywilizacji po współczesne dzieła jak „Bunt mas” José Ortegi y Gasseta, „Milcząca wiosna" Rachel Carson czy „Ekonomia dobra i zła” Tomáša Sedláčka). Druga część to przestrzeń do własnych notatek i refleksji ze stronami przygotowanymi pod wpisywanie recenzji książek oraz ze stronami czystymi w delikatne kropki, gdzie na co drugiej stronie w rogu znajdziesz dodatkowo inspirujące cytaty. W tej przestrzeni możesz bezpiecznie przechowywać wspomnienia z odwiedzanych światów książek. Całość jest zamknięta w eleganckiej twardej oprawie w butelkowym kolorze, której stylu dodają złota kapitałka i złota wstążeczka do zaznaczania wybranego miejsca. Strony mają lekki odcień ecru, dzięki czemu uzyskano idealny balans między czarnym drukiem a jasnością papieru. Komfortowy kontrast jest przyjemny dla oczu i nie męczy ich nawet w ostrym słońcu czy w świetle nocnej lampki. Zastosowane wykropkowanie stron jest charakterystyczne dla miłośników bullet journali, które oferują swobodne komponowanie notatek i rysunków. O AUTORCE: Sylwia Chrabałowska to ekspertka ds. zarządzania i komunikacji z bogatym doświadczeniem dydaktycznym. Jako miłośniczka literatury i słowa pisanego doskonale rozumie siłę, jaką mają książki w kształtowaniu naszego myślenia i światopoglądu. Jest fundatorką i prezeską Fundacji Moc Kobiet oraz właścicielką wydawnictwa Moc Media, które stawia na publikacje mające moc zmieniania świata na lepszy. Jako doktorantka w Instytucie Zarządzania i wieloletnia mentorka w Programie Mentoringowym SGH wierzy w transformacyjną moc słów i refleksji. „Czytaj i notuj" wypływa z jej pasji do literatury i przekonania o tym, że każdy z nas nosi w sobie potencjał twórczy.
Okładka książki Scenariusze godzin wychowawczych. Slow fashion. Świadoma moda

29,99 zł 17,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

Materiały dydaktyczne zawierają 10 gotowych scenariuszy lekcji o świadomej modzie, które pomagają nauczycielom szkół podstawowych i średnich kształtować odpowiedzialne postawy konsumenckie wśród młodzieży. „Scenariusze godzin wychowawczych. Slow fashion. Świadoma moda” to kompleksowy zbiór 10 scenariuszy lekcji wychowawczych poświęconych tematyce świadomej mody, stworzony z myślą o nauczycielach pracujących z uczniami starszych klas szkół podstawowych oraz szkół średnich. Materiały dydaktyczne o świadomej modzie pomagają edukatorom kształtować odpowiedzialne postawy konsumenckie wśród młodzieży. Każdy scenariusz został zaplanowany na 45 minut i zawiera: • szczegółowe cele lekcji, metody pracy i wykaz potrzebnych materiałów, • dokładny przebieg zajęć z propozycjami pracy domowej, • praktyczne wskazówki dla nauczyciela. Publikacja opiera się na aktualnych badaniach naukowych, które podkreślają znaczenie świadomej mody w kontekście zrównoważonego rozwoju, etyki oraz trwałości produktów. Scenariusze tworzą spójną całość i zawierają tak skonstruowane poszczególne tematy, że można je wykorzystać również jako pojedyncze jednostki lekcyjne. „Scenariusze godzin wychowawczych. Slow fashion. Świadoma moda” Sylwii Chrabałowskiej to doskonałe narzędzie do realizacji celów programu wychowawczego szkoły i edukacji zdrowotnej uczniów, a także kształtowania postaw odpowiedzialności społecznej i ekologicznej wśród młodzieży, która coraz częściej staje się aktywnymi konsumentami. Osobom, które chciałyby samodzielnie poszerzyć wiedzę z obszaru świadomej mody, autorka poleca poradnik Moniki Szymor pt. „Slow fashion. II wydanie” jako lekturę uzupełniającą. O AUTORCE: Sylwia Chrabałowska – ekspertka ds. zarządzania i komunikacji z bogatym doświadczeniem dydaktycznym i metodycznym. Jako praktyk edukacji również na poziomie szkół podstawowych i średnich doskonale rozumie wyzwania współczesnej szkoły, co pozwoliło jej stworzyć scenariusze lekcji odpowiadające realnym potrzebom nauczycieli i wychowawców. Jest fundatorką i prezeską Fundacji Moc Kobiet oraz właścicielką wydawnictwa Moc Media, a także doktorantką w Instytucie Zarządzania i wieloletnią mentorką w Programie Mentoringowym SGH. Jej doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kursów zawodowych, warsztatów oraz innowacji społecznych gwarantuje najwyższą jakość merytoryczną prezentowanych materiałów edukacyjnych.
Okładka książki Archipelag wysp szczęśliwych.

99,99 zł 58,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78 zł

„Archipelag wysp szczęśliwych. Przewodnik odważnego życia na własnych zasadach” to: • mapa drogowa, która krok po kroku prowadzi przez zakamarki duszy ku światu zgodnemu z wartościami serca, • akumulator odwagi do wypłynięcia na niezbadane wody ku nowej rzeczywistości, którą zaczniesz tworzyć w zgodzie ze sobą, • książka-cegiełka Fundacji Moc Kobiet. „Archipelag wysp szczęśliwych…” pomysłu i autorstwa Sylwii Chrabałowskiej zbiera szeroką wiedzę i doświadczenie, którymi nasza fundatorka dzieli się od lat. Ponadto w książce znalazły się także y ekspertek związanych z Fundacją Moc Kobiet. „Archipelag...” zatem to także forum tematów pokonferencyjnych „Odważ się na moc!”, w których wypowiedziały się Mocarne i Mocarni służący pomocą w swoich dziedzinach. Każdy tworzy swoją szczęśliwą wyspę i chce budować lepszy świat. Z innowacyjnym poradnikiem szybciej pokonasz bariery i zaczniesz skuteczniej działać. Łączy on w sobie treści dotyczące rozwoju osobistego oraz przedsiębiorczości. Możesz go potraktować jako kurs do samodzielnej realizacji krok po kroku. Pierwszy etap podróży z „Archipelagiem…” to droga do samej siebie. Drugi – rejs na własną wyspę szczęśliwą. O Autorce Sylwia Chrabałowska: fundatorka i prezeska Fundacji Moc Kobiet, założycielka wydawnictwa Moc Media, doktorantka w Kolegium Zarządzania i Finansów SGH, mentorka, wykładowczyni i autorka kursów zawodowych, promotorka dialogu i społecznie odpowiedzialnego biznesu. O Fundacji Moc Kobiet Fundacja Moc Kobiet to organizacja działająca na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i społecznej odpowiedzialności biznesu. Edukuje, dzieli się wiedzą i dodaje odwagi do działania. Spis treści „Archipelagu wysp szczęśliwych…” List do Ciebie zamiast wstępu Część I. Podróż w głąb siebie 1. Ruszam z miejsca i rozpoczynam żyć ekscytująco! 2. Moc odpowiedzialności 3. Wartości serca 4. Drugie życie kobiety 5. Wielkie porządki i miejsce na nowe 6. HER STORY. Odważyłam się na moc 7. Przekonania 8. Kobiecy kompas finansowy 9. Własne „dlaczego” 10. Nowa definicja siebie 11. Ambitne wyzwania 12. Skupienie 13. HER STORY. Od marzenia do realizacji 14. Odrzucam sabotażystów i robię swoje! 15. Emocje na równi z rozumem 16. Haki na emocje 17. Ciesz się na zapas 18. Zaangażowanie w zmianę 19. HER STORY. Chcieć to móc 20. Przystanek 21. Nastawiam się pozytywnie i projektuję swoje jutro 22. Lustrzany dialog mocy – psychologia piękna 23. Nie bój się prosić o pomoc 24. Predyspozycje zawodowe a funkcjonowanie mózgu 25. HER STORY. Wielozawodowość, czyli remedium na kryzys 26. Korekty kursu i najniżej wiszące jabłka 27. Talent – klucz do sukcesu 28. Drzewo celów w świetle wartości Polecane lektury i źródła Część II. W drodze na moją wyspę szczęśliwą 29. Motywowanie innych 30. Zarządzanie czasem 31. Work-life balance 32. Siły konkurencyjne utrudniające rozwój firmy 33. Outsourcing 34. Budżetowanie, czyli planowanie rzeczowo-finansowe 35. Fazy życia sektorów 36. Planowanie strategiczne 37. Strategie konkurencji 38. Wizerunek transparentnego biznesu 39. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w małej firmie 40. Autorski model biznesu 41. Biznesplan dla instytucji 42. Profil klienta 43. Strategie marketingowe 44. Budowanie oferty 45. Biznes dobrze opakowany 46. Fotografia i wideo produktowe 47. Kanały dotarcia 48. HER STORY. Siła marki osobistej 49. Świadome kreowanie wizerunku osobistego w biznesie 50. HER STORY. Sesja fotograficzna to widoczność 51. Budowanie rozpoznawalnej marki osobistej na Instagramie 52. Podcast – sposób na wzrost popularności 53. Jak polubić sprzedaż? 54. Storytelling jak bułka z masłem 55. Plan treści i harmonogram publikacji 56. Szablony treści do mediów społecznościowych Polecane lektury i źródła List do Ciebie o dziewczynie, która chciała uczyć się w szkole, gdzie są wypastowane parkiety
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,93 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

7. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,26 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj