Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:
• Co zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi
• Jak traktować klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i entuzjastycznie polecający ją innym
• Jak stworzyć firmę, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmie
Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki. I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”.
W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity. Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.
Autor przytacza w książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian we własnej firmie i we własnym życiu.
Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy, które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę potwierdzają przedstawione w książce badania.
Rekomendacje:
„Jedna z najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę biznesu. Polecam!”
George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s Wearhouse, Inc.
„Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie szczytową wydajność.”
John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods Market
„ Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.”
Stephen R. Covey, autor książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu.
„Gdybym przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie: szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić lepiej, dużo lepiej”.
Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza
- Czy masz problemy z wyrażaniem emocji?
- Czy masz problem ze zrozumieniem innych?
- Czy pragniesz, by ktoś wreszcie dał ci klucz, który pomoże ci w zrozumieniu świata emocji?
Emocje w równaniach to fascynujący, nowatorski i przystępny wizualnie leksykon, który przedstawia uniwersalne prawdy w postaci genialnie prostych wzorów i dzięki temu pomaga z powodzeniem stawiać czoła życiowym wyzwaniom.
Kiedy na twojej drodze pojawia się wielki głaz, którego nie możesz ani obejść, ani poruszyć, najprostszym sposobem poradzenia sobie z nim jest rozłupanie go na małe kamyczki.
Chip Conley, wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca i bestsellerowy autor, stworzył niezastąpiony paradygmat samodoskonalenia, pozwalający sprowadzić największe trudności do postaci przystępnych zagadnień – które można łatwo zrozumieć i na które można z powodzeniem oddziaływać.
Conley, dynamiczny człowiek i autor książki Peak, w ciągu zaledwie kilku lat musiał się zmierzyć z serią życiowych dramatów, a po jednym z wystąpień jego serce zatrzymało się z niewyjaśnionych przyczyn.
Pod wpływem tych zdarzeń zaczął stosować koncepcję, którą sam nazywa równaniami emocji: na przykład radość = miłość – strach.
Równania te pomagają zrozumieć i wyrazić to, co się dzieje w ludzkim wnętrzu, oraz zrozumieć innych. Dzięki tym prostym wzorom łatwiej jest się skupić na tych życiowych zmiennych, na które można wpływać, a przestać myśleć o tym, co pozostaje poza naszą kontrolą jak śmierć i podatki. Chip Conley daje nam szansę, abyśmy wszyscy mogli zostać dyrektorami generalnymi emocji.
Emocje w równaniach pozwalają spojrzeć na życie z innej perspektywy. Książka pozwala wpłynąć na wody emocjonalnej płynności, na których człowiek dysponuje umiejętnością rozpoznawania i nazywania emocji, a także zarządzania zjawiskami, które mogą określać jego tożsamość, zaszkodzić mu lub pomóc.
O AUTORZE:
Chip Conley jest założycielem firmy Joie de Vivre Hospitality, obecnie drugiej pod względem wielkości sieci hoteli butikowych w Ameryce. Podróżuje po świecie i opowiada o tym, jak z powodzeniem odnaleźć się na pograniczu biznesu i psychologii. Napisał też kilka książek, w tym między innymi Peak: How Great Companies Get Their Mojo from Maslow. Został uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area, które to miejsce uważa za swój dom.
OPINIE:
Gdy się chce zrozumieć (lub przekonać do czegoś) szefa, siostrę, sąsiada lub nastolatka, warto znać odpowiednie równanie emocji. Chip Conley stworzył jedną z najbardziej innowacyjnych i docenianych przez klientów firm, jakie powstały w ciągu ostatnich dwudziestu lat. To lider, który doskonale wie, jak duże znaczenie ma umiejętność analizy emocji.
Chip Heath, współautor książki Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?