Problem bezpieczeństwa w szkole może być percypowany z bardzo wieku punktów widzenia. Na obraz szkoły bezpiecznej składa się szereg obszarów, na które wpływ jest zróżnicowany.
Wymiar instytucjonalny to prawo, organizacja pracy, sposób zarządzania, bezpieczeństwo ekonomiczne. Można stwierdzić, że lista uwarunkowań bezpieczeństwa szkoły jest dość długa.
Z Wprowadzenia
Książka ma charakter wielodyscyplinarny - mieści się w obszarze nauk humanistycznych (psychologii, socjologii, nauk o zarządzaniu). Autor przedstawia poglądy różnych badaczy (...). Analiza tych poglądów stanowi podstawę do wieloaspektowego uporządkowania problematyki influencji (...).
dr hab. Marek Lisiecki prof. KUL
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Prasa jest jedną z form, w których można wyrazić myśl ludzką. Elementem głównym a zarazem zasadniczym środkiem, za pomocą którego prasa powstaje i rozwija się jest druk.
Wielu urzędników tworzy obraz instytucji, organizacji i podmiotów gospodarczych na podstawie osobistego kontaktu z obywatelem. Jednak środki masowego przekazu w tym samym czasie tworzą nieproporcjonalny poziom opinii publicznej dotyczącej ich pracy.
Mając to na uwadze w niniejszej książce zostaną przedstawione czytelnikowi porady praktyczne, które można wykorzystać w kontaktach z przedstawicielami środków masowego przekazu.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Strona korzysta z plików cookies, w celu zapewnienia najwyższej jakości usług. Dowiedz się więcej w sekcji Polityka plików cookie.
Niezbędne pliki cookie
Są to pliki są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i służą do zapamiętywania np. sesji logowania, preferencji językowych, wypełniania formularzy, wybranej opcji prywatności, produktów w koszyku / schowku. Możesz je zablokować w przeglądarce, ale wtedy niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Pliki cookie związane z reklamami
Reklamowe pliki cookied dla Google Ads pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji.
Pliki cookie związane ze statystykami
Analityczne pliki cookie dla Google Analytics umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym sklepie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystyki i poprawiać wydajność naszego sklepu. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na ich stosowanie, to nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.