Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
Określić agendę spotkania. Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. Panować nad dyskusją. Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. Doprowadzać do wyciągania wniosków. Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Poznaj tajniki postępowania z pieniędzmi – ich zarabiania, inwestowania i mądrego wydawania!
Temat pieniędzy należy do najbardziej pobudzających do myślenia, wywołujących największe emocje i najbardziej dzielących ludzi kwestii na świecie. Napisano niezliczoną ilość książek, artykułów, postów na blogach oraz przemów o tym, czym są pieniądze, jak je zarabiać i wydawać, kto je ma, a kto nie, oraz na tysiące pokrewnych tematów. Niemniej pomimo nieustannej koncentracji ludzkości na tym zagadnieniu odczucia przeciętnego człowieka w związku z pieniędzmi można scharakteryzować jednym słowem: dezorientacja.
Znany na całym świecie autor bestsellerów i konsultant biznesowy Brian Tracy wprowadzi cię w tajniki postępowania z pieniędzmi – sprawdzane w praktyce i testowane nie od lat, lecz od tysiącleci. Wystarczy, że po prostu przestudiujesz idee opisane w tej książce i zastosujesz je we własnym życiu i działalności biznesowej, a także odniesiesz sukces finansowy.
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE POZNASZ TAJNIKI:
• WYDAWANIA PIENIĘDZY;
• DŁUGU – DOWIESZ SIĘ, JAK SIĘ GO POZBYĆ I ŻYĆ BEZ NIEGO;
• GENEROWANIA DOCHODÓW;
• TWORZENIA BOGACTWA;
• INWESTOWANIA I POMNAŻANIA MAJĄTKU;
• OCHRONY MAJĄTKU;
• BOGACTWA I SZCZĘŚCIA;
• ORAZ WIELU INNYCH RZECZY.
Brian Tracy i Dan Strutzel zajmują się w tej książce zarówno prawami, jak i mitami dotyczącymi pieniędzy. Przyświeca im jeden cel: raz na zawsze skończyć z dezorientacją w kwestii pieniędzy i zaprezentować najważniejsze prawdy na ten temat, żeby każdy człowiek mógł odnaleźć swoją ścieżkę do bogactwa i szczęścia.
***
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji oraz pomaganiu im w rozwoju. Jego celem jest ułatwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata.
DAN STRUTZEL jest prezesem firmy Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych oraz weteranem branży rozwoju osobistego, posiadającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie. Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Brian Tracy, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:
Określić agendę spotkania. Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne. Panować nad dyskusją. Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia. Doprowadzać do wyciągania wniosków. Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy. Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu. I dużo, dużo więcej. Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.
Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.
Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Wykorzystując podróż samolotem jako metaforę, Plan lotu wytycza ci kurs na osobiste szczęście i uwolnienie pełnego potencjału.
Brian Tracy zarobił fortunę, zaczynając od zera i stosując zasady przedstawione w tej książce. Przekazał je czterem milionom ludzi w 46 krajach. Stał się jednym z najwybitniejszych na świecie guru w dziedzinie rozwoju osobistego. Ludzie, którzy wprowadzili w życie zasady opisane w Planie lotu, doświadczyli szybkich pozytywnych zmian w każdym obszarze życia.
Sukces to nie przypadek
Sukces zależy od szczęścia w stopniu nie większym niż udany lot samolotem. Jeżeli lecimy z wiatrem, podróż jest szybsza. Wiatr przeciwny oznacza opóźnienie, jednak pilot i tak osiąga cel podróży, jeśli umiejętnie kieruje maszyną. Lotem rządzą prawa ?zyki. Podobnie jest z sukcesem.
Potrzebujesz planu lotu
Pewien mądry człowiek powiedział mi kiedyś: „Sukces to cele, reszta to szczegóły”. Potrzebujesz sprecyzowanych celów, planów i harmonogramu, by mieć osiągnięcia i by twoja obecna sytuacja się zmieniła. Potrzebujesz planu lotu, który stworzysz, zanim rozpoczniesz podróż, i którym będziesz się kierował. Musisz także mieć odwagę i wiarę, by wystartować bez gwarancji na sukces. W trakcie podróży musisz być przygotowany na nieustanne korekty kursu. A przede wszystkim musisz postanowić, że nie zrezygnujesz, dopóki nie osiągniesz celu.
Wystartuj
Jest dwanaście kroków, które powinieneś zrobić na drodze do szczęścia, bogactwa i dobrobytu większego, niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś. Dzięki nim możesz całkowicie kontrolować swoje życie, uaktywnić siłę umysłu, stać się tym, kim chcesz, i zwiększyć prawdopodobieństwo dotarcia do celu na czas.
Z tej książki nauczysz się, jak:
• określić, kim jesteś i czego pragniesz,
• obrać jasny, mierzalny cel, który będziesz mógł forsować,
• stworzyć szczegółowy plan wypracowywania sukcesu,
• zdobyć niezachwianą pewność siebie, która pozwoli ci wystartować
• utrzymać kurs mimo nieuniknionych problemów, przeszkód i turbulencji.
Poznaj prawa rozwoju życiowego i zawodowego, jakich uczy Brian Tracy, a rozwiniesz i w pełni wykorzystasz swój potencjał.
***
Brian Tracy zajmuje się tym, co dla menedżera czy właściciela firmy jest najważniejsze – jego osobistymi cechami i umiejętnościami, bez których sukces będzie wyłącznie dziełem przypadku. Jasne określenie celu, odwaga, pracowitość, wytrwałość – to cechy zarówno dobrego pilota, jak i dobrego menedżera. Książka o nich opowiada, a co ważniejsze – skutecznie motywuje do tego, by je w sobie wyrobić.
Jan Dworak, producent filmowy i telewizyjny, dziennikarz, były prezes Telewizji Polskiej
Brian Tracy podsuwa uniwersalne rady jak osiągnąć sukces, wierząc, że chcieć to móc. Posługuje się przy tym prostą i silnie przemawiającą do wyobraźni metaforą życia jako podróży. Albert Einstein powiedział kiedyś, że życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę, trzeba jechać do przodu. Z Brianem Tracy idziemy z duchem czasu, przesiadamy się na samolot i dostajemy Plan lotu. Bo, rzeczywiście, dziś bez planu daleko się nie zajedzie.
Jan Krzysztof Bielecki, polityk i ekonomista, w latach 2003–2010 prezes zarządu Bank Pekao S.A.
Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów.
Brian Tracy
Zjedz tę żabę! to książka dla ludzi biznesu, to prawdziwe vademecum podnoszenia wydajności pracy i osiągania z niej zadowolenia.
Ta przekonująca metafora, „ogromna żaba” czekająca na zjedzenie, to twoje największe, najważniejsze zadanie, z którego realizacją będziesz prawdopodobnie zwlekać, jeśli nie zajmiesz się nim od razu. Jest ona również tym zadaniem, które w danym momencie może mieć najkorzystniejszy wpływ na twoje życie i pomóc ci w szybkim osiągnięciu oczekiwanych rezultatów. Rozpoczęcie pracy od połknięcia „żaby” gwarantuje przez cały dzień poczucie zadowolenia wynikające ze świadomości, że już nic gorszego nie może ci się dzisiaj przytrafić.
Dwadzieścia jeden opisanych tu metod osiągania sukcesu ma za cel poprawę ogólnej wydajności i wzmocnienie twojej pozycji w pracy. Wiele z podanych w książce pomysłów można też zastosować w życiu prywatnym. Obecne wydanie zostało uaktualnione w częściach dotyczących rozwoju techniki, jaki nastąpił od pierwszego wydania w roku 2001.
***
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów w dziedzinie zarządzania za-sobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego. Ponad 1000 firm na świecie skorzystało już z jego wykładów.
Pocałuj tę żabę to książka napisana wspólnie przez Briana Tracy i jego córkę, Christinę Tracy Stein, która jest wziętym psychoterapeutą. Nawiązują oni do tematu „żab w naszym życiu”, ale tym razem chodzi o nieco inne sprawy.
Punktem wyjścia jest znana bajka o księżniczce całującej żabę, która zamienia się w pięknego księcia. Żaba uosabia tu wszelkie negatywne myśli, emocje i postawy, które utrudniają nam albo zupełnie uniemożliwiają osiągnięcie szczęścia, spokoju oraz sukcesów w pracy i w życiu prywatnym. Autorzy analizują przyczyny negatywnych cech, myśli i emocji, które są zmorą wielu ludzi, pomagają w odkryciu ich źródeł i podają konkretne środki zaradcze.
Książka zawiera też szereg ćwiczeń, które warto zastosować, aby raz na zawsze zostawić za sobą „żaby naszego życia” i osiągnąć szczęście i równowagę duchową.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.
Dowiesz się z niej, jak:
• Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego.
• Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.
• Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.
• Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.
• Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii.
• Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
I wiele, wiele więcej.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich – czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny!
Ta książka jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi.
W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz – za każdym razem.
Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym?
To urok osobisty – umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy.
Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się „urodzić”, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni.
Brian Tracy i Ron Arden – autorytety w dziedzinie sukcesu osobistego i zawodowego – pomogli tysiącom ludzi osiągnąć rzeczy, o których ci nawet nie śmieli marzyć: bogactwo, karierę, udane związki i jeszcze więcej – wszystko to, co możemy zyskać dzięki urokowi osobistemu. W tym fantastycznym poradniku Tracy i Arden odkrywają przed nami tajemnice uroku osobistego i pokazują, co sami możemy zrobić, żeby stać się bardziej czarujący – w jednej chwili!
Potęga osobistego uroku zmieni twoje życie, bo dzięki tej książce nauczysz się, jak:
- przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania,
- uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel,
- udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, które dadzą odczuć innym, że jesteś na nich skupiony,
- układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje,
- radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne,
- rozkręcić interes i dostać awans w pracy,
- i wiele, wiele więcej!
W Potędze osobistego uroku znajdziesz szczegółowe objaśnienia, jak najbardziej czarujący ludzie udoskonalili swoje umiejętności, od prowadzenia rozmów z klientami po wejście na głębsze poziomy empatii dla swoich przyjaciół i bliskich oraz zrozumienia ich. Znajdziesz tu konkretne metody, które należy zastosować, żeby oczarować i mężczyznę, i kobietę.
BRIAN TRACY jest jednym z najlepszych trenerów sukcesu na świecie. Pracuje jako konsultant, trener i mówca dla ponad tysiąca firm. Ponad milion przedsiębiorców nauczyło się od niego sprzedaży, marketingu, negocjacji i perswazji. Jest autorem wielu bestsellerów na temat sukcesu osobistego i zawodowego, między innymi Focal Point, Eat That Frog! (Zjedz tę żabę!) oraz Goals. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
RON ARDEN, były aktor i reżyser, jest dzisiaj czołowym trenerem profesjonalnych mówców. Jego klienci to między innymi wielkie korporacje; urzędy miejskie, stanowe oraz agencje rządowe; politycy; dyrektorzy; postacie medialne oraz wiele innych osób i instytucji. Mieszka w San Diego w Kalifornii.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.
Przywództwo
Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Dowiedz się, jak:
- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić w organizacji poczucie celu;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;
Zarządzanie czasem
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego.
Dowiedz się, jak:
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Negocjowanie
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych.
Dowiedz się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- oraz klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.
Delegowanie & kontrolowanie
Zarządzaj zespołem efektywnie.
Dowiedz się, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Motywowanie
Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy.
Dowiedz się, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego.
Strategia biznesowa
Naucz się myśleć bardziej efektywnie i podejmuj lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Dowiedz się, jak:
- zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego;
- wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych;
- zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii;
- mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
Sukces osobisty
Nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników.
Dowiedz się, jak:
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
Zarządzanie sprzedażą
Bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze.
Dowiedz się, jak:
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców.
Perspektywa zmian jest z jednej strony ekscytująca, z drugiej strony budzi pewne obawy. Ale to właśnie one stanowią klucz do sukcesu, bogactwa i prawdziwej satysfakcji w życiu osobistym i zawodowym. W Przemianie Brian Tracy pokazuje, jak dosłownie stworzyć siebie na nowo – odkreślić przeszłość grubą kreską i zacząć od nowa budować karierę i życie, o którym zawsze marzyłeś.
Ta książka podpowie ci, jak:
• zrozumieć, co jest dla ciebie naprawdę ważne,
• przejąć kontrolę nad swoją karierą – raz na zawsze!,
• znaleźć wymarzoną pracę,
• zmienić nieoczekiwane, pozornie negatywne zdarzenia w możliwości rozwoju,
• podnieść swoje zdolności zarobkowe
• nabrać pewności siebie i podejmować ryzyko oraz stanowcze kroki, które mogą przynieść prawdziwe korzyści.
Cieszący się międzynarodowym uznaniem ekspert psychologii sukcesu, Brian Tracy, pomógł tysiącom ludzi w stworzeniu nowego ja – tak jak sam ciągle tworzył siebie na nowo, dzięki czemu doszedł do olśniewających rezultatów w swoim życiu i karierze. Przedstawiona w książce siedmiostopniowa metoda Tracy’ego da ci przede wszystkim pewność siebie, potrzebną, by tak jak on spojrzeć śmiało w przyszłość, podejmować ryzyko i stworzyć dla siebie inspirujące nowe życie.
W naszym stale zmieniającym się świecie sukces i prawdziwe szczęście znajdą tylko ci, którzy nie tylko potrafią się zmienić, ale opanują tę umiejętność do perfekcji i staną się mistrzami zmian.
Jak pisze Tracy, dysponujesz jedyną w swoim rodzaju mieszanką talentu, wiedzy, umiejętności, doświadczenia i ambicji. Kiedy odkryjesz swoje wyjątkowe zdolności, droga do nowego życia stanie przed tobą otworem. Przedstawia sprawdzony siedmiostopniowy proces, który możesz wykorzystać w każdym wieku i na każdym etapie, aby świadomie wykreować pozytywne zmiany w twoim życiu. Te siedem kluczowych kroków to:
• Ponowna ocena - kiedy i w jaki sposób możesz spojrzeć z dystansu na wszystko, co ma wpływ na twoje życie.
• Ponowne przemyślenie - nauka zadawania właściwych pytań, dotyczących danej sytuacji.
• Reorganizacja - usprawnienie każdego aspektu życia zawodowego i osobistego, by osiągnąć maksymalną efektywność.
• Restrukturyzacja - gospodarowanie swoim czasem, energią, pieniędzmi i innymi zasobami, tak by przeznaczyć je na realizację priorytetów.
• Przeprojektowanie - uproszczenie wszystkich procesów i delegowanie zadań
• Tworzenie siebie na nowo – co zrobiłbyś inaczej, gdybyś mógł (lub musiał) zacząć życie i karierę od zera?
• Odzyskiwanie kontroli. Uświadom sobie, że to ty i tylko ty masz kontrolę nad swoim życiem i przeznaczeniem. Ta kontrola nie jest ciężarem, przeciwnie – to największy dar, który pomoże ci odmienić życie.
O AUTORZE
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.
Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:
radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu.
Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Ustalenie strategii biznesowej umożliwia jasne określenie priorytetów, przygotowanie zasobów oraz otrzymanie rezultatów lepszych niż kiedykolwiek wcześniej. Być może wydaje się to skomplikowane, lecz Brian Tracy wie, jak sprawić, by stało się to proste. W tej praktycznej książce autor dzieli się z czytelnikami ważną wiedzą dotyczącą strategicznego planowania.
Dowiesz się z niej, jak:
• Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego.
• Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.
• Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.
• Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.
• Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii.
• Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
I wiele, wiele więcej.
Przedstawiając jako przykłady historie zarówno Aleksandra Wielkiego, jak i IBM czy General Electric, Tracy przedstawia sprawdzone sposoby maksymalizowania szans i zwiększania ROI. Strategia biznesowa to niewielka rozmiarem, lecz pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Nie pozwól, by zraziła cię wymagająca gospodarka ani ostra konkurencja. Nowatorskie i osiągające duże zyski firmy bujnie kwitną nawet w skrajnie trudnych warunkach. Twoje przedsiębiorstwo może być jedną z nich dzięki książce A teraz... stwórz wielką firmę!. Znajdziesz w niej podstawową wiedzę o tym, jak osiągnąć sukces, pochodzącą od dwóch biznesowych guru i uznanych publicystów – Marka Thompsona i Briana Tracy. Autorzy zapoznają czytelnika z prostymi i skutecznymi strategiami służącymi rozwojowi przedsiębiorstwa.
Książka pełna jest przemyśleń zaczerpniętych z bezpośrednich – twarzą w twarz – wywiadów ze światowymi liderami biznesu (wśród rozmówców znaleźli się: Tony Hsieh z Zappos, Richard Branson z Virgin Brands, Ingvar Kamprad z IKEI, Charles Schwab i wielu innych). Autorzy eksplorują bogactwo pomysłów i praktycznych rozwiązań, aby wyodrębnić podstawowe elementy tworzące świetnie prosperujące organizacje. Poprzez wskazówki „krok po kroku” oraz przekonujące przedstawienie omawianych zagadnień z szerszej perspektywy wyjaśniają, jak:
Zostać wielkim liderem – i sprawić, by każdy w twoim otoczeniu osiągał nadzwyczajne rezultaty Opracować doskonały biznesplan – i nadać twojej firmie strukturę, która zmaksymalizuje wszystkie zasoby Otaczać się wspaniałymi ludźmi, zmotywowanymi, by dawać z siebie to, co najlepsze Proponować świetne produkty lub usługi – dzięki dokładnemu określeniu potrzeb na rynku Obmyślić genialny plan marketingowy – i zapewnić firmie pozycję wybitnego usługodawcy Osiągnąć jeszcze wiele innych sukcesów! Nie znajdziesz w tej książce żadnej teorii, tylko praktyczne wskazówki, do których możesz się natychmiast zastosować, oraz proste wyjaśnienia, jak oceniać postępy na każdym etapie rozwoju. Jasne strategie, inspirujące przykłady, osobiste wywiady i pouczające lekcje z rzeczywistych sytuacji składają się na jedną z najważniejszych książek na temat biznesu, jaka kiedykolwiek mogła trafić w twoje ręce.
Podczas gdy twoi konkurenci ratują skórę, tnąc koszty i redukując personel, warto pamiętać, że wielu znakomitych liderów i wiele najlepiej prosperujących firm działało w czasie spadku koniunktury i totalnego krachu. Nadeszła idealna pora, by przekształcić twoje przedsiębiorstwo w kwitnącą, wielką spółkę, z którą inni będą chcieli nieustannie współpracować.
O AUTORACH:
MARK THOMPSON, współautor bestsellera Jak osiągnąć trwały sukces, to przedsiębiorca seryjny, który sprzedał swoją ostatnią spółkę za 100 milionów dolarów i dziś uczy kadry zarządzające, jak kierować rozwijającymi się przedsiębiorstwami. Thompson jest inwestorem spekulacyjnym, nazwanym przez magazyn „Forbes” współczesnym królem Midasem. Pełnił funkcję głównego menedżera ds. doświadczenia klienta w firmie Schwab, podlegając bezpośrednio jej założycielowi, Charlesowi Schwabowi, i był dyrektorem wielu przedsiębiorstw, w tym Best Buy i Korn Ferry. Jest członkiem zarządu Instytutu „Leader to Leader”, założonego przez Petera Druckera, i gościnnym stypendystą Uniwersytetu Standforda. Mieszka na Manhattanie i w Dolinie Krzemowej.
BRIAN TRACY to jeden z wybitnych autorytetów w USA w dziedzinie potencjału ludzkiego i osobistej wydajności. Poza tym, że odnosi nadzwyczajne sukcesy jako przedsiębiorca, co roku prowadzi dynamiczne i porywające prelekcje dla tysięcy ludzi w spółkach takich jak IBM, Ford, Federal Express, Hewlett-Packard, Pepsi, Northwestern Mutual i setkach innych na całym świecie. Napisał liczne książki, w tym bestseller Jak przewodzą najlepsi liderzy oraz Zjedz tę żabę. Jest także autorem i narratorem wielu popularnych programów audio. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia.
Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia!
Dowiedz się jak:
- wyznaczać wielkie cele,
- postanowić, że będziesz bogaty,
- przejąć kontrolę nad swoim życiem,
- myśleć jak geniusz,
- uwolnić potencjał swojego umysłu,
- doładować mocą swoje myślenie,
- wykreować swoją przyszłość,
- ciesz się życiem.
Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu!
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował około 22 biznesami z różnych branży. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Prezentacje, przemowy i seminaria Briana są dostosowane i przygotowane dla wszystkich odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Pracował z ponad 500 korporacjami, udzielił ponad 2 000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!
Autorem książki jest uznany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa.
Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:
- siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,
- ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania,
- jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną,
- jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi,
- praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,
- skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,
- co mówić, gdy klient narzeka na cenę,
- dlaczego „pomyślę o tym” oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów,
- 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji,
- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji”,
- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują zakupu,
- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,
- jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści,
- i dużo, dużo więcej!
Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne idee i techniki. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.
***
Książka Nieograniczony sukces w sprzedaży zawiera wszelkie wskazówki, narzędzia i techniki niezbędne do tego, aby przenieść swoje wyniki sprzedaży na wyższy poziom. Jeśli tylko z nich skorzystasz, gwarantuję, że odniesiesz sukces.
– Todd Duncan, autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, autor książki Pułapki czasu. Sprawdzone strategie dla zapracowanych handlowców
***
BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej.
W Mów i zwyciężaj Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania – i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi.
Dowiesz się i nauczysz jak:
• stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy,
• od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności,
• wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających,
• przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego,
• zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania,
• radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności,
• kończyć z mocą, autorytatywnie.
Treść audiobooka wykracza poza podstawowe informacje na temat wystąpień publicznych. Zdradza ona tajniki wywierania maksymalnie skutecznego wpływu własnymi słowami i prezentacjami, które pozwolą ci nie tylko skutecznie się komunikować, ale także w mistrzowski sposób zmieniać zdanie innych osób na tematy o krytycznym znaczeniu dla twojego sukcesu.
Audiobook zawiera specjalny, dodatkowy rozdział o wygłaszaniu przekonujących prezentacji handlowych – pomoże ci przyspieszyć karierę zawodową, zyskać szacunek innych i osiągnąć najważniejsze cele!
***
Jeśli chcesz być świetnym i inspirującym mówcą, twoim celem jest nauka pod kierunkiem najlepszych z najlepszych. Brian Tracy jest megagwiazdą sceny. Należy go słuchać z uwagą, gdy uczy krok po kroku, jak wyjść z niebytu i znaleźć się wśród najlepszych w dziedzinie zawodowego przemawiania. Nikt nie potrafi zrobić tego lepiej niż Brian.
–Mark Victor Hansen, współtwórca bestsellerowej serii Chicken Soup for the Soul®, współautor książki Jednominutowy milioner
***
Jeszcze raz Brian Tracy stworzył przebój. W „Mów i zwyciężaj” ten mistrz sceny pozwala dogłębnie przyjrzeć się tematowi i udziela cennych wskazówek.
– Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera
***
Brian Tracy jest jednym z odnoszących największe sukcesy na świecie mówców i konsultantów z dziedziny rozwoju osobistego i zawodowego. Przemawia co roku do ponad 250 000 osób. Jego firma Brian Tracy International, z siedzibą w San Diego, ma przedstawicielstwa działające w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 31 innych krajach. Jest autorem bestsellerów, m.in. Zjedz tę żabę! oraz Pocałuj tę żabę!, a także Psychologia sprzedaży i Zamknij się i działaj!. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni?
Ponieważ są pewni siebie!
- Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać?
- Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach?
Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia.
Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją „mentalną kondycję”, myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć.
Nauczysz się, jak:
- określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał;
- wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia;
- przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój;
- zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność;
- zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć;
- osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości.
Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz.
O KSIĄŻCE
Brian Tracy jest mistrzem pojmowania i nauczania samorozwoju. W tej bezcennej książce odkrywa przed tobą klucz do drzwi sukcesu i spełnienia – uwierz w swój potencjał. Przyjmij jego nauki, a z pewnością zrealizujesz swoje cele.
Denis Waitley, autor Psychologii sukcesu
Brian wciąż wpływa na życia wszystkich swoich uczniów. Niniejsza książka zapewnia logiczną mapę, której może użyć każdy, aby zmaksymalizować swój prawdziwy potencjał.
Joseph Sherren, autor iLead: Five Insights for Building Sustainable Organizations
Kiedy Brian Tracy pisze nową książkę, rzucam wszystko i zaczyna czytać. Wszyscy potrzebujemy mądrych lekcji na temat rozwijania większej pewności siebie i dążenia do ambitnych celów. Ta książka przyczyni się do znaczącej zy na lepsze w twoim życiu.
Pat Williams, starszy wiceprezes Orlando Magic i autor Leadership Excellence
Brak pewności siebie podkopuje twoje poczucie własnej wartości i paraliżuje produktywność. W tej książce Brian Tracy dzieli się sekretami rozwijania i utrzymywania wysokiego poziomu pewności siebie – abyś mógł prowadzić najwspanialsze życie!
Kristin Arnold, autorka Boring to Bravo: Proven Presentation Techniques to Engage, Involve, and Inspire Your Audience to Action
Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe "działania do przećwiczenia". Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody do osiągnięcia sukcesu.
Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z Twoją sprzedażą.
***
Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w Polsce.
- Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla przywódców – także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie.
Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do lekcji, które zostały umieszczone, w przejrzysty sposób, w każdym rozdziale, oraz materiałów, które Gandalf przekazuje swojemu uczniowi, niczym czarodziej tajemną wiedzę.
Gratulacje! – powiedział, wciąż szczerząc się w serdecznym uśmiechu. Uścisnął mi rękę i poklepał po plecach. Coś mi się zdaje, że zaczynamy nową przygodę i będziemy się od tej chwili znowu częściej spotykali. - Fragment książki
*****
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym.
Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposóbów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży.
Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament.
"Polecamy tę książkę wszystkim tym, którzy stale dążą do rozwoju swoich kompetencji. Uczestnicy dotychczasowych spotkań w Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku znają obu autorów i wiedzą, jak ich wiedza i doświadczenie pomagają w rozwoju biznesu. Sami też dobrze znamy jakość i efektywność programów rozwojowych oferowanych w Polsce przez Brian Tracy International". - Kredyt Bank S.A. – oficjalny partner książki
*****
Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego.
Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?