 
    Strategia biznesowa
audiobook
                                            - 
                        Autor: Brian Tracy
- ISBN: 978-83-8087-180-9
- EAN: 9788380871809
- Oprawa: Kartonowa
- Wydawca: MT Biznes
- Format: 125x140x6mm
- Język: polski
- Seria: BIBLIOTEKA SUKCESU BRIANA TRACY
- Liczba stron: 1
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
- 
                    
                    Brak ocen
- 
                    23,56złCena detaliczna: 29,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej  dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.
Dowiesz się z niej, jak:
•             Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego.
•             Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.
•             Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.
•             Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.
•             Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii.
•             Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
I wiele, wiele więcej.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
        
     
