KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Blogowanie

Blogowanie

  • ISBN: 9788301169329
  • EAN: 978830116932901
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Format: 14.3x20.5cm
  • Język: polski
  • Seria: MEDIA CYFROWE
  • Liczba stron: 208
  • Rok wydania: 2012
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 38,45
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,75
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Blogowanie – mimo że uprawiane jest dopiero od około 10 lat – ma głęboki wpływ na współczesny Internet. Książka pozwala dokładne przyjrzeć się temu zjawisku. Autorka, jednocześnie bloger i badacz – analizuje ciekawe przykłady, które pokazują, jak blogi i pokrewne im gatunki zmieniają współczesne media i komunikację. Blogi polityczne, dziennikarstwo obywatelskie, blogi-dzienniki czy blogi konsumenckie umożliwiają nie tylko prezentację treści i ekspresję emocji autorom, ale również czytelnicy stają się współtwórcami. Blogi mają zarówno potencjał emancypacyjny, czego wymownym przykładem jest dynamizm irańskiej i chińskiej blogosfery pomimo wysiłków władz na rzecz ograniczania wolności słowa, jak i niebezpieczny potencjał ułatwiania inwigilacji i nadzoru. Blogu, podobnie jak noża lub wszelkiego innego narzędzia, można używać w dobrym albo w złym celu. Jeżeli wiemy, jak go używać i jak jest używany, możemy pomóc w kształtowaniu przyszłości. (fragment tekstu)
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj