KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Biznes a ochrona konkurencji

Biznes a ochrona konkurencji

  • Autor: Fornalczyk Anna
  • ISBN: 9788375260403
  • EAN: 9788375260403
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.7x24.1cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 220
  • Rok wydania: 2010
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 60,34

     zł

    69,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
Książka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutków regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: - Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? - Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku? - Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji? - Jakie warunki muszą być spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego? W książce przedstawiono i omówiono regulacje i orzecznictwo antymonopolowe Unii Europejskiej oraz adekwatne opisy doświadczeń firm prowadzących działalność w Unii, w tym również w Polsce. Zaprezentowano ekonomiczne uzasadnienie prawa konkurencji, odwołując się do podstaw mikroekonomii i nauk o zarządzaniu. Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE