KATEGORIE [rozwiń]

Bitkowska Agnieszka

Okładka książki Relacje jako kapitał organizacji

40,00 zł 32,39 zł


Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji. W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej. Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.
Okładka książki Zarządzanie procesowe we współcz. organ. DIFIN

60,00 zł 46,11 zł


Przedstawiona monografia jest ważnym, potrzebnym i bardzo aktualnym wydawnictwem. Książka przedstawia problematykę zarządzania procesowego w organizacji wobec globalizującej się gospodarki w sposób kompetentny, spójny, syntetyczny i jednocześnie komunikatywny. Układ książki jest zwarty, logiczny oraz zrozumiały. Dzięki temu jest godna polecenia. Bezsprzecznymi walorami przedstawionej monografii jest ważność problematyki, bogaty materiał zarówno bibliograficzny i empiryczny, a nadto wysoka wartość naukowa oraz aplikacyjna.
Okładka książki Od klasycznego do zintegrowanego zarządzania...

99,00 zł 72,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W kontekście pojawiających się nowych wyzwań otoczenia: gospodarki opartej na wiedzy, czwartej rewolucji technologicznej zagadnienia zarządzania procesowego w organizacji wymagają odmiennego podejścia. Stąd głównym celem monografii jest wykazanie przyczyn i sposobów ewolucji od klasycznego do zintegrowanego zarządzania procesowego we współczesnych organizacjach, przy jednoczesnym uwzględnieniu triady procesy–projekty–wiedza. Rezultatem prowadzonych prac jest pogłębienie oraz uporządkowanie problematyki z zakresu klasycznego zarządzania procesowego oraz jego ewolucji w kierunku zintegrowanego zarządzania procesowego. W prezentowanej monografii obok aspektów teoretycznych pojawiają się też aspekty empiryczne. Zostały przedstawione wyniki badań na świecie oraz w Polsce, realizowanych przez Autorkę w latach 2012–2018, a także studia przypadków polskich i niemieckich przedsiębiorstw. Zaprezentowane rozważania i wyniki badań to praktyczne wskazówki, które mogą stanowić inspirację dla kadry zarządzającej do podjęcia działań w kierunku budowy zintegrowanego zarządzania procesowego. Autorka postawiła przed sobą zadanie polegające na wypełnieniu luki poznawczej w obszarze zintegrowanego zarządzania procesowego, wskazując na unikalność triady: procesy, projekty, wiedza.(...) Praca stanowi zwartą całość, pogłębione i uporządkowane studium z zakresu klasycznego i zintegrowanego zarządzania procesowego. Na szczególne podkreślenie zasługują autorskie badania naukowe przeprowadzone przez Autorkę. Prof. dr hab. E. Bojar O dużej wadze i aktualności problematyki opracowania decyduje przede wszystkim nienadążanie współcześnie stosowanych instrumentów (koncepcji, metod i narzędzi) zarządzania procesowego za zmianami w samej organizacji (przedsiębiorstwie czy instytucji) i jej otoczeniu. (...) Taka sytuacja skłania do poszukiwania rozwiązań łączących różne instrumenty wspierające zarządzanie procesowe, licząc na efekty synergiczne i zmierzając w kierunku zintegrowanego zarządzania organizacją. Z tych względów dobór problematyki podjętej w opracowaniu uważam za zasadny i trafny, ale także ważny pod względem praktycznym. Prof. dr hab. S. Nowosielski Z obszernych i erudycyjnych rozważań zawartych w rozdziałach monografii Autorka stara się wyprowadzić wniosek o konieczności odejścia od wąsko rozumianego zarządzania procesami do szerszej koncepcji tzw. zintegrowanego zarządzania procesowego. Prof. dr hab. inż. M. Trocki
Okładka książki Wybrane koncepcje zarządzania przedsiębiorstwem

62,00 zł 39,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

„Celem monografii jest wdrożenie Czytelników do myślenia kategoriami koncepcji za-rządzania oraz pokazanie istoty kierunków ich rozwoju. Głównym kryterium doboru materiału prezentowanego w monografii była chęć zaprezentowania takiego zestawu koncepcji, które obejmowałyby koncepcje już dziś uznawane za klasyczne ale wciąż jeszcze wykorzystywane oraz koncepcje nowoczesne, będące efektem wprowadzania nowych podejść w naukach za-rządzania. W prezentowanej monografii przeważa podejście zarządcze do implementacji koncep-cji zarządzania. Autorki starają się łączyć myśl teoretyczna z sytuacjami występującymi w praktyce funkcjonowania organizacji. Poznanie problematyki zawartej w monografii może być pomocne w procesach zarzą-dzania przedsiębiorstwem i podejmowania codziennych decyzji. Monografia jest w szczegól-ności adresowana do studentów i doktorantów kierunków zarządzania i ekonomii uczelni róż-nych typów, a przede wszystkim uniwersytetów, osób podnoszących kwalifikacje z tego za-kresu oraz menedżerów pragnących pogłębić swoją wiedzę na temat koncepcji zarządzania.” Z Przedmowy Agnieszki Bitkowskiej i Elżbiety Weiss
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj