Chcecie spróbować branczu z kimanów? Marzycie o tym, żeby posmyrać smyrgońca i zmierzyć się z kosmicznymi piratami? A może śni Wam się kamień z bitą śmietaną z Cukierni na Końcu Drogi Mlecznej?
Kolejny komiks z serii o Berecie i Kapocie zabiera nas w zwariowaną międzyplanetarną podróż. Nasi znajomi złodziejaszkowie tym razem kradną... rakietę kosmiczną i z zawrotną prędkością przemierzają Drogę Mleczną.
W towarzystwie wiernego Czuj Czuja 75 Bety odwiedzają odległe planety i poznają przedziwne zwyczaje ich mieszkańców. Na szczęście inspektor Anton czuwa i po pokonaniu 70 tysięcy lat świetlnych niesforne prosiaki trafiają prosto do... ziemskiego więzienia.
Wydanie książki zostało współfinansowane w ramach programu Unii Europejskiej „Kreatywna Europa”.
* Bez cukru i dodatków (z wyjątkiem pączka)
* Odpowiednia dla czytelników o wzroście od 98 cm do 220 cm
Kolejny komiks z serii o Berecie i Kapocie, dwóch bardzo, baaardzo niegrzecznych prosiakach. Przebiegłych i podstępnych złodziejaszkach. Co tym razem przeskrobali? Lista ich przestępstw jest długa… Okradli szkołę, sklep, warzywniak i cukiernię. Oskubali cudze drzewo owocowe, zjedli transport arbuzów i odjechali cudzym kamperem. I... za każdym razem lądowali w więzieniu. A to za sprawą inspektora Antona, rasowego funkcjonariusza policji. W pierwszym komiksie pojawiał się i znikał, a właściwie bardziej znikał, w tym wreszcie dostał bardzo dużo rolę. Kto jest kim? Inspektor Anton: rasowy jamnik, z zawodu inspektor policji. Beret i Kapot: prosiaki, które nigdy nie zrozumieją, że kradzież nie popłaca. Czerwony Kapturek: z baśni braci Grimm, nie mamy pojęcia, jak się tu znalazł. Wszystko wymyśliła Majda Koren, a narysował Damijan Stepančič. Wydanie książki zostało współfinansowane w ramach programu Unii Europejskiej "Kreatywna Europa”.
Bogato ilustrowana książka ukazuje historię społeczności wydawniczej w nietypowy sposób – traktując osoby projektujące książki na równi z redaktorkami i redaktorami. Bo każda książka to rezultat wspólnej pracy jej autorki lub autora, redakcji wydawniczej i graficznej, projektanta, który przesądził o jej wyglądzie, czy nawet drukarza. Zawarte tu historie polskich wydawnictw pokazują nie tylko ich stronę organizacyjną i handlową, lecz także losy związanych z nimi ludzi. Mowa tu o wybitnych fachowcach i wizjonerach, którzy uczestnicząc w budowie Polski Ludowej, zderzyli się z jej totalitaryzmem. To także historia pracujących w okresie PRL-u na etatach w wydawnictwach grafików; wywiady z siedmiorgiem z nich także zamieszczono w książce.
Publikacja ma wiele autorek i autorów: ekspertek i bibliofilów, znających historię książki i księgarstwa. Mieści 17 rozdziałów poświęconych wybranym wydawnictwom, w rzeczywistości jednak liczba opisanych oficyn jest większa – często wydawnictwa łączyły się i przekształcały w nowe instytucje. Książka ta wypełnia ważną lukę w historii życia kulturalnego w Polsce.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?