Literatura beletrystyczna - beletrystyka psychologiczna, religijna i filozoficzna, powieści, opowiadania, science fiction, romans, thrillery, fantazja po te wszysztkie bestsellery zapraszamy do naszej księgarni internetowej Dobreksiazki.pl
Mamy naprawdę szeroki wybów i atrakcyjne ceny. Jest w czym wybierać. Zapraszamy.
Pierwsza pełna biografia legendy świata mody.NIEKWESTIONOWANY MISTRZ KRAWIECTWA, KREATOR I WIZJONER, KTÓRY ZREWOLUCJONIZOWAŁ ŚWIAT MODYTo on ubrał kobiety w tuniki, szmizjerki i spódnice bombki. Podziwiała go Coco Chanel, Elsa Schiaparelli nazywała go "jedynym projektantem, który ma odwagę robić to, co mu się podoba", Dior zaś, zachwycony jego warsztatem, mówił o nim: "Mistrz nas wszystkich". Mimo sławy i pozycji w świecie mody Cristóbal Balenciaga zawsze trzymał się z dala od ciekawskich oczu. Niektórzy dziennikarze powątpiewali w jego istnienie, nie znały go osobiście nawet jego najważniejsze klientki. Zawsze pozostawał w cieniu, niechętnie udzielał wywiadów. Tym cenniejszy jest ten kameralny portret wizjonera haute couture, stworzony na podstawie rozmów autorki z Florette Chelot, pierwszą pracownicą paryskiego domu mody Balenciagi i cenioną doradczynią mistrza. Florette była świadkiem niesłychanego sukcesu pierwszej kolekcji Balenciagi, pracowała dla niego od 1937 aż do roku 1968, kiedy projektant niespodziewanie zamknął firmę i wycofał się z branży. Dzięki tym wspomnieniom pierwsza pełna biografia Balenciagi jest żywą historią niezwykłego człowieka i obrazem czasów, w których rozkwitał jego geniusz.
Zaufała mu. Teraz płaci za to cenę...Kochałam mojego męża, doktora Drew Devlina, ale mnie zdradził. A teraz już nie żyje.Kiedy wkładam klucz do zamka i otwieram drzwi do luksusowego, nowego domu, który kupiłam za pieniądze z polisy ubezpieczeniowej Drew, jestem przekonana, że najgorsze dni mam już za sobą. Mój sekret jest bezpieczny i nie mogę się doczekać, by czerpać pełnymi garściami z nowego bogactwa i wolności.To wtedy poznaję przystojnego Rogera. Nie szukałam związku, ale kiedy spędzamy wieczory, sącząc wino na moim tarasie, zdaję sobie sprawę, że ten mężczyzna jest tym, czego teraz potrzebuję.Roger w niczym nie przypomina Drew, jest spontaniczny i romantyczny. A przede wszystkim jest szczery. Roger sądzi, że jestem zamożną, samotną kobietą. Myli się oczywiście, bo nie wie o mnie wszystkiego...Jednak pewnej nocy, kiedy leżymy przytuleni w łóżku, Roger mówi coś, co mrozi mi krew w żyłach. Przypuszczam, że zna prawdę o moim życiu, w którym byłam żoną lekarza.Zrobię wszystko, by moja przeszłość mnie nie dopadła... Ale czy Roger naprawdę jest tym, za kogo się podaje? Czy moje życie jest teraz w niebezpieczeństwie?Absolutnie trzymający w napięciu thriller psychologiczny, pełen oszałamiających zwrotów akcji, od bestsellerowego autoraŻony lekarza. Jeśli podobała ci sięZa zamkniętymi drzwiami,Zaginiona dziewczynaiDziewczyna z pociągu, uzależnisz się odWdowy po lekarzu.
Kiedy Hubert Połański dostaje zawiadomienie o morderstwie, nawet nie chce mu się wyjść z domu, szczególnie, że ma oczekiwany od dawna wolny dzień. Jest przekonany, że sprawa szybko się wyjaśni i znajdzie się dla niej banalne wyjaśnienie. Zawał, nieszczęśliwy wypadek, choroba. W jego miejscowości nigdy nie było morderstwa ani żadnych poważniejszych przestępstw. Tymczasem to właśnie tutaj pojawi się wyjątkowo bezlitosny sprawca mordujący bez żadnej logiki zupełnie zwyczajnych ludzi. Każdemu wbija sztylet w plecy i zawiązuje na szyi czerwoną kokardę. Nie pozostawia żadnych śladów. Nie wiadomo, czym się kieruje. Ofiary się nie znają, nie mają żadnych długów, kochanek, podejrzanych spraw. Śledztwa nie sposób nawet rozpocząć, bo wszystkie tropy prowadzą donikąd. A tymczasem ginie kolejna osoba. Kto będzie następny? Na mieszkańców pada wielki strach. Każdy może zginąć?Opowieść o pozorach, których nie da się utrzymać bez zapłacenia wysokiej ceny. O tajemnicach domagających się wyjaśnienia, a także o tym, jak czasem niewiele człowiek wie nie tylko o życiu sąsiadów, ale także własnym
Podążaj za Jezusem i zobacz, jak naucza i dokonuje cudów! Książeczka zawiera 60 naklejek wielokrotnego użytku i 5 wspaniałych scenek. Wielokrotnie przyklejaj i odklejaj naklejki, by odkrywać niesamowitą historię Jezusa. Książeczka do naklejania to pomysłowa i rozwijająca zabawa dla dzieci.
Anton Habicht jest funkcjonariuszem policji porządkowej. Zarobki ma nędzne, pracę jeszcze gorszą. Kiedy śledczy Matzke z policji kryminalnej proponuje mu współpracę, Habicht nie może uwierzyć we własne szczęście. Pomaga Matzkemu przy śledztwie w sprawie śmierci chłopca, którego znaleziono w zoo, na wybiegu dla niedźwiedzi.
W tym samym czasie w oddalonym o 35 km Neusalz (Nowej Soli) ginie kolejne dziecko; zwłoki kilkuletniego chłopca wyłowiono ze stawu. Prywatne śledztwo w tej sprawie, niezależne od policyjnego, prowadzi pewna hrabina. Czy te dwie zbrodnie są ze sobą powiązane, a jeśli tak, to kto za nimi stoi?
Dochodzenie w Glogau zatacza coraz szersze kręgi. Głównym podejrzanym okazuje się pewien Żyd, ale dla Habichta sprawa wcale nie jest oczywista. Z każdym mijającym dniem nabiera coraz silniejszego przeświadczenia, że jest tylko pionkiem w skomplikowanej grze, w którą wplątał go Matzke.
Święta Helena: skalista wysepka oddalona o tysiące mil od najbliższego wybrzeża, pilnie strzeżona przez brytyjską marynarkę wojenną. Nigdy nikt nie został zamknięty w bardziej odległym i niedostępnym więzieniu niż Napoleon Bonaparte po swojej klęsce pod Waterloo. W roku 1819 Markiza Delfina de Sabran i jej kochanek, znakomity pisarz Franois-Ren de Chateaubriand, odwiedzają cesarza na wyspie na krańcu świata, gdzie cesarz ostatnie lata swojego życia spędza w angielskim areszcie. Delfina, słynna kurtyzana, pragnie spotkać najwspanialszego mężczyznę swoich czasów, ale cesarz w niczym nie przypomina wyidealizowanego bohatera, którego spodziewała się spotkać, a wyspa okazuje się szara i brzydka, roi się od szczurów. Klątwa ostatecznej klęski Napoleona wydaje się przenikać ląd i powietrze, a legenda opowiedziana przez marynarza ostrzega odwiedzających, że "potwór z Korsyki" nie jest jedynym monstrum, które zamieszkuje to miejsce.Z jakim groźniejszym przeciwnikiem niż Napoleon będą musiały zmierzyć się ocalałe dzieci francuskiej arystokracji po miesiącach żeglugi? Podczas spotkania z cesarzem, który podbił całą Europę, wojskowym, którego szanowali nawet wrogowie, mężczyzną, przed którym ulegały kobiety, Chateaubriand i Delfina odkryją ku swemu przerażeniu, że potwory mogą mieć wiele twarzy."Alegoryczna opowieść ukazująca siły napędowe naszej cywilizacji - strach, władze i próżność"". El Periódico"Narracyjna sieć intryg i pełna napięcia opowieść o władzy, złu i tyranii". El Pas
Znani z klasycznych mitów bohaterowie stają przed nami jak żywi, opowiadając historie swojego życia. Najintymniej.Autor oddaje głos tym, za których wypowiadali się przez wieki aojdowie, poeci, uczeni."Kto wie, czy nie pisałem tej innej mitologii, mitologii osobnej, najpierw z myślą o dzieciach. Nigdy zresztą nie wierzyłem, że jakikolwiek świat dzieli się na opowieść dziecięcą i dojrzałą. Zostawmy go więc takim, jaki jest, dziecięcym i dorosłym. Prostym. W dodatku - sprowadzonym do nielicznych postaci i mitów. Jeżeli próba nowego języka - bliskiego poezji, lecz niebędącego poezją - wyda się Czytelnikom udana, nie będę się bronił przed uzupełnieniem tego baśniowego obrazka.Tymczasem jest on szczątkowy, poszczerbiony jak starożytna mozaika".(fragment wstępu)
Okoliczności zaginięcia Aureliana Chevaliera zostały wyjaśnione. Winni zostali ukarani. Ale czy na pewno? Charmaine wraca do Mulberry Heights pół roku po tragicznych wydarzeniach. Niepokoją ją niewiadome, których nikt nie chce wyjaśnić. Ponieważ nie może liczyć na pomoc służb ani przyjaciół, postanawia sama dokończyć śledztwo. Sytuację komplikuje nagła śmierć jednego z nauczycieli. Rozpoczyna się walka z czasem i osobą, która najwyraźniej postawiła sobie za cel wyeliminowanie wszystkich, którzy będą się mieszać w tę – zamkniętą przecież – sprawę. Kogo tak naprawdę trzeba się bać w Mulberry Heights?
Wierzysz, że zasługujesz na to, żeby spotykały cię dobre rzeczy? Czy byłabyś gotowa o nie zawalczyć, nawet jeśli w środku ciebie nadal tkwi ta mała dziewczynka, która się boi?Anda niewiele miała na starcie. Nie był to ani spokojny dom ani kochająca rodzina. Miała za to matkę alkoholiczkę i wybitny talent muzyczny, którego potencjału nie mogła wykorzystać, by wspiąć się na szczyty kariery.Teraz Anda jest dorosłą kobietą, której brakuje już sił do zmagania się z rzeczywistością. Próbując odnaleźć na nowo sens, decyduje się postawić na siebie i wrócić do pasji z młodości. Wraz z muzyką w życiu Andy pojawiają się wyzwania, które zmuszają ją do rozliczenia się z przeszłością i odkrycia siebie na nowo.Kojąca opowieść o dobrych ludziach, odnajdywaniu drogi do siebie i muzyce, która leczy najgłębsze rany. I o tym, że życie nie musi być idealne, żeby było dobre.
MOJA NAJLEPSZA PRZYJACIÓŁKA AMBER MA PROBLEMY SERCOWE.DOSŁOWNIE I W PRZENOŚNI.Najpierw Amber porzucił narzeczony, gdy powiedziała mu, że jest w ciąży. Potem dowiedziała się, że czeka ją droga i nieunikniona operacja serca.Przyszedł mi więc do głowy pomysł Pobierzemy się! Ubezpieczenie zdrowotne pokryje koszty operacji, ja pomogę przy dziecku, a złota obrączka na moim palcu sprawi, że rodzice - którzy chyba myślą, że jestem niezdolny do miłości - dadzą mi wreszcie spokój. Przynajmniej na jakiś czas.Po dwóch latach platonicznego szczęścia rozejdziemy się w swoje strony i powrócimy do bycia najlepszymi przyjaciółmi, jak wcześniej.Brzmi jak świetny plan, prawda? Też tak myślałem.Problem w tym, że zakochałem się w Amber. I w jej córeczce...
Dajcie się uwieść magii Orientu, czasem niełatwej do zaakceptowania, często szokującej, ale zawsze ciekawej.Libia w czasach pułkownika Kaddafiego to kraj rządzony żelazną ręką z zastraszonymi i zmanipulowanymi obywatelami.Istniały w nim instytucje, które do dziś szokują. Domy poprawcze dla dziewcząt i kobiet, które dopuściły się małżeńskiej zdrady lub uprawiały seks przedmałżeński. Matki mieszkały w nich ze swoimi pociechami, owocami grzechu. Przytułki dla dzieci z niepełnosprawnościami fizycznymi i umysłowymi, w których chowano je przed światem, by nie przynosiły hańby rodzinom.Autorka wraca do historii uwięzienia na ponad osiem lat bułgarskich pielęgniarek oskarżonych o zainfekowanie wirusem HIV pięciuset libijskich dzieci. Dzięki rozmowie z mężem głównej oskarżonej Valko z pierwszej ręki zna nieludzkie warunki w libijskich kazamatach, metody przesłuchań i stosowane tortury.Autorka przybliża też kulisy arabskiej chirurgii plastycznej, której sama dała się uwieść. Ze szczerością ujawnia swój błąd zakończony bolesną i długotrwałą rehabilitacją.Podczas jej pobytu przez Libię przeszła fala zamieszek na tle rasowym. Sama przypadkowo znalazła się w centrum rozruchów i ledwo uszła z życiem, a potem pomagała znajomym uniknąć rzezi lub internowania.Tym niebezpiecznym sytuacjom towarzyszyły również piękne chwile, ale niektóre sprawy warto ujawnić i napiętnować."Arabskie opowieści 3" kończą zapierającą dech w piersi libijską przygodę Tanyi Valko. Następna część będzie o Arabii Saudyjskiej.Tanya Valko to pseudonim absolwentki Uniwersytetu Jagiellońskiego. Była nauczycielką w Szkole Polskiej w Libii, a następnie przez dwadzieścia lat asystentką ambasadorów RP. Mieszkała w wielu krajach arabskich, w tym w Libii i Arabii Saudyjskiej, a następnie w Azji, w Indonezji. Po dwudziestu pięciu latach na obczyźnie, w 2018 r. zostawiła za sobą dyplomatyczne życie i wróciła do Polski."Arabskie opowieści. Historie prawdziwe" cz. 1, cz. 2 i cz. 3 to podsumowanie prawie piętnastoletniego pobytu autorki w Libii czasów Muammara Kaddafiego i idealne uzupełnienie arabskiej sagi.
Komisarza Deryłę gnębią demony przeszłości. Widuje zmarłych bliskich i ma wrażenie, że ktoś nieustannie go śledzi. Osuwa się na skraj szaleństwa, choć jego umysł stara się znaleźć logiczne wytłumaczenie. Czy to w ogóle możliwe? Przecież zmarli nie wstają z grobów...Tymczasem pewien mężczyzna włamuje się na cmentarz i masakruje świeżo pochowane zwłoki. Kiedy zostaje przyłapany na gorącym uczynku, dochodzi do makabrycznych wydarzeń.Czego poszukiwał w trumnie? Jaki ma związek z kolejnymi morderstwami?Wydaje się, że ktoś stoi za tymi wszystkimi wydarzeniami. Bóg? Diabeł? A może genialny mistrz zbrodni gotów rozpętać apogeum zła?Ta książka przysporzy wam dreszczy i wywoła gęsią skórkę. Mimo to nie będziecie potrafili się oderwać, dopóki nie poznacie prawdy. A ta przerazi was jeszcze bardziej.
W tomie drugim Paralipomenów Romana Witolda Ingardena prezentujemy notatki oraz szkice do jego rozprawy habilitacyjnej. Filozof stworzył w tym celu projekt, który zatytułował: Studia przygotowawcze do pracy o formalnej budowie przedmiotu. W jego skład weszły: Pierwsze notatki do pracy O względnych i bezwzględnych cechach przedmiotu; Drugie notatki do pracy O względnych i bezwzględnych cechach przedmiotu; Szkic pracy O względnych i bezwzględnych cechach przedmiotu; Szkic do rozprawy O względnych i bezwzględnych cechach przedmiotu; Szkic do rozprawy O przedmiocie i jego cechach; Szkic do rozprawy W sprawie tożsamości przedmiotu. Pamięci Adolfa Reinacha. Niniejsze rozprawki oraz szkice złożyły się pośrednio na powstanie habilitacji filozofa: Essentiale Fragen. Ein Beitrag zu dem Wesensproblem, opublikowanej w języku niemieckim w "Jahrbuch fr Philosophie und Phnomenologische Forschung". We "Wprowadzeniu" do niniejszego tomu przedstawiamy niezwykle ciekawą i nieznaną dotąd historię habilitacji i przewodu habilitacyjnego filozofa. Pokazuje ona dokładnie, jak ciężko było w tamtych latach uzyskać w Polsce awans naukowy, a później pracę na wyższej uczelni, nawet Ingardenowi, jako uczniowi Husserla. Nie wystarczyło posiadać doktorat Uniwersytetu Fryburskiego, trzeba było przejść trudne kolokwium habilitacyjne we Lwowie.Tom drugi Paralipomenów skierowany jest zarówno do specjalistów, interesujących się zagadnieniem tożsamości przedmiotu, przede wszystkim w ujęciu Ingardena. Student znajdzie w tym tomie niezwykle interesujące informacje o formacji naukowej Ingardena. Mamy nadzieję, że proces ten został przez nas dość dokładnie opisany. Doświadczenie habilitacyjne Ingardena stanowi też doskonały przykład dla zwolenników przywrócenia i odbywania na drodze naukowej procesu habilitacyjnego.
W tomie pierwszym Paralipomenów Romana Witolda Ingardenapublikujemy nieznane dotąd jego prace archiwalne. Są to: "Dialog o dziele literackim", pierwszy, toruński manuskrypt rozprawy O dziele literackim, a także dwie serie wykładów akademickich filozofa poświęconych dziełu literackiemu. Oryginalne prace Ingardena zostały poprzedzone "Wstępem", w którym opisujemy krótko tematykę kolejnych tomów Paralipomenów oraz obszernym "Wprowadzeniem", w którym przedstawiamy historię prac filozofa nad dziełem literackim. Każda z zamieszczonych w I tomie prac zawiera również krótkie omówienie treści. Wybór prac z zakresu badań Ingardena nad dziełem literackim był dla nas oczywisty. Dzieło literackie, które ukazało się po raz pierwszy w 1931 roku w języku niemieckim, a w języku polskim dopiero w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku, stanowi największe, obok Sporu o istnienie świata, osiągnięcie filozofa. Wykracza ono poza samą filozofię i znajduje do dnia dzisiejszego uznanie w oczach językoznawców. Ingarden pracował nad dziełem literackim przez wszystkie lata swojej twórczości naukowej. Był to temat nieustannie zgłębiany przez niego. Filozof wciąż rozszerzał zakres swoich badań, jednocześnie dzieląc się uzyskanymi wynikami ze studentami. Dotychczas, poza publikacją prac filozofa w tym zakresie, nie opracowano historii tych badań. W naszym "Wprowadzeniu" pragniemy zapełnić powstałą lukę. Mamy nadzieję, że przygotowana przez nas publikacja trafi zarówno do naukowców, zainteresowanych badaniami Ingardena nad dziełem literackim, jak i studenta, który będzie mógł zacząć zgłębiać swoją wiedzę o tym niezwykle interesującym obszarze badań naukowych.
Tytuł książki nie jest oryginalny. Pitaval to nie tylko nazwisko słynnego prawnika francuskiego, który w roku 1734 zapoczątkował w Paryżu serię słynnych wydawnictw pod tytułem Causes célčbres et intéressantes, obejmującą opisy głośnych procesów karnych. To także wywodząca się z czasów tego właśnie wydawcy potoczna nazwa zbioru opisów procesów karnych. Tytuł nie jest oryginalny jeszcze z innego powodu. W Polsce opublikowano już liczne pitavale pióra Stanisława Szenica, Wandy Falkowskiej, Kazimierza Larskiego, Barbary Seidler, Mieczysława Szerera, by wymienić tylko niektóre. Pitaval krakowski jest nawiązaniem do tej serii. Opisane zostały sprawy rozpatrzone tylko do 1939 r. Decydowała o tym konieczność zachowania dystansu czasowego. Są jednak - zdaniem autorów - pewne różnice dzielące tę książkę od innych pitavali. Chodzi przede wszystkim o dobór tematu. Zamierzeniem autorów było zebranie takich spraw sądowych, które w pewnym okresie były najgłośniejsze, które - choć czasem nie przedstawiały zagadek kryminalnych - świadczyły o ówczesnym układzie stosunków społecznych i stopniu rozwoju kultury społeczeństwa. Jest to zbiór spraw krakowskich, a więc tych, które rozegrały się w mieście Krakowie i które były rozpoznawane w zasadzie przez sądy krakowskie. W obręb pracy weszły tylko procesy kryminalne. Tak się już bowiem utarło, że pitavale to zbiory takich właśnie procesów. Opisywane procesy sądowe zostały przedstawione na tle środowiska krakowskiego, połączone z ówczesnymi wydarzeniami i ukazane w scenerii starego Krakowa. W związku z tym nieuniknione stało się niekiedy wyrażenie własnego poglądu krytycznego na dotychczasowy sposób interpretacji historycznej lub prawniczej opisywanych zdarzeń.
Piękna, barokowa adaptacja "Drakuli" Brama Stokera. Ktoś powiedziałby, że kolejna...ale takiej adaptacji jeszcze u nas wydano. Malarskie, pełne rozmach artystyczne plansze. Groza i strach mają tu naprawdę wielkie oczy, chociaż chwilami opowieść Fernandeza uroczo trąci myszką.
Wielbiciele "Nieustraszonych pogromców wampirów" czy horrorów wytwórni Hammer będą ukontentowani.
Miłośnicy wspaniałych plansz niech szykują portfele. A kto lubi historie pełne strachu i grozy opowiedziane "w starym, dobrym stylu" już wie, który tytuł winien kupić.
Fantastyka naukowa w polskim komiksie to ogromne dystanse zarówno w czasie i przestrzeni. Od górnej kredy, około 80 milionów lat temu aż po schyłek żywota naszej Ziemi, do około 720 mln lat w przyszłości. Inne planety, inne układy gwiezdne i inne galaktyki. Spotkania z obcymi cywilizacjami: Desjanami, Drollami, Kedanami, Muunami, trójnożnymi, Stworkami-Oporkami i "zielonymi ludzikami" w podlubelskich lasach. Walka ze zbuntowanymi komputerami i najeźdźcami z kosmosu. Fantastyka niczym magnes przyciągała czytelników. Bawiła ich w szarej codzienności, pokazywała inne światy, fascynowała i pobudzała wyobraźnię. O tym wszystkim, a także o licznych ciekawostkach, tropach, nawiązaniach i zagadkach opowiedzą Marcin Osuch i Konrad Wągrowski, na co dzień piszący do magazynu kultury popularnej Esensja, mający na swoim koncie książkę Kolorowe zeszyty. Podziemny front, Pilot śmigłowca i inne serie komiksowe PRL Polska literacka fantastyka naukowa ma bardzo długą i mocną tradycję, wyznaczaną przez dzieła Żuławskiego, Lema, Zajdla czy Dukaja. Dorobek rodzimego komiksu SF wypada w tym porównaniu znacznie skromniej, tak jeśli chodzi o liczbę twórców i tytułów, jak i zasięg ich czytelnictwa. Co nie oznacza, że w Polsce nie powstawały ciekawe cykle, czytane i wznawiane do dziś. Autorzy książki kompetentnie przybliżają ten dorobek - opowiadają o historii gatunku w kontekście całego rynku wydawniczego i omawiają najważniejszych twórców i ich dzieła. Wykonali też porządną kwerendę, dzięki czemu pokazują nam obrazkowe historie mało znane i niemal całkowicie zapomniane. Bardzo ciekawa lektura dla miłośników komiksu i fantastyki naukowej. Tomasz Kołodziejczak, pisarz, wydawca, publicysta, Kanał Fantastyczny Znakomicie przebadana i opisana wyprawa w czasie, do korzeni polskiego komiksu. Poznajemy nie tylko dzieła, ale także mistrzów, którzy je tworzyli. Jak miło znów przypomnieć sobie te cytaty - "O nie, Vahanara nie umiera!", "Zupełnie jak ludzie, Funky". Wojciech Orliński dziennikarz, publicysta i pisarz, autor kilkunastu książek Co to są sepulki? Wszystko o Lemie (2007)
Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.
Na jednym z poznańskich osiedli w halloweenową noc umiera mały chłopiec. Sekcja zwłok wykazuje, że ktoś otruł go cyjankiem. Do akcji wkracza Florentyna Bora i jej grupa dochodzeniowa.
Kto zamordował niewinne dziecko? Czy była to zemsta na rodzicach? A może zbrodnia bez motywu?
Prawda okazuje się jeszcze bardziej przerażająca…
Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.
Niespodziewany romans z wnukiem legendy wyścigowej, Mickiem Sauterem, zaczyna coraz bardziej komplikować motoryzacyjną karierę Marion Parnell.
Marion zachęcona przez pewnego wpływowego francuskiego biznesmena, by postawić wszystko na jedną kartę, rusza w pogoń za spełnieniem marzeń i… efekty tej decyzji przerastają jej najśmielsze oczekiwania.
Czy ambicja zawodowa Parnell przeważy nad kłopotliwie narastającymi uczuciami?
A może okaże się, że oferowana pokusa nie jest silniejsza od zdrowego rozsądku o niebieskich oczach muśniętych szronem?
Jedno jest pewne – ta wojna wymaga wielu poświęceń.
Książka wydana w serii Wielkie Litery – w specjalnym formacie z dużą czcionką dla seniorów i osób słabowidzących.
Po prawie trzydziestu latach od brutalnego zamordowania 19-letniej Lucyny na jej grobie pojawia się bukiet świeżych frezji. Matka dziewczyny twierdzi, że ktoś zrobił to celowo, co więcej – wiedział, że to ulubione kwiaty Luśki. Kobieta jest przekonana, że morderca żyje i w ten sposób daje o sobie znać.
Sprawa trafia do sekcji „archiwum x”, którą prowadzą Klara Majewska i Antoni Praszyński.
Czy uda się rozwikłać zagadkę sprzed lat? Co tak naprawdę stało się z Lucyną i kto położył frezje na jej grobie?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?