KATEGORIE [rozwiń]

Bartlett Steven

Okładka książki The Diary of a CEO. 33 zasady biznesu i życia

49,99 zł 34,57 zł


To nie jest książka o strategii biznesowej.Strategia zmienia się jak pory roku.To książka o czymś znacznie trwalszym.U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście The Diary of a CEO leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie w dowolnej branży i nadają się do wykorzystania przez każdego, kto chce stworzyć coś wielkiego lub stać się kimś wielkim.To fundamentalne zasady, które pomagają osiągać doskonałe wyniki.Są one zakorzenione w psychologii i naukach behawioralnych, czerpią z mądrości dziesiątek tysięcy osób, które ankietowałem na wszystkich kontynentach i w każdej grupie wiekowej, i pochodzą z rozmów z ludźmi odnoszącymi największe sukcesy na świecie.Te zasady sprawdzają się teraz i będą się sprawdzać za sto lat.Gotowi? Zaczynamy?***Podcast Stevena Bartletta The Diary of a CEO (najpopularniejszy w Europie i plasujący się w pierwszej dziesiątce na świecie) to pozbawiona filtrów opowieść o niezwykłych losach ludzi, którzy zdefiniowali kulturę, wspięli się na szczyty i wykreowali historie warte poznania. Rozmawiając z najbardziej wpływowymi osobistościami, ekspertami i myślicielami, Steven za każdym razem wyrusza w inspirującą podróż odkrywa niewypowiedziane dotąd prawdy i zdobywa nowe doświadczenia, które wzbogacają życie zarówno jego, jak i jego widzów. Podcast The Diary of a CEO jest wyjątkowy ze względu na swoją surowość, szczerość i emocjonalność. Zgodnie ze słowem pamiętnik (diary) w tytule przedstawia sprawy, którymi ludzie zwykle się nie dzielą, opowiedziane ze szczerością, jakiej na próżno szukać w większości podcastów z wywiadami.***Steven Bartlett to nagradzany brytyjski przedsiębiorca, inwestor w ponad czterdziestu spółkach, prelegent, poczytny autor i twórca kontentu internetowego. Mając dwadzieścia dwa lata, założył agencję reklamową Social Chain, a w wieku dwudziestu siedmiu lat wprowadził ją na giełdę. Jest założycielem spółki thirdweb z siedzibą w San Francisco oraz nowatorskiej firmy marketingowej Flight Story. Pisano o nim w Forbesie, Business Insiderze, Financial Timesie i Guardianie. Został zaliczony do grona 30 Under 30 Forbesa (30 najbardziej wpływowych osób poniżej 30. roku życia) i jest najmłodszym zwycięzcą Dragons Den. Przemawiał na forum Organizacji Narodów Zjednoczonych, na festiwalu SXSW wspierającym kreatywne jednostki, w ramach wykładów TEDx i obok Baracka Obamy podczas VTEX Day. Jego pierwsza książka Happy Sexy Millionaire trafiła na drugie miejsce listy bestsellerów Sunday Timesa.
Okładka książki The Diary of a CEO

79,00 zł 63,95 zł


The Diary of a CEO
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj