Komplet dwóch części kart ćwiczeń do matematyki Szkolni Przyjaciele do klasy 3 to gwarancja realizacji treści z zakresu edukacji matematycznej. To także nauka matematyki i myślenia matematycznego zgodnie z jedną z najbardziej efektywnych metod nauczania matematyki metodą prof. Jadwigi Hanisz.Autorki kładą nacisk na konstruktywistyczny model nabudowywania wiedzy na już posiadanej, aby w ten sposób wzmacniać zaangażowania uczniów i budzić ich aktywność.Materiał w kartach matematycznych jest skorelowany z zagadnieniami wprowadzanymi w podręczniku do matematyki w klasie 3. Urozmaicone zadaniaw różnorodnej formie pozwalają na zapamiętanie i utrwalenie treści z podręcznika.Zmiana sposobu zapisywania liczb według sposobu: 1 kratka to 1 kratka. Ze względu na rozszerzenie zakresu liczbowego od części 2 kart ćwiczeń.
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w klasach 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych nabytych w czasie zajęć szkolnych.Zgodnie z propozycją metody pracy prof. Jadwigi Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,ćwiczenie sprawności rachunkowej,porządkowanie zdobytej wiedzy,powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach,wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycięcia przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.
Tytuł wchodzący w skład nowej serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 13, takich jak czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać oraz pogłębiać wiedzę i umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane jako materiał dodatkowy (uzupełniający) w trakcie zajęć w szkole lub jako praca domowa.Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki, wprowadzony w miejsce publikacji Liczę i Rozwiązuję zadania.Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody):ORIENTACJA W PRZESTRZENICECHY WIELKOŚCIOWEPorządkowanie wg jednej cechyPorządkowanie wg dwóch cechKLASYFIKACJAKlasyfikacja przedmiotów wg jednej cechyFigury geometryczne, klasyfikacja wg jednej cechy, dwóch i większej liczby cechKarty logicznePOJĘCIE LICZBY NATURALNEJPorównywanie liczebności zbiorówPorządkowanie zbiorów według liczebności. Pisanie cyfrLiczby porządkoweDZIAŁANIA NA LICZBACHDodawanie i odejmowanie, układanie działań do obrazkówPorównywanie sum i różnicWykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiemZADANIA TEKSTOWEDodawanie i odejmowanieUkładanie zadania tekstowego do rysunku lub działaniaObliczenia pieniężneWybieranie poprawnego sposobu obliczaniaZadawanie pytań do zadańWybieranie pytań do zadaniaZadania złożoneZadania trudneFIGURY GEOMETRYCZNERozpoznawanie figurRytmyMozaikaSymetrieJEDNOSTKI MIARObliczenia pieniężne (monety)Mierzenie długościMierzenie masyMierzenie czasu. ZegarMierzenie czasu. Dni tygodniaZgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zbudowano tak, aby uwzględnić:włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń;pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia;ćwiczenie sprawności rachunkowej;porządkowanie zdobytej wiedzy;powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach;wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę i umiejętności praktyczne.Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?