Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
-
Autor: Sznajder Andrzej
- ISBN: 9788326438653
- EAN: 9788326438653
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 17.0x25.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 246
- Rok wydania: 2012
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
41,86złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,86 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.
W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.