Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie… Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie.
Dzięki tej książce nauczysz się negocjować mądrze i świadomie, by zamiast przewagi i wygranej za wszelką cenę, osiągać równowagę i korzyści dla każdej ze stron.
Czyta: Maciej Kowalik
Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie.Dzięki tej książce nauczysz się negocjować mądrze i świadomie, by zamiast przewagi i wygranej za wszelką cenę, osiągać równowagę i korzyści dla każdej ze stron.O negocjacjach napisano dziesiątki książek w Polsce, setki (a może tysiące) na całym świecie. Czy ta jest lepsza? Nie wiem. Ale na pewno jest inna. Oprócz klasycznych (i mniej klasycznych) technik negocjowania oraz odpierania niechcianych targów, przedstawia indywidualne, czasami zabawne, a czasami mrożące krew w żyłach przygody autora, który zawsze miał tendencję do negocjowania i nieprzyjmowania rzeczy takimi, jakimi je oferowano.Jak kończyły się nie zawsze przemyślane i nie zawsze strategicznie rozegrane negocjacje? Przeczytaj książkę i dowiedz się!Aha, jeszcze jedno: ta książka nie mówi tylko o negocjacjach biznesowych. Bo tak naprawdę negocjujemy zawsze i wszędzie. Im lepiej zdasz sobie z tego sprawę i im bardziej świadomie będziesz to robić, tym bardziej skuteczne, ale i etyczne będą Twoje targi.
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Czyta Grzegorz Pawlak
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Dowiedz się:
dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł?
jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
dlaczego Twoje cv… jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają… kiedy jesteś droższy od innych?
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?