Publikacja prezentuje problematykę złożoności kultury organizacyjnej wobec globalizującej się gospodarki i dynamicznych zmian w otoczeniu w sposób kompetentny, spójny, syntetyczny i jednocześnie komunikatywny.
Fragment recenzji Prof. dr hab. I. Hejduk
Autorka zaproponowała w książce kryteria i sposób analizy złożoności kultury organizacyjnej. Rozpatruje ona złożoność kultury organizacyjnej kolejno: w aspekcie podejścia, rozumienia i elementów składowych kultury organizacyjnej, w aspekcie genezy kształtowania się jej rozmaitych perspektyw badawczych, w aspekcie rozumienia jej funkcji, w aspekcie jej związków z szerszym kontekstem kulturowym i wreszcie w aspekcie możliwości jej kształtowania. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat kultury organizacyjnej, czemu służy wybór cechy złożoności jako osi prowadzonych rozważań. Zaproponowane kryteria analizy i charakterystyki złożoności kultury organizacyjnej sa niewątpliwie wkładem w rozwój wiedzy z zakresu zarządzania.
Fragment recenzji Prof. dr. hab. Cz. Sikorskiego
W publikacji zaprezentowano analizę kompetencji i kultury organizacyjnej przedsiębiorstw innowacyjnych w perspektywie międzynarodowej. W badaniach przeprowadzonych w siedmiu krajach: USA, Tajlandii, Hiszpanii, Słowenii, Austrii, Ukrainie i Polsce zastosowano zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe. Przedstawiono studia przypadków przedsiębiorstw innowacyjnych a spektrum opracowanych case'ów jest bardzo szerokie i traktuje o różnych wymiarach innowacyjności - od polskiego startup po amerykańską korporację wiodącą na rynku aluminium. W efekcie przeprowadzonych badań dokonano identyfikacji dobrych praktyk w zakresie kształtowania przedsiębiorstw innowacyjnych w różnych krajach oraz wskazano możliwości transferu tej wiedzy dla rozwoju innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Opracowano wskazówki praktyczne w zakresie doskonalenia poziomu innowacyjności przedsiębiorstw w oparciu o rozwój kompetencji i kształtowanie kultury organizacyjnej. Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków współczesnego biznesu, przedstawicieli życia gospodarczego oraz studentów zarządzania, kierunków ekonomicznych i stosunków międzynarodowych.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?