KATEGORIE [rozwiń]

Agnieszka Sitko-Lutek (red.)

Okładka książki Aspekty złożoności kultury organizacyjnej

42,00 zł 33,37 zł


Publikacja prezentuje problematykę złożoności kultury organizacyjnej wobec globalizującej się gospodarki i dynamicznych zmian w otoczeniu w sposób kompetentny, spójny, syntetyczny i jednocześnie komunikatywny. Fragment recenzji Prof. dr hab. I. Hejduk Autorka zaproponowała w książce kryteria i sposób analizy złożoności kultury organizacyjnej. Rozpatruje ona złożoność kultury organizacyjnej kolejno: w aspekcie podejścia, rozumienia i elementów składowych kultury organizacyjnej, w aspekcie genezy kształtowania się jej rozmaitych perspektyw badawczych, w aspekcie rozumienia jej funkcji, w aspekcie jej związków z szerszym kontekstem kulturowym i wreszcie w aspekcie możliwości jej kształtowania. Książka stanowi kompendium wiedzy na temat kultury organizacyjnej, czemu służy wybór cechy złożoności jako osi prowadzonych rozważań. Zaproponowane kryteria analizy i charakterystyki złożoności kultury organizacyjnej sa niewątpliwie wkładem w rozwój wiedzy z zakresu zarządzania. Fragment recenzji Prof. dr. hab. Cz. Sikorskiego
Okładka książki Kompetencje i kultura organizacyjna przedsiębiorstw w perspektywie międzynarodowej

50,40 zł 41,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

W publikacji zaprezentowano analizę kompetencji i kultury organizacyjnej przedsiębiorstw innowacyjnych w perspektywie międzynarodowej. W badaniach przeprowadzonych w siedmiu krajach: USA, Tajlandii, Hiszpanii, Słowenii, Austrii, Ukrainie i Polsce zastosowano zarówno metody ilościowe, jak i jakościowe. Przedstawiono studia przypadków przedsiębiorstw innowacyjnych a spektrum opracowanych case'ów jest bardzo szerokie i traktuje o różnych wymiarach innowacyjności - od polskiego startup po amerykańską korporację wiodącą na rynku aluminium. W efekcie przeprowadzonych badań dokonano identyfikacji dobrych praktyk w zakresie kształtowania przedsiębiorstw innowacyjnych w różnych krajach oraz wskazano możliwości transferu tej wiedzy dla rozwoju innowacyjności polskich przedsiębiorstw. Opracowano wskazówki praktyczne w zakresie doskonalenia poziomu innowacyjności przedsiębiorstw w oparciu o rozwój kompetencji i kształtowanie kultury organizacyjnej. Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków współczesnego biznesu, przedstawicieli życia gospodarczego oraz studentów zarządzania, kierunków ekonomicznych i stosunków międzynarodowych.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj