Tę książkę wystarczy postawić na półce i patrzeć… a potem otworzyć i…odpłynąć!
"Dedykuję ten tomik życiu które każdego dnia uczy mnie czegoś nowego i mogę doświadczać przeróżnych emocji...
Dedykuję ten tomik Wam, moi drodzy czytelnicy. Zapraszam na pogaduchy z Duszą i życzę miłych refleksji."
Przygodę z pisaniem wierszy Agnieszka Kania rozpoczęła kilka lat temu w trakcie kursu Eweliny Stępnickiej “Jesteś cudem”. Tam poczuła potrzebę kreowania i przekazania Światu tego, co jej w duszy gra, a wiersze okazały się najlepsza ku temu formą. Od tego czasu autorka stworzyła setki utworów poetyckich, chętnie czytanych przez szeroką publiczność. Ponadto, chętnie fotografuje oraz prowadzi Fanpage „Pogaduchy z duszą”.
Drogi Czytelniku, usiądź wygodnie - świat poczeka, a Ty zobacz - jak cudownie jest móc porozmawiać ze swoją Duszą.
Gabriela Kotas – pisarka
W budowaniu tożsamości młodych ludzi i określaniu przez nich celów życiowych ogromnie ważne jest poczucie zakorzenienia w przeszłości, czerpanie z niej tego, co wartościowe, a zarazem krytyczne podejście do historycznych grzechów, wypaczeń i zaniechań. Autorzy XXX tomu serii „Edukacja Nauczycielska Polonisty”, podejmując tematykę obecności historii najnowszej na lekcjach języka polskiego, nie piszą jedynie o kulturowych i literackich sposobach poznawania przeszłości dalszej i bliższej, lecz także – a może przede wszystkim – o zdobywaniu narzędzi rozumienia teraźniejszości. Ważne jest, by nauka historii i kształcenie literackie wpisywały się w szczególną edukację ku wrażliwości, solidarności i empatii, która nie pozwala na zobojętnienie wobec wszelkich przejawów dyskryminacji, poniżania i umniejszania wartości innych ludzi, wobec postaw rasistowskich i antysemickich, wobec nieczułości i bezduszności, które prowadzą do dziejowych katastrof.
Zgromadzone w tomie artykuły dowodzą, że każdy polonista może znaleźć własny klucz do przekazania młodym ludziom w interesującej formie nie tylko wiedzy historycznej, ale także uniwersalnych wartości. Poszukiwanie prawdy, obrona wolności, uważność w obliczu manipulacji pomagają bowiem uniknąć pułapek i błędów, przed którymi ostrzega nas historia.
* * *
Jestem głęboko przekonana, że zawarte w tomie artykuły będą dobrze służyły realnym potrzebom praktyki polonistycznej; że zachęcą nauczycieli do opracowywania i weryfikowania własnych koncepcji tematyczno-problemowych, w których najnowsze dzieje zwiążą się lepiej niż dotąd z formacyjnymi potrzebami społeczeństwa obywatelskiego.
Z recenzji prof. dr hab. Zofii Budrewicz
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?