Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
-
Autor: Grzegorz Kosson
- ISBN: 978-83-63566-09-8
- EAN: 9788363566098
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Słowa i Myśli
- Format: 225x210x10mm
- Język: polski
- Liczba stron: 152
- Rok wydania: 2013
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,31złCena detaliczna: 39,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,31 zł
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.