Zjawisko sponsoringu jako forma...
-
Autor: Gardian Renata
- ISBN: 9788375873191
- EAN: 9788375873191
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Impuls
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 170
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,35złCena detaliczna: 34,80 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,35 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.
Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.
Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.