Zjadam beczkę soli Współpracuję nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych
Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
-
Autor: Stalka-Jarska Joanna
- ISBN: 590-737743-147-3
- EAN: 5907377431473
- Oprawa: twarda
- Wydawca: Harmonia
- Format: 100x130x35mm
- Język: polski
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
48,82złCena detaliczna: 70,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,38 zł
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 28 graczy w wieku 1418 lat.
W skład zestawu wchodzą:
instrukcja
100 kart z pytaniami
15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
beczka soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
JOANNA STALKA-JARSKA nauczycielka, terapeutka dzieci z autyzmem. Magister nauk o rodzinie, oligofrenopedagog, trener metody wideotreningu komunikacji (VIT Video Interaction Training), absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: diagnoza i terapia integracji sensorycznej, a także rewalidacja i edukacja osób ze spektrum autyzmu, w tym zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.