KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zastosowania badań marketingowych

Zastosowania badań marketingowych

Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

  • ISBN: 8320816572
  • EAN: 9788320816570
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: PWE
  • Format: 16.2x23.6cm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 380
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 39,35
     zł
    Cena detaliczna:  59,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj