Zastosowania badań marketingowych
Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
-
Autor: Kaczmarczyk Stanisław
- ISBN: 8320816572
- EAN: 9788320816570
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.2x23.6cm
- Język: polski
- Liczba stron: 380
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
44,66złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,66 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.