Zasady strategii
Pięć ponadczasowych lekcji. Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.
- ISBN: 9788378188766
- EAN: 9788378188766
- Oprawa: Twarda
- Wydawca: Rebis
- Format: 15.0x22.5cm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 304
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
26,69złCena detaliczna: 44,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,69 zł
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela