KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacjach typu born global

Zarządzanie wiedzą w organizacjach typu born global

  • ISBN: 9788379630042
  • EAN: 9788379630042
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Sedno
  • Format: 235x165 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 288
  • Rok wydania: 2014
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 31,05
     zł
    Cena detaliczna:  45,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,05
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x

Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią znaczącą część sprzedaży. Firmy typu born global przeczą klasycznym teoriom internacjonalizacji, które mówią o procesie stopniowego, wieloetapowego angażowania się na rynkach zagranicznych. Mimo wielu lat badań, temat zarządzania wiedzą w tych organizacjach pozostaje nadal słabo zbadany, zwłaszcza przy wykorzystaniu pogłębionych metod jakościowych. Książka zatem przedstawia próbą uzupełnienia luki badawczej. W publikacji zostały opisane wybrane firmy z sektora polskich producentów gier elektronicznych. Branża gier rozwija się dynamicznie, zarówno w skali globalnej, jak i w Polsce. Fenomen grania nie dotyczy jedynie młodych ludzi z kręgów kultury zachodniej, lecz dociera do wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy też pochodzenia etnicznego. Branża gier, będąca częścią sektora rozrywki, jest niezwykle ryzykowna i nieprzewidywalna, stąd też analiza procesów zarządzania wiedzą firm działających w niej jest intrygującym zagadnieniem.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj