
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kult...
-
Autor: Gołuchowski Jerzy
- ISBN: 9788375566390
- EAN: 9788375566390
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 370
- Rok wydania: 2014
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,11złCena detaliczna: 60,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,11 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także. Z kolei przeciwnicy takiego stanowiska są przekonani, że mechanizmy rynkowe są największym przekleństwem kultury, a zwłaszcza sztuki. Z recenzji prof. dr hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński