Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie
-
Autor: Tworzydło Dariusz
- ISBN: 978-83-8085-955-5
- EAN: 9788380859555
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 17,6x25 cm
- Język: polski
- Liczba stron: 204
- Rok wydania: 2019
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
42,27złCena detaliczna: 55,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,27 zł
x
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.