Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
- 
                        Autor: Genowefa Sobczyk
 - ISBN: 9788320818857
 - EAN: 9788320818857
 - Oprawa: Miękka
 - Wydawca: PWE
 - Format: 16.0x23.5cm
 - Język: polski
 - Liczba stron: 274
 - Rok wydania: 2010
 - Wysyłamy w ciągu: niedostępny
 - 
                    
                    Brak ocen
 - 
                    43,11złCena detaliczna: 61,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,11 zł
 
Artykuł chwilowo niedostępny
                    
                    x
        
            Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa. 
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.