Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym
-
Autor: Genowefa Sobczyk
- ISBN: 9788320818857
- EAN: 9788320818857
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: PWE
- Format: 16.0x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 274
- Rok wydania: 2010
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
43,21złCena detaliczna: 61,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,21 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Sektor handlu i usług to obszar dynamicznych zmian dokonujących się pod wpływem przemian rynkowych, silnej konkurencji, rozwoju potrzeb i wymagań nabywców oraz wprowadzania nowych technologii. Bardzo ważne staje się zatem skuteczne zarządzanie sprzedażą w handlu i usługach. Najważniejszymi zagadnieniami zaprezentowanymi w książce są: zachowania nabywców i segmentacja rynku, lokalizacja miejsca sprzedaży, polityka asortymentowa i kreowanie marki, wykorzystanie technologii elektronicznej, strategia komunikacji z rynkiem, polityka cen oraz analiza kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa.
Książka jest adresowanej do studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także pracowników instytutów naukowych oraz praktyków zajmujących się sprzedażą w handlu i usługach.